@ madelief, jammer van je retour bestelling. Heb jij toevallig nog interesse in een shirt van retour maat 92! Ik heb een paars shirt nieuw. Maar ik merk dat ik het niet aan doe. Het is paars, maar vind het bij Suus gewoon niet zo leuk staan. het is denk ik 2 x gedragen. Als ik een foto moet plaatsen hoor ik het nog wel.
Miekje, lief dat je aan me denkt. Maar heb nu echt veel te veel kleertjes op dit moment en heb zelf net een zwik op MP gezet omdat ze het niet draagt. Misschien ook een ideetje voor jou?
bij Kixx, moet je de voorwaardes even lezen. Het gaat niet samen met andere kortingscode's. Telt volgens mij ook niet op al afgprijsde artikelen.
@Madeliefke, hoe groot vallen die broeken van Retour? Wel gewoon smal? Ik had bij D. toen eentje in 80 die ze droeg vanaf 74 met pijpen omgeslagen. Dat vind ik hier geen probleem, mits ze wel mooi smal zijn. Ze draagt nu 86 qua broeken (is 84 cm) maar kktk heeft voornamelijk in 92 die broeken he.
ga, ik ook doen! maar dacht eerst even aan jou, omdat jij fan bent van Retour! Maar dan weet ik het in iedergeval
nee en ook niet op de doorlopende kleding en ook niet op de nieuwe name-it kerst collectie ik was aan het zoekken maar waren veel dingen die ik leuk vond maar niet mee gaan met uitverkoop
Ze vallen idd weer erg smal. Maar is geen probleem dat ze nu nog lang zijn. Mevrouw heeft genoeg en als ze dan weer een nieuw paar nodig heeft, dan hoef ik het maar van de zolder te halen . Blijft echt een mooi merk Retour!
Ja, daarom had ik die andere jurk ook maar vast gekocht. Daar komt geen extra korting op, maar kreeg wel de 10% met voordeelpas. O, dus misschien op wintercollectie blijft het bij 40%. nouja, ik zie wel.
Nou, ik las het nog even,maar er staat niet dat andere kortingscodes niet gelden. Er staat dat ze niet met een code werken en dat de korting in de prijzen verwerkt is, dus dat zou juist betekenen dat je wel de 10% code erbij kunt gebruiken.
Ik heb net de jurkjes die ik wil op mijn verlanglijstje gedaan en ik probeer het gewoon ook met de kortingscode ben benieuwd of hij het doet donderdag!
Kent er iemand het merk LCKR girls? (wat gezien op kleertjes.com) En hoe valt het gezien de dubbele maten? Klein/groot/normaal?
Ik heb mijn tuniekje binnen hoor, zaterdag krijgt ze hem aan! Heb al een leuke combi! Heb je al foto's gemaakt madeliefke?
heb woods gebeld. je hebt geluk mirell. Uiterlijk morgen word alles verstuurd...zucht ik wacht en wacht.... en wacht op KKTK want ik heb daar ook leuke dingen gezien... gewoon in de winkel dan. Locker kleding> ik heb alleen een bodywarmer. Vond hem smal vallen. Wel wat aan de grote maat. (was maat 92)