Mijn pakketje van woods is ook verzonden. En de super goede winkel "sweetlakecity" heeft ook de legging verstuurd Ben echt zooo benieuwd naar het setje. Helaas moet ie nog vele maanden in de kast...
mirell marktplaatslink... HULP GEZOCHT! ik moet echt iets voor de verjaardag van sam hebben. Als ik tot februari wacht is alles uitverkocht... maar ik kan niks vinden
Hiihih ik las het verkeerd, ik dacht gaat ze amy-lynn te koop zetten? Zou ze zo vervelend zijn vandaag? hahah, maar las het nogmaals, en ik zat er helemaal naast...........
niets bijzonders maar voor mij wel. Lekker vest met shirtje en leuke lange trui over me tregging. En eindelijk mooie lange laarzen voor over de spijkerbroek. Ik mag me wel bud voelen maar wil er NIET zo uitzien!
@ debby.. ik vind s&d le chic voor jongens leuk! Ik heb een leuke ecru blousse gezien met blazer van S&D. Daarbij een leuke vingino. Ik vind die vingino met die ruitenomslag helemaal gaaf!!
ik heb wat kleding in me album geplaatst. nieuw en gedragen..maatje 80 en 86. Doe maar een bod via pb
Hier vandaag me maar eens bezig gehouden met het opruimen van de kast van zoonlief, leuk als ze alles zelf pakken maar je wilt de kast soms niet zien. Meteen al het zomergoed uitgezocht en alles wat nu toch zeker te klein is appart gelegd voor mijn achterneefje. Pffff ongelovelijk dat die van mij dus vorig jaar nog korte broeken (ooit 2/3 broeken) maat 98 aanhad (terwijl hij nu 128 draagt) Vanachteruit de kast de kleding gepakt die die gekregen had, shirts in overvloede nu alleen de lange broeken van de zoon van mijn vriendin staan hem dus nergens na, lengte is goed maar de rest slobbert om hem heen, zelfs met verstelbaar elastiek is het niet te corrigeren. Hij had nog een nieuwe broek gekregen van Oma ,die om het middel perfect zit, hij heeft er een lekker kontje in alleen zijn hier de pijpen dan weer te kort van
ik vind dit leuk: Arya Boy jongens overhemd. Blauw gestreept. helaas vanaf 104. Mijn man draagt dit soort overhemden de laatste tijd...
wie heeft er zo een waardebon van kleertjes.com gekregen van 10 euro? Ik heb meegedaan maar kreeg hem niet in mijn mail... Wat zijn de voorwaarden? Ik wil misschien iets bestellen maar wil weten of het ook incl korting kan.
Je krijgt 10 euro korting bij een besteding van minimaal 50 euro. Voor wat betreft het blousje wat je leuk vindt voor Sam: McGregor en Gaastra hebben ook regelmatig van zulk soort overhemden. Misschien kun je daar wat vinden voor Sam?
zo79 ja ik had al iets leuks gezien van mcgregor... maar ik vind het wel prijzig... nu 45 euro voor een shirtje... ach ja als het voor zijn verjaardag is vind ik nog wel ok. Maar ben nog niet overtuigd dus ik wacht nog even de 40% korting af. Ik zal wel ff mailen naar kleertjes dat ik de bon niet heb gehad. Denk wel dat ik 50 euro ga besteden daar.
ik ook toch maar wat op MP gezet ondanks dat ik t niet zou doen.... glimlachje dat ene shirtje van sd gaat weg. Hij is gewoon serieus te klein en ik erger er me dood aan!! Hij staat in mijn album toen ze hem aan had. Heb je nog intresse? Het is wel dunne stof van dat lobber stofje. Ik moest er erg aan wennen. Als jij nee zegt zet ik hem op Mp.