Heeft iemand de code van kixx van de xtra 10% korting? Ik duik zo m'n bedje in en zet de wekker om 07:15
debby> leuk leuk! oke beter dat ik dat rokje niet hebt. Ik ben even klaar met al die korte dingen. Nee ziek melden gaat niet. MIsschien 8/9 december meer nieuws zei de locatiemanger. Kan dan niet ziek want dan ben ik de laatste die hij kan en mag kiezen. Hij zegt even vechten meis. Is een toffer peer die man. hihi zo79> arbo arts is geinformeerd Ga niets bij kixx kopen. Ben nog steeds opzoek naar een vest/ gilet idee in het donkerblauw. Je zou zeggen dat is makkelijk. NIet dus!! Ik zie ze alleen voor 40 euro! By the way..jullie mogen me meppen. Ik heb een dddddora shirt bij de c&a gekocht. Ik kon het niet laten en dochterlief is er zo blij mee. Toen dacht ik. Hm...ik ga gewoon overstag en het is een mooi kdv shirt.
kixx KORTINGSCODE VOOR 10% KORTING Om direct te profiteren van dit voordeel, vul je tijdens het bestelproces de kortingscode "voordeelpas" in. Je korting wordt dan automatisch verrekend.
Hier ook geen Kixx bestelling.... wilde gaan voor de bomba stippen jurk..maar het schijnt klein te vallen en heb al teveel kleding..daarbij heb ik een stippenjurkje van de H&M die ga ik maar opleuken met een rood lint...mijn eigen bomba variant en een stuk goedkoper.... maar ik mag nog steeds van mezelf shoppen ivm de goede vooruitgang die ik geboekt heb...maar behalve de jottum rok die ik dan toch de duur vindt (82,-) wacht ik ff braaf...ondertussen doe ik hier wel inspiratie op...
ik bekijk kxx even op zo een vest. Niet gedaan namelijk. hahaa is niet echt een hardloper zo iets. Heb wel wat bij designerkids gezien. Heb een mooie vingino blouse maar er moest nog steeds een vestje op. Want hij is net niet af en te kkkkoud. En ik moet wel want ze heeft die spurt gehad en wil niet zomaar roekenloos kleding gaan aanschaffen.
@SLC....hoop trouwens voor je dat het allemaal goed gaat met je werk...doe vooral heel rustig aan. Kixx...je zou maar een verlanglijst hebben daar hoor....ikke blij
drukke dag...straks ouder kind gym/ hechtingen uit me rug laten halen/ eten/ samen en slapen en opnieuw wachten op een monteur van het bad/ vanavond met WEL leuke collega's sinterklaas vieren. werkze! nu nog op de oude locatie?
de site van kixx werkt vandaag voor geen ene meter. Ik kom er niet in, hij is eeuwig aan het laden...
Ik kwam er net in een keer doorheen. Kon mijn hele verlanglijstje Nasr de kassa doen behalve 1 truitje. Die extra korting werkte alleen niet bij mij.
@Miekje, nee het was het jurkje van Chaos and Order. Ik zag idd bij Koflo ook korting, ga daar zo ook nog even neuzen
Irritant he? Wat bij mij werkte, was via google naar Kixx te gaan. Of misschien was dat gewoon toeval Hier uiteindelijk wel besteld, maar maar drie dingetjes, de rest was al weg
bij mij ook niet. gek, want toen ik bestelde leek hij het wel te doen. kunnen ze niet 'op elkaar'? even over mailen met ze!