Wat een gezellig geklets hier zeg! Ga proberen ff mee te doen! Heb zaterdagmiddag de lange lok van ons meisje afgeknipt... Die hing haar telkens in de ogen. Thuis heeft ze wel een speldje in maar op het kdv was het zo lastig (daar durf ik een speldje niet in telaten ) Had het gedaan en dacht meteen 'sjips' Zondagochtend weer gekeken, beetje bijgeknipt en al met al best gelukt! Maar als ik deze week nog een afspraak bij de kapper kan maken voor mezelf vraag ik meteen of ze haar pony even kan bijknippen Al is het maar voor het gevoel Wacht zelf nog steeds op een pakketje van Bambini. Had op 17 augustus een paar leggings en een shirtje van Noppies besteld. Vorige keer was het pakketje er binnen 3 dagen... vind het nu wel erg lang duren We hebben vrijdag een feestje en ik heb echt een legging nodig onder haar nieuwe jurkje! En anders moet ik weer de stad in.. wordt het alsnog een dure aangelegenheid! Zit ondertussen even stiekem mee te lezen vanwege de opmerkingen over laarsjes. Nu ze echt wil gaan lopen wordt het tijd voor goede schoenen! @ slc, weet niet wat voor gesprek je hebt maar succes!!
Jeetje meiden effe een avondje een filmpje kijken met mijn mannetje en kmoet gwoon 5 pagina`s bij lezen! @ Ise waaauwww ze loopt geweldig.. En nu leuke laarsjes scoren.. @ Slc Heel veel succes vandaag en k zal voor je duimen vanmiddag. @ Debby ik vind de laarsjes wel kunnen onder een jurk of rok. Die cliclaarsjes die ik voor Mila hb zijn ook grof en die draag ik ook gewoon onder een rok of jurk.. Nu krijgt ze nog wel een paar erbij en die zullen denk wat netter worden. @ Zo die laarsjes voor je jongste dochter zijn ook echt schattig.. En mijn moeder heeft precies mijn smaak ze neemt ook vaak wat mee en dat is te schattig.. @ Jessie ooeh dat zou ik echt niet gedurfd hebben zowel bij Mila ( piekerig peen haar) en bij Evi (mooie krullen) niet.. Ik zou idd effe bij de kapper na laten kijken als hij zegt nou is toch goed weet je het voor de volgende keer..
Wow, Ise, ze loopt!! Proficiat! Knappe meid! SLC, heel veel succes met je gesprek vanmiddag. Heb denk ik even gemist om wat voor baan het ging, maar dat wil je vast nog wel een keertje vertellen Zo, leuke laarsjes! Ik vind de zilveren van Nimkid het leuks. Ik neem ook altijd met een stootrand, ben bang dat er anders niets meer van over is na een week of twee Tesske, hoe was de verjaardag geweest van Tess? Futuremama, ondanks dat ik allergisch ben voor glim is het een leuke jas. De kleur is erg mooi! Bakkaboe/Persival jas, het is hier de Bakkaboe jas geworden in maat 86. De jas van Persival is wel mooier afgewerkt met leuke zakjes en een muts die er ook af kan. Helaas viel de Persival jas een stuk wijder en ons meiske is al niet zo breed. Dus gekozen voor de jas die het beste aansloot. De Bakkaboe jas dus in het rose. Lynn heeft hem geloof in het donkerblauw. Mijn moeder heeft de Persival jas gelijk meegenomen, dus geen foto...
jammer ben ik lekker mee. Nee heb haar die bakkeboe laten zien Maar ze had de roze noppies al gehaald. Is een baan als SCW-er, sociaal cultureel werker. debby> vind die laarzen met strik erg leuk. Heb die van de H&M nu eindelijk in t echt gezien. Vond ze wel leuk maar ze uitten zo breed. Zit nu met een kleding/ schoenen dilemma voor straks. Of me half hoge laarzen onder een legging met spijkerrok of me nette open schoenen. Zucht. En we moeten zo weg. (kleine meid heeft al 3 weken last met poepen. is zo zielig. Het gaat wel, met de vsm druppels maar heeft zoveel buikpijn. Gaan het eens alternatief proberen)
Jahoe, heb weer een keer geshopt. Heerlijk al die endorfinen die dan aangemaakt worden Een gevoerd vest voor het najaar:
En een jurkje en een vestje (en de matching legging). Alles van Billy en Lilly Ps SWLC, zou me niet al druk maken over de kleding. Lijkt me dat ze voor zo'n functie vooral kijken naar hoe je overkomt en wat voor ideeen je hebt. De kans dat daar een echte shop-a-holic bij zit lijkt me niet al te groot . Maar snap je helemaal, zou hetzelfde hebben
Ik heb leuke dingen gezien van Claesens, maar de babymaat gaat tm 80/86 en kinder vanaf 92/92. Het ene is volgens mij te klein en het andere te groot. Wat is jullie ervaring? Hij draagt nu 86.
Dat dacht ik al. En 92/98 is volgens mij nog echt te groot. Ach ja, misschien in de opruiming voor volgend jaar dan maar. Ik zag bij designerkids een sorteerknop met 20% presale korting, alleen zaten er nog geen artikelen aan gekoppeld helaas. Daar misschien binnenkort dus ook korting.
nou ik heb mijn laarsjes gekocht hoor: Gattino Laars Zwart - Stappers-Kinderschoenen Shop ben helemaal in love... ik zoek nu alleen nog laarsjes voor bij emma dr jottum rok en dr mim pi rok (die zijn bruin) dacht aan zoiets, wat vinden jullie? Shoesme Laars Taupe - Stappers-Kinderschoenen Shop Ben echt super leuk geholpen in de winkel en Emma kreeg een bellenblaasje erbij (die ze vervolgens niet meer af wilde geven in de auto Ik vind de webshop ook heel leuk en overzichtelijk en ik zag dat ze ook gratis verzenden hebben dus misschien ook leuk voor bij jullie favorieten (nee heb geen aandelen hoor ). Ik weet waar ik voortaan mijn schoentjes haal.
slc ik zou laarsjes doen met dit weer. succes meid ik hoop dat je het gaat worden! bloempje ik vind claessens idd erg klein en smal vallen. Denk wel een maat kleiner. Helaas is het niks voor Emma. future ik vind die jas wel leuk, maar zelf ben ik meer van de manteltjes e.d.
hier volop zon vandaag dus geen laarsjes ik hou vol tot na mijn vakantie geen winterlaarsjes.......... na 10 september mag het
ik heb altijd n paar van moonkids badstof (kruip-speel)pakjes met de rits gehad vr mijn zoontje, dit jaar vind ik ze niet zo leuk, maar smafolk van dit jaar lijkt me wat. ik heb alleen geen idee hoe smafolk valt? net als moonkids? van moonkids moet mijn zoontje maat 98 hebben. weet iemand hier welke maat dan van smafolk goed is?
en goeie uitslag van de orthopeed gelukkig geen ernstige afwijkingen geen zooltjes of weet ik veel wat dus na mijn vakantie ga ik een paar mooie laarsjes kopen voor dr of al eerder hahahha
Superfijn nieuws Mirell! Debby, ik vind de taupe laarsjes erg leuk, maar wel prijzig om ze maar met 2 setjes te combineren Belize, sorry, heb geen ervaring met de merken die je noemt.