Ik zit hier nog steeds te wachten op mijn bestelling! "zucht" rot Tnt en select vracht.. Maar ja vorige keer waren ze er ook pas om 17:15 dus ja k kan nog lang wachten!
tnx meiden voor het meedenken een vestje heeft ze nu wel steeds aangehad ja, maar het is hier af en toe al best koud en de wind waait daar gewoon doorheen... hmmm peinst nog effe verder
Ik stond net voor de kasten van de kinderen en kwam tot de conclusie dat zowel ik als mijn man toch echt shop-aholic zijn Dus een goede reden om me hier dan maar te melden want ik ben op zoek naar mutsen/sjaal/handschoenen voor bij de winterjassen van de kids. En misschien dat jullie ideeën hebben want hier in het dorp kom ik niet veel verder. Voor mr K (nou ja mr k zelf) hebben we deze jas gekozen Welcome! | kleertjes.com en voor Ms K deze Reset Wollen jas mid grey, wintercollectie - Kinderjas.com
Mijn setje voor Mila is binnen en het staat zo schattig kan helaas geen foto maken. :x Maar het is erg leuk! Setje van Evi komt denk k niet meer.. Het is al bijna half 6..
dit jasje vond ik ook heel leuk alleen in de kleisnte maatjes (86) valt ie echt heel raar, is ie veel breder dan hier op het plaatje, breed en kort dus, heel raar dus...
ja dat klopt dat vond ik ook...ze hebben wel een iets andere grijze, ook leuk, ook zo'n soort mantel model, niet gevoerd, maar volgens mij is dat ook wol en kan dat ook de wasmachine niet in... het is ook wat he...wat een gedoe. Misschien hou ik die van benetton en die van bakkaboe wel allebei, ik vind ze allebei niet echt heel erg bij Daantje passen maarja, het zijn goedkopere jasjes en ik ga geen dure mooie jas kopen voor naar kdv...want alle modellen die ik wel echt bij daantje vind passen zijn gewoon duur.
^*%*%&^*$%^$ nee niet geworden *janken!!* ben even kapot ervan. MOet flink shoppen. Hahaa...nee maar het is serieus zuur.
@ Madeliefke, oeh... ben zojuist verliefd geworden op weer een merk haha @ futuremama, ons meisje heeft licht krullend haar in de nek, een beetje langer daaronder en op haar voorhoofd een giga krullende lok. Toen haar haartjes nog kort waren zag je ze ook echt in een krulletje groeien! Die heb ik dus ietsje gekortwiekt. De rest niet hoor, zou niet durven! Had de kapper gebeld voor een afspraak maar ze kon de hele week niet. Had dan meteen mijn knipsel ook even willen laten checken maar helaas... Ach, doe er thuis toch speldjes in! En op het kdv hadden ze vandaag wel gezien dat ze geknipt was en ze dachten dt ze naar de kapper was geweest! @ Debby, moooi gelukt hoor, haar coupe! Hoop ooit toch ook bezig te kunnen met ons meisje haha. @ Sweetlakecity, balen zeg Hopelijk komt er snel iets anders op je pad! @ zomer, er komt weer mooi weer aan toch? Alhoewel ik alweer ingesteld was op de herfst! Hier draagt ze jurkjes/t-shirtjes met een vestje. Lekker makkelijk uit te trekken wanner het warm wordt. Gisteravond heb ik een pyamabroek en sokken aangetrokken in bed. Was echt superkoud! @ Pompdelux is het voor mij net niet. Heeft vooral te maken met de manier waarop de jurkjes vallen. Zo, globaal even reactie op wat ik kon onthouden!! Baal zelf... heb bij Bambini.com een aantal dingen besteld. Dus vandaag maar eens gemaild waar het blijft. Geen reactie en de webwinkel is opeens ook offline.... hopelijk is dat geen slecht teken! Ennn... vandaag opeens zomaar met 1 druk op de knop bij Zalando gekocht... Dit is de 'schade' Truitje Adelheid Longsleeve - Roze - Zalando.nl Sneakers Adelheid ZUCKERSÜSS - - Multicolor - Zalando.nl Jurkje Room Seven DINKA - Jurk - Groen - Zalando.nl Nog een jurkje Room Seven DINKA - - Blauw - Zalando.nl Dure aangelegenheid... en koop normaal nooit zulke jurkjes. Wat vinden jullie? Was van plan maar gewoon te kijken hoe het haar staat en anders kan het nog weer terug!
nog een half jaar...ga nu een reintergratie project in en anders ben ik dus mijn baan kwijt daarom is t zuur. Bah bah bah.
yessie> geinig. Goed groupn in de gaten houden. heb een bon liggen die 20 euro kostte en ik krijg 50 euro. Moet wel voor 60 totaal bestellen. Dus heb eigenlijk 50% korting.
Aaaah balen sweetlake! Jammer!! Dank voor degroupon tip moet ik toch ook gaan doen. Madeliefke:leuk! Zal je Puck leuk staan! Maar ik vind het wel te roze Hier beternieuws: box op mp gezet en al een leuk bod. Maakt mijn Shopdrang weer goed, heb vanmiddag tussen neus en lippen door een grote fiets voor zoonlief gescoord. Ach, gebruiksartikel toch? )
O, em Lynns, je hebt echt geen vier jassen nodig hoor, hier altijd met 1 winterjas gedaan... Het kan zijn dat je er meer WIL maar nodig is iets anders ik vind die benetton mantel super en zou die ook niet naar kdv aan doen maar dan geeft het toch niet dat ze een iets minder mooi speel jasje heeft? T een of t ander...
@ Sweetlake balen zeg!! @ Madeliefke leuk voor Puck! @ Yessie lekker geshopt! Jurkjes niet helemaal mijn smaak maak je een foto als ze het aan heeft? Mijn setje voor Evi is ook binnen en het staat echt geweldig!! Foto volgt (als ie weer gemaakt is) @ Lynn hebben ze bij de hennes ook wollen mantels dan? Balen dit he!!
lynn waarom koop je niet een jasje dat je wel mooi vindt op marktplaats? Dat is zeker een stuk goedkoper...
tnx meiden voor de reacties Debby: heb al gezocht maar tot nu toe nog niks gevonden eigenlijk op mp... @sweetlake: jee meis wat rot...*dikke knuf* @yessie: leuk geshopt! @hier: ga morgen nog 1 keer terug naar bijenkorf en h&m, kijken wat ik van dat grijze jasje vind en wat er in het etiket staat, en dan evt. benetton jasje terug brengen en h&m jasje, of benetton jasje houden. Moet sowieso een blousje en maillots en beenwarmers terug brengen dus moet er toch heen..