Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lief Debby dat je voor me rond kijkt!!
    nono vind ik niet zo'n mooi jasje
    die van benetton: er staat maat 80-86 dan is ie misschien te klein...

nou ja ik zoek wel even verder komt goed!!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ik weet zeker dat die benetton jas haar past. Ik heb hem hier namelijk ook en hij past Emma ook nog. (had ook nog gekunt voor het najaar) alleen heb ik hem nu verkocht.
    Ik kan hem zelfs opmeten voor je als je wilt.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou Danique draagt al echt maat 90 van benetton, 82 is al echt te klein...Danique heeft volgens mij ook wat langere armen dan Emma, want ik las dat bij jou bakkaboe 86 nog ruim viel, maar dat is hier niet zo, hier past dat precies net aan nog...

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    jammer slc

en sorry lynn, ik begrijp je dilemma ook niet zo. hier nl. altijd maar 1 jas (zomer en winter). en voor tussendoor gewoon wat warmer aankleden met een vestje ofzo onder de zomerjas.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen zomerjas, vandaar dat ik nu dus wel een najaarsjas nodig heb, anders had ik dit dilemma niet gehad nee...
    Ze heeft in de zomer alleen een vestje met capuchon gedragen, of een bolero
    Dat vestje is nu gewoon te koud geworden (hier waar ik woon waait het bijna altijd en ook best koude wind)

Dat ik er een speeljasje bij wil hebben is puur omdat ze daar dan vies in kan worden en ik dat jasje dan gewoon kan wassen en dan niet 2 dagen hoef te wachten tot zo'n winterjasje droog is. Want als je maar 1 winterjas hebt en je moet die wassen kan je kind dus geen jas aan voor een/twee dagen...

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

onder de 15 graden gaat haar winterjas aan.
    Daarboven haar zomerjas en indien nodig haar zomerjas met lange mouwen en een vestje er onder.
    Ik heb 2 winterjassen en 2 zomerjassen.
    1 tussenjas.

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah, geen zomerjas.. kijk. dat is het verschil. echte jas is idd natuurlijk wel wat windvaster dan een vestje.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb wel een zomerjas voor emma maar vind een vest eerlijk gezegd warmer...
    zat ook al te twijfelen of ik de winterjas binnenkort weer aan zal doen bij dr...

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    heb wellicht een heel gaaf jasje gevonden, echt iets voor mij, en kan in de asmachine staat erbij, en maar 32,50
    Alleen heb eerst even ge-emailed, er staat bij dat ie gevoerd is maar vraag me af of het dan echt opvulvoering is of alleen een stofje aan de binnen kant...
    kijk deze jas
    en dan twijfel ik tussen antraciet of zwart, het is een mantel model
    net zoiets als die benetton mantel die ik in mijn album heb staan.
    zal ik dan zwart doen of juist ook antraciet, meeste kleding die ik nu voor haar heb is donkerblauw, grijs, antraciet en paars en fuchsia

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx allemaal meiden voor het meedenken en berichten in mijn album plaatsen!! lief hoor!!

@sweetlake: ja ze was verdrietig op de foto, ze heeft erge keelpijn en ze moest op dat moment net hoesten en dat doet haar zo'n zeer...
    Oh en die grijze benetton jas die hou ik zeker die vind ik helemaal geweldig!

12. Sweetlakecity

antriciet staat haar leuker.
    asmachine:) je hebt me weer laten lachen. Ze je spullen er al uit komen hihi

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ik zie geen link...

14. Sweetlakecity

lynn> heb je wat gekregen hiervoor?
    ps: even geen melk geven. kan ook hoesten en slijm prikkelen.

15. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Bedankt debby! Ik heb een bod gedaan op het benetton jasje :) leuk voor erbij hier. Gaat wel passen toch? Als er staat al gedragen vanaf 1 jaar... Mijn meisje is niet zo klein.

Ah, ja, hier ook wel een zomerjasje omdat we ook veel op de fiets zitten, dan is dat echt nodig.

Hier vandaag trouwens kiezeltje jurkje binnen en is echt super. Kan het pas vrijdag passen denk ik, dan foto.
    En ook trui van jongensmerkkleding binnen maar die was veel te groot dus terug voor kleinere maat. Had er ook nog een Coolen muts bij besteld, met klep en van donkerblauwe rib. Jo vond hem erg cool en heeft hem de hele middag op gehad. :)

Yessie, ik ga nog even je jurkjes bekijken...

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    geke ik denk dat ie wel gaat passen hoor. Emma droeg hem ook toen ze een jaar was maar zij was klein en toen was de jas nog vrij groot.l

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Marktplaats.nl > *Nieuw* Ballonjas ANTRACIET 86/92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92

@sweetlake: ze wil niet eten en drinkt ook niet veel alleen d'r fles melk wil ze, dus liever dat ze dan toch dat drinkt en iets binnen krijgt dan niks...
    ik heb bisolvon druppels gehaald voor de vastzittende slijm/hoest en tijmsiroop op haar keeltje te verzachten maar dat laatste weigert ze ook :(

@jas: heb de antraciet besteld in 86/92
    de bakkboe en benetton jas gaan allebei terug naar de winkel.
    Er staat bij dat de jas gevoerd is dus dan kan ze er ook de winter wel mee in, ik kan dan desnoods nog een extra vest meegeven naar kdv ofzo...

18. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    lynn dilemma ik vind de grijze jas wel erg mooi die zou ik houden..

sweelakecity balen dat het niets is geworden!

Yessie leuk geshopt..

Futuremama ik vind benieuwd naar de foto's..

Vandaag vingino broekje binnen gekregen en het boxkleed.
    Die heb ik zelf laten maken hij is super geworden..

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @shannen: die grijze jas was het dilemma niet hoor, die hou ik sowieso, het ging om de bakkaboe blauwe stipjes jas en de blauwe simpele jas van benetton
    Maar heb ze nu uit mijn album gehaald, want breng ze allebei terug naar de winkel!

20. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hahaha, maar dat is toch weer niet echt en speel jasje ;) maar wel stylish! Antraciet is wel mooier dan zwart, dan wordt ie zo zwaar.

Deel Deze Pagina