Debby ik vind die shoesme laarzen echt mooi!! Hier nog niet geshopt maar heb dit setje gezien wat vinden jullie hiervan.
oei best duur om te kopen zonder passen agh je kan altijd terugsturen toch??? maar vind ze dus wel helemaal te gek hoor!
eens kijken of het lukt vorige week twee setjes gekocht van persival onder dat rode moet nog een rode legging, ben benieuwd wat jullie ervan vinden
vorig jaar verheugde ik mij er al op dit jaar deze laarsjes te kunnen kopen, maar helaas loopt mevrouw nog niet Ik vind ze zooooo leuk!!!
ik krijg meer die reactie van dat ene setje daarom was ik benieuwd naar jullie reactie, de broek is 3/4 als ze het aan heeft staat het heel leuk. ik wilde eens iets anders dan al die jurkjes.
Zo, Deel 5 alweer! Ben van de week in Den Haag bij Boemerang geweest, wat dingetjes van Noppies gekocht en gekregen.
Nog een blousje en een donkere spijkerbroek met rode stiksels. ( en domme ik ben de tas met kleertjes vergeten in de auto van een vriendin.. nu moet ik wachten tot ik de tas heb)
Lekker geshopt vandaag! Mijn zoon kreeg een jas van opa voor zijn verjaardag.. en dochter kreeg een setje van benetton (blousje en longsleeve en een rokje dat ik al eerder had gekocht maar waarvan de maat niet goed was). Zelf heb ik nog 2 spijkerbroeken en een trui gekocht voor zoon en voor dochter paarse vestje van h&m met een paarse longsleeve met pofmouwtjes. Zal vanavond foto maken..
sorry als ik het zo zie niet mijn smaak maar...soms staat het mega leuk als ze het aan hebben. Dus...showen rokje is wel leuk als ik het zo zie. mamavandane> ooo gave jongens kleding. zal je knul goed staan.
Knieën en onderrug. Ze begint altijd te klagen over jeuk in haar knieën en na een dag of twee gaat het echt pijn doen en loopt ze helemaal stram. Ik geef dan pcm sup tegen de pijn voor het slapen gaan. Enkels herken ik hier niet als groeipijn.
Heb gewoon echt niets...nietsss leuks gevonden. Benetton viel in het echt toch wel tegen moet ik zeggen. De dingen die ik op de site had gezien waren minder mooi..... volgens me zusje ben ik veeeeeeeeeel te kritisch geworden pfff.