Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell jij hebt ook altijd vakantie :p

Nou een mobieltje opladen is toch niet zo moeilijk, zie het al helemaal voor me ;)

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    zo ben weer 13 pagina's verder ofzo... pfff...

@jas, hier past haar Name it jas van vorig jaar nog wel even. Die is hier gewoon aan de kapstok blijven houden en als het fris is, heeft ze die nog wel eens aan. Maar dan heeft ze er niet echt wat warms onder.
    Hier meestal een BFC vest met spelen en ze heeft een trendcoat van Esprit. Haar NONO winterjas pas ik er eind september ofzo bij.
    Hier was het de laatste dagen ook echt koud en hier in huis koelt het helaas ook weer flink af.

@SLC, wat balen meid!!
    @tesske, klinkt erg geslaagd!! Ben benieuwd naar haar outfit!
    @Debby, leuke laarzen! Hopelijk word je uitgenodigd voor een gesprek.
    @Mirell, werkse nog even, bijna vakantie dus!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    voor mirell:

gebruiksaanwijzing blackberry opladen:

1) steek de stekker met het kleine uiteinde in het mobieltje
    2) steek de stekker met de 2 lange uiteinde in een stopcontact
    kijk uit dat je niet geelectroduceerd wordt als je het verkeerdom doet.
    3) wacht een paar uur
    4) haal de stekkers uit het stopcontact en de blackberry
    5) ruim de stekker op...

sorry flauw :p

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    *grrr* Heb ik voor 180 € in mijn mandje bij die pompdelux-site...kan je alleen maar met creditcard of mastercard betalen....
    Wat een afknapper, dat heeft toch geen hond meer tegenwoordig een creditcard...schei nou toch uit.

*ff heel boos nu*

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zo79, dankjewel! De spulletjes van Billy en Lilly zijn een combi van oude en nieuwe collectie. In de sale was er al wel veel weg in 86/92 in de grotere maten was er nog wel genoeg.

SLc, veel succes met werken vandaag.

Debby, een sollicitatie, dat is spannend! Op wat voor functie heb je gesolliciteerd en wat doe je nu voor werk (of heb je nog verlof?)?

Jingels.... grrr, snap dat je daar niet blij van wordt....

Lynn, ik had ook de jasjes van de V&D gezien. Zaten best leuke bij. Je kunt ze terug zien in de folder van deze week. Heb even zo gauw geen link, maar die vind jij zelf ook wel ;)

Red, het is helemaal fijn als ze de jas van vorig jaar nog passen. Dat gaat hier echt niet lukken... Jas was in februari echt te klein, dus helaas hier niks meer over. Gebruik nu net als jij een vestje als we naar buiten gaan en ik heb van Bakkaboe een trenchcoat.

Geke, 20 euro + verz is idd redelijk aan de prijs. Snap dat je twijfelt.

Mirell, succes met nog twee daagjes werken!

Zelf vandaag ook weer aan de arbeid. Deze week 4 dagen werken, blehhh. Even flink puzzelen met de opvang zo. Gelukkig heb ik een flexibele gastouder en een fijne mama :)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Iedereen die mag werken vandaag: werk ze

ik heb vier weken vrij, begin 19 september weer.
    mijn leidinggevende heeft me begin vorige week verboden te komen werken de komende weken omdat ik de ziekte van pfeiffer heb en niet voldoende rust nam.
    Ik ben een echte work a holic dus vind het best pittig om thuis te zijn, en stiekem werk ik wel aan wat projectjes vanuit huis.

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Jeetje Teske pfeifer das ook niet niks zeg!! idd maar rustig aan doen!

@ Madeliefke 4 dagen werken zou ik ook veel vinden! Succes..

@ Debby hopen dat je word aangenomen.

@ Jingels daar zou ik ook boos van worden.. Had gister ook even gekeken op die site die vestjes vind ik echt heel schattig.

@ Red lekker dat ze haar jas nog past nou hier niet hoor dus dat worden gewoon nieuwe..

@ Lynn hier is die link naar het V&D jasje ( ik denk dat ik hem zelf ook nog haal voor Evi) Frendz Jas V&D

8. Hier heb ik ook nog wel een jas van vorig jaar liggen die denk ik nog wel past, maar die vind ik niet leuk dus die gaat op MP. Misschien vandaag sowieso de zolder maar eens op om wat dingen uit te zoeken.

9. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Gmorgen dames,..

Hier nog moe van het suikerfeest gister.
    Zoals het een echte shop aholic betaamt ben ik tochhhh de winkels in gegaan gister.
    Ik ben bij jola mode geweest. heb leukeeee bakkaboe dingen gezien. Heb hier het giletje wat Lynn in het roze heeft, in het dblauw gekocht. hij was er ook in antraciet.
    verder nog wat shirtjes met korte mouwen met glitter bakkaboe letters erop voor 2, euro.

Wat mij heeel erg opviel:
    de bakkaboe collectie lijkt erg veel op de collecties van bepaalde merken vorige winter.
    z8 bv. ze hebben dezelfde blazertjes... zelfde giletjes.

Zag zelfs een najaarsjasje wat ik van Lynn vorig jaar heb overgenomen en van de HM was... ze hebben hier identiekkkk hetzelfde jasje hangen.

die glitter shirtjes echt benetton styl.

10. Oooh ik ben echt erg!!!

Ik heb een doos spullen van zolder gehaald om op MP te zetten en nog VOOR het oude erop staat heb ik alweer allemaal andere spullen besteld bij iemand voor 70 euro!! Ik hoop wel dat mijn spulletjes ook wat opleveren dan heb ik er tenminste weer wat van terug.

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    bloem, that's what this topic does to you! :)

ik heb overigens beide polo's en de sweater geretourneerd. vond de pasvorm van de sweater niet goed (te kort) en de polo's toch niet leuk aanvullen bij wat ik al heb liggen.

12. Jammer, maaar dan heb je nu wel weer shopgeld ;)

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel leuk!!! had ik ook kunnen kopen :)

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Lekker geshopt Bloempje! :D
    Zit jou kleine al in 92? Mijn meisje is 2 weekjes ouder maar zit nog in 80-86, en dan is 86 vaak nog erg ruim.

Hoe gaat het verder met je? Spannend, zie ik aan je banner!

15. Ja, maar die van mij een een jongen he, die zijn denk ik vaak toch wel iets groter. Hij heeft nu 86/92 dus vd winter denk ik 92.

Idd spannende periode nu, heb vanmorgen getest, maar was negatief. Maar ik ben nog niet ongesteld dus het is nog niet helemaal voorbij. Vorige keer teste ik ook pas later positief dus ik geef de moed nog niet op.

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend bloem. hoe oud is jouw kerel?

17. Hij is nu 1,5 (18-2-2010)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Grappig! Dan is Danique 8 dagen ouder. Zij zit net als mispoes haar dochter in 80/86.

Spannend bloem! Leuke kleren geshopt!!

Deel Deze Pagina