Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    madeliefke ik werk bij een bank, hypotheken.
    Vandaag toevallig eerste werkdag weer.
    Maar ze gaan reorganiseren en 90% kans dat ik er uitlig.
    Heb bij een incassoburo gesolliciteerd. Daar heb ik ervaring mee.

bloem goed geshopt weer. Ik zou dit zelf nooit kopen maar ik snap dat je ze leuk vindt!

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha bloem, de mijne is van 10 july.

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Bloem leuk geshopt voor je mannetje!!

@ Debby balen dat je denkt dat je eruit ligt.. Is ook iet lekker beginnen dan zeg!

@ Hier heb even de setjes in mijn album gezet zie wel dat ik echt voor Evi moet shoppen heb voor haar nog niet veel maar zie ook niet echt wat leuks voor haar!

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @bloempje, wow wat een leuke dingen heb je geshopt! Als ik een jongetje had dan wist ik het wel ;) En dat alles voor 70 euro vind ik echt een koopje!

@debby, hoe bevalt je eerste werkdag weer? Zal wel weer even wennen zijn na zo'n lange tijd of had je er weer zin in?

@futuremama, ha jij hebt dat probleem ook al dat je allerlei leuke dingen voor de ene dochter ziet en de andere dochter een beetje achterblijft ;) Hier ook, mijn jongste heeft echt al heel veel, maar voor mijn oudste kan ik (nog) niet zo goed slagen. Komt vast nog wel (hoop ik :D)

5. Allemaal bedankt voor de complimentjes voor m'n nieuwe aankopen! Ben er zelf ook blij mee. Altijd leuk, veel leuks voor weinig toch?

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O ja Tesske, veel beterschap, hoop dat je snel wat minder moe bent! Herken dat wel hoor, stiekem toch wat projectjes vanuit huis doen ;):) Maar wel op jezelf letten he!

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik ga zo als de meiden wakker zijn nog effe het dorp in.. Effe shoppen.. Ben ook wel dingen vergeten op de foto te zetten voor Evi.. Vind k dan altijd zo rot he als ik voor de 1 meer heb dan voor de ander! Maar had ook veel besteld voor Evi maar te groot gekocht vond het zo leuk en dus voor Mila gehouden..

8. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Bedankt voor de reacties in mijn album Shannen..

Enne die laarsjes waren mooi dochterlief heeft zitten nagellakken op haar laarsjes zo effe naar de schoenenmaker.. Hoop zo dat ze iets kunnen doen of denken jullie dat je het er met acceton uitgaat of verziek k dandie laars...

Dit is echt Mila met haar streken zo af en toe zou je der!!

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Oe, er staan mij nog wat meidenstreken te wachten als ik dat hier zo lees. Geen idee future, of daar wat aan te doen is. Ach, hier ook een keer in een mooi overhemdje geknipt...

Bloempje, mooie kleertjes hoor! Haha, ik ben ook zo erg met mp. Al heb ik nu ook wel weer aardig wat erop staan en verkoopt ook wel maar allemaal kleine prijsjes. Ach, bij elkaar scheelt het toch weer. Ik mocht toch die Benetton jas overnemen voor 20 incl verzenden. Heb het maar gedaan want ik denk dat ze begin vd winter haar cakewalk jas maat 80 nog niet past. Ze heeft zomerjasje van cakewalk maat 74 en die past nu precies. Kan de benetton mooi overbruggen en ook wel leuk nog andere stijl jasje.

Tesske, wilde nog reageren op je, grappig dat je ook In Enschede woont! Ik net erbuiten eigenlijk. Kijk uit hoor want verwaarloosde pfeiffer sloopt je.

Debby, balen van je werk, zit je niet op te wachten terug van verlof. Hoop dat de andere baan lukt. Ben zelf ook met iets bezig (sssst) ;)

Ik heb dat nu ook vaak dat ik veel meer voor dochter koop dan voor zoon, voor hem zie ik ook echt minder leuks en wat ik leuk vind vind ik vaak veel te duur of ik weet al dat ie het toch niet aan wil.

Nou... Ik denk dan dat ik de de shopstop er maar weer eens op zet... Zitten wel nog wat dingetjes in verlanglijstje bij kleertjes. Ik zoek nog een petrol kleurige legging. Een van imps &elfs gevonden maar die is 20 e...

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.489
    113
    Deze hond wel :D;)

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    weet iemand van jullie welke winkels leuke leren laarsjes hebben? Ik heb tot nu toe alleen leuke gezien van rond de 100 euro en eerlijk gezegd vind ik dat best veel voor 3 maandjes ofzo?? Maar goed bij Scapino, Zara, Schoenenreus en Van Haren hebben ze zooo weinig keuze in echt leer en dat wil ik sowieso..
    Deze van shoesme vind ik echt heel leuk, maar die zijn dus 90 euro..

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dames ben ik weer met mijn lastige vragen..

Chaos en order valt dat klein? het zijn dubbele maten 74/80 en 86/92.. Onze dochter heeft nu maat 80 en sommige dingen maat 86

13. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hoi Sandraske,

Caos en Order valt vrij groot! Dus combimaten meer naar de grotere mt toe! Succes met bestellen!!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dus dan kan ik beter 74/80 bestellen? ga het gewoon bestellen, kan altijd nog terug sturen..

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahha ja das zo terug sturen kan altijd maar dan zou ik idd die mt bestellen ja!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    en het scheelt in de prijs.. :D

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    deze hond ook, alleen ligt ie te verstoffen in de kast :D

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.489
    113
    Hier zit die in de portomonai van mijn man, is wel handig want dan heb ik nog wat bedenktijd wanneer ik ergens een winkelkarretje vol heb staan. :D
    Gaan we gezellig samen nog even kijken wat er vaak in resulteerd dat manlief er ook nog wat in mikt :D

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Luvv, ik vind deze Scapino.nl - DR. VISSER LEREN LAARZEN erg leuk en in het zilver ook. Wil ze volgende week even in het echt gaan bekijken en zien of ze er goed op loopt. Hopelijk zijn ze er dan nog.
    Ik vind 90 euro ook wel veel geld.
    Brakkies zit rond de 65 euro.

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    deze hond ook hoor. reis regelmatig (internationaal) voor werk, en vind een creditcard dan wel een musthave. al is het om mijn hotel te betalen!

oh, en ik adviseer om dan BEIDE maten van C&O te bestellen, retouren is bij C&O gratis (naar antwoordnummer)

Deel Deze Pagina