Zag jurkje Anne alleen nog in 74/80 bij kleertjes.com. Hopelijk is die er ook nog even met de 20% korting actie. Anders heb ik pech.
ja, ik. valt wel ruim hoor, maar hoort natuurlijk ook wel beetje bij tuniek. draag normaal maat 40/42, en heb nu een M. Heb ook een jurkje voor mezelf, en daar heb ik ook een M voor.
Ja ik ben blij dat ik 'm toen meteen besteld heb. Hij is bij heel heel veel zaken al uitverkocht in veel maten!
Heb nog even een paar foto's in mijn album geplaatst: van mijn oudste in haar nieuwe Chaos and Order set (let niet op haar gezicht, ze kan alleen nog neplachen op de foto ), de laarzen van mijn oudste en foto's van mijn jongste met haar nieuwe laarzen (die donkerblauwe van Clic)
ik heb er twee! haha, je bent shopaholic of niet toch? maar idd, op reis voor werk kun je haast niet zonder en ook voor boeken van allerlei dingen is het toch handig? tja.. ik heb dan weer geen paypall ofzo. ben ik dan ouderwets?
thanks voor je reacties in mijn foto album geke @creditcards: hier ook een cc. Wij gaan zeer regelmatig naar Amerika en daar is een cc echt onmisbaar. Amerikanen betalen zelfs een kopje koffie met met de creditcard
Wij hadden hem toendertijd ook aanschaft voor een vakantie in amerika zonder cc kun je daar geen auto huren b.v Daarna is hij eigenlijk gebleven, mijn vader bestelde (via ons want zij hebben een cc) veel autoonderdelen voor zijn a-ford in amerika. En als ik bij zara bestel moet het ook via cc.
hier trouwens even foto's van de verjaardag, allebei in nieuwe outfits. Ms K in een jurk en bolero van de zara Mr K in een broek van de zara en een overhemd van another world
hij heeft gelijk pluk! stoer shirt. en jurk is ook leuke stijl. ik heb ook even album bijgewerkt met foto's, heb ik zelf ook weer wat overzicht... alleen is dit nog lang niet alles ga hem bijwerken komende weken. ook in haar nieuwe kiezeltje jurkje!
ik kan je album niet zien kan dat kloppen? Was benieuwd naar het setje.. Heb voor mijn dochter ook net besteld, heb lang getwijfeld welk setje..
sandraske, ik denk dat wij nog geen vrienden zijn kijk even of ik je toe kan voegen. o, sorry,je zei het tegen zo79... ik keek niet goed. enniewee, zijn wij ook vriendjes!
Vind die laarsjes van de Scapino ook heel erg leuk! En leuk prijsje ook! Vandaag naar Bambini gebeld en daar gaven ze aan dat ze contact op zullen nemen met Noppies om te vragen waar het blijft. Waarschijnlijk was er iets niet op voorraad waardoor de rest ook is blijven liggen. Ben benieuwd!
Wel meneertje was al boos want hij wou geen wit aan, dus maar even laten zien dat er ook blauw aan zat. Maar toen hij zag dat de amerikaanse vlag (op de mouw) ook aanwezig was en dat dat de vlag was van het land waar zijn tante woont was hij om. Ben in het bezit van zeer eigenwijze kinderen die alleen aan trekken wat ze willen, vind Mr K het niet mooi trekt hij je het echt niet aan. Zelf ben ik meer van de spijkerrokjes e.d maar deze is aangeschaf (uitgezocht) door mijn man (het jurkje) en ik moet toegeven papa heeft een goede keuze gemaakt.
@sylvia111 thanks het gilet is binnen en hij is superleuk!! thankssss denk dat ie ergens anders terecht was gekomen envelop was open gescheurd en helemaal gekreukt. maar hij is binnen gelukkig
Ben net ook nog even wezen shoppen de schade staat in mijn album Morgen gaat manlief nog even Mila`s jas ophalen en dan is het echt klaar tot volgende maand (denk ik)