@ Shannen lekker op vakantie!! Geniet ervan meid!! Ik ben ook weg ga met mijn mannetje lekker een wijntje nemen en een filmpie kijken!! Doegggg
even egotrippery sorry. Morgen komt de rest: debby> ja leeftijdservaring dus mis nog te weinig rugzak. :-s Ik ben dol op ziezoo Zie Zoo, winter 2011/2012 - Jongens, meisjes en baby kleding? Kleertjesvoordelig.nl! ennneeee mirell heb ook je rokje gekocht op Mp : Marktplaats.nl > super leuk polkadotrokje van Bomba - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 hopelijk zonder effenheden en anders, heb je nog roze bloemen
slc sja dat vind ik echt een onzin reden sorry. Dat wisten ze ook voordat ze jou op gesprek lieten komen... ik vind ziezoo zo kleurloos voor jou... Het bomba rokje is leuk!
@ bloempje: erg leuk geshopt! @rest: wij zijn geen globetrotters, en nog nooit een cc nodig gehad. Had trouwens de website wel gemailt, en kreeg als antwoordt dat ze MISSCHIEN volgend jaar Paypal gaan gebruiken... *duh*. Ik ga een rondje vrienden bellen...wie weet heeft iemand een CC, je weet ´t niet.
iemand nog intresse in een vingino annie in 92 of 98? voor 25 euro... Vingino Capri Jeans Annie mt.2/92 -Wumpertje Kinderkleding Ik vind hem wel leuk maar heb er een die er erg veel op lijkt.
ook heel veel bengh outlet trouwens op die website voor bengh fans Alle Artikelen -Wumpertje Kinderkleding
@ Mirell, wat een goed nieuws, super!! @ superb, welkom! Ik ga slaag zelf altijd goed in Ridderkerk, zitten een paar winkels met kinderschoenen ( gelaarsde kat, omoda) @ Pluk, leuk die jas voor je dochter, ik heb er ook over getwijfeld maar dan in het zwart. Ik vond hem alleen wat lang vallen. @ SLC, balen zeg *knuf* @ Z079,, ja daar had ik ze ook gevonden, al lijken ze zo wel die bruine maarja er staat bij grijs. Ik ga volgende week even naar Ridderkerk daar zit een omoda. Maar bedankt!! Ik kan deze winter ook veel moeilijker slagen voor mn oudste idd! Super leuk geshopt weer jij! @ Tesske, sterkte! @ DJMomo, wat goed!!! @ Shannen, leuk!! Ik wil de grijs/blauwe voor Lisa. maar hoe groot is jou meisje dan? @ Futuremama, wat zonde zeg!! Wij zijn nog geen vreindjes dus kan je spulletjes niet bekijken, heb je gelijk een berichtje gestuurd Hehe, ik ben bij....
heb 2 jurkjes besteld op hema.nl HEMA)) ga ik hem eens in het echt bekijken. Is denk ik wel wat voor naar de psz, maar wil het wel eerst passen want strakke jurken en Emma... ik weet het niet... hmmm link doet het niet maar je ziet de jurkjes als logo bij kinderkleding, de paarse en de zwarte.
o ik zie dat ze ze ook in babymaten hebben. Ik weet niet zo goed of ik het wat vind. Heb ze nu in 2 verschillende maten gekocht. En gelijk 2 shirtjes meebesteld. Ik ga ze gewoon passen of ik haal ze even op en pas ze dan thuis en dan kan ik het altijd nog terugbrengen (a la lynn )
Debby, heb jouw jurkjes niet gezien denk ik, maar wel een leuk jurkje besteld haha. Hoe besmettelijk is dit topic/forum Ideaal voor de winter leek me:
Debby: leuk hoor die hema jurkjes. Ik heb dat bloemenjurkje voor mijn oudste dochter gekocht. Mijn man vond hem verschrikkelijk haha, hij is wel fel hoor maar mijn dochter vond hem geweldig dus wel gehouden hier.
Oh, dat is mooi, ik wou wel wat bestellen, maar ik vond de verzendkosten te hoog, want ik had niet zoveel nodig. Ga ik dit mooi doen!
oh, die is leuk madeliefke! debby of anderen, hoe valt die vingino annie ook alweer, klein toch? zou ik al 92 nodig hebben (maat 80 nu broeken)?
Ik vond die Vingino Annie juist weer groot vallen, heb een maatje kleiner genomen, maar misschien zijn ze vanaf maat 98 groot ofzo?
heb even teruggezocht en 92 schijnt als 80 te vallen. hmmm, maar ik heb een shopstop even nog over denken
ja vingino annie valt volgens mij klein. Ik heb hem een keer aangepast en had 98 nodig voor Emma terwijl ze van broeken echt nog 86 nodig heeft. Dat hema jurkje van mineke had ik dus besteld en deze:
En deze 2 shirts maar denk dat ik die toch niet zo leuk vind Ik kom sowiezo zo even langs de hema dus denk dat ik even binnenloop