@Ise ben benieuwd wat je hebt geshopt heb je al foto gemaakt? @debby: die laarsjes vind ik ook leuk (shoesme) die wil ik graag in blauw als ze naar de volgende maat gaat... @anderen: ook leuk geshopt weer! @glimlachje: nou ik vind je ook heel kritisch hoor, ik heb de halve benetton al leeggeshopt...
@Lynn: ik zag bij benetton heel veel rib stof... daar hou ik helemaaaaaaal niet van. De dingen die ik dan eindelijk leuk vond hingen er niet... ben ook nog ff langs gouda geweest, benetton store en vd en ook daar heb ik de juiste maten niet kunnen aantreffen grrrr glimlachje gaat verder snikken in een hoekje......
Brantano | What a shoe can do! | 2037403511 Kickers Hier worden het deze laarsjes, net gaan passen en zitten goed. Volgende maand krijg je 12,50 euro korting bij inlevering van oude schoenen dus ga nog even wachten
Hier is de C&O jurkje Anne ook binnen, en maat 86/92 past gelukkig toch. Ik kon hem niet meer ruilen en gelukkig past ie toch.
ach ik kan ze ruilen toch? Eigelijk liever dan bij houseofshoes want dan betaal je geen verzendkosten... en die cliclaarsjes zijn idd grijs. Kleur van mijn laptop stond niet goed ingesteld. Ik denk dat ik die wel ga bestellen (met 20% korting natuurlijk) want vind ze erg gaaf! 80 euro... pfoe
die eerste vind ik wel leuk maar zou het zelf niet kopen. 2e vind ik erg leuk. Ik heb dat vestje in het groen en dat shirt vond ik ook leuk maar ik vond de kleinste maat 92/98 te groot lijken voor emma.
haha ik vind ze wel leuk maar niet zooooooo leuk zoals jij Ik vind die clic laarsjes leuker eigelijk. Dit paar is er ook in een iets donkerdere kleur die vind ik zelf nog iets leuker.
djmomo balen van je pakket!!! Anders ff tnt bellen? loesjuh leuk dat jurkje! Ik vond hem ook leuk maar nu ik hem aanzie zie ik dat ik hem niet moet kopen. Omdat Emma qua verhouding kort is zou deze jurk als pyamajurk staan bij haar... Hier mijn olliewood pakket binnen. Rokje van Jottum vond ik vrij lang maar het is natuurlijk een lang model. Ik heb het elastiek een slag omgeslagen en nu vind ik hem heerlijk pittig staan. En zo is ie ook lekker lang door te dragen. Overhemdjes van Sam waren ook helemaal goed. En de jas was binnen... nou eindelijk dus een jas die past. En ik vind deze kleur ook nog eens leuker! Ben er dus super blij mee. Mouwen zijn nog lang maar he... het is nog geen december en ik hoop wel dat ze de hele winter er mee kan doen. Nu snel al die andere jassen verkopen (1 is waarschijnlijk al verkocht gelukkig)
debby, model vind ik heel leuk, alleen de rits vind ik jammer. maar hij staat wel heel lief. het is geen tnt maar gls (?!?!??!?!). kan me vlgs mij nog herinneren van de vorige keer dat hij ook spoorloos bleef, en die kerel opeens 5 min later voor mijn deur stond.
Cute!! Staat haar erg leuk. Dat is mooi dat jouw meisje hem ook past, dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn meisje er nog een tijdje mee kan doen
@Mandyjans, leuke laarsjes! @DJMomo, balen van je pakket Hoop dat ie snel komt! @debby, mooie jas, staat haar goed.
Haha..ja ik vind ze echt leuk! Clic laarsjes vind ik ook erg leuk! Maar die kan ik ook voor mijn zoon kopen . Hij had ze vorig jaar en dit jaar zullen ze er weer komen, hij vond ze zelf ook lekker zitten.. Wat betreft schoenen ben ik supermoeilijk, ik vind heel veel schoenen echt niet mooi..
dj momo, ik heb slechte ervaringen met gls.. zeggen ze dat ze onderweg zijn komen ze helemaal niet.. moest het in een andere stad ophalen omdat zij niet op de aangegeven tijd komen en ik dus wel thuis was debby, ik vind die jas erg leuk en de rits minder storend dan ik dacht..