Heb toch nog wat geshopt vandaag: bij Happybee was het 20% extra korting op de al afgeprijsde dingen, dus heb nog even een Noppies setje voor het najaar aangeschaft Bekijk bijlage 178442 Bekijk bijlage 178443 En dan met bijpassende legging in de kleur van het shirtje. Heb gelijk weer wat dingen op Mp gegooid, ben er onderhand toch achter dat ik maar weinig dingen het volgende jaar nog wil laten dragen. Wil dan weer allemaal nieuwe dingen
@ Debby hele leuke jas! En C en O leuk jurkje.. Ik heb alleen iets wat er op lijkt van de zomer collectie.. effe kijken of k een foto kan vinden..
Leuk zo ik hb het setje ook.. Maar gebruikt voor van de zomer... En nu in de winter vind k het niet leuk meer maar das puur omdat het op een gegeven moment verveeld heb k met meer dingen.. hahah Moeilijk persoon ben k!
Zo79, wat een schattig setje!! Hoe krijg je die 20 % extra korting? Via een code o.i.d. of gewoon op de site?
@sweetlake en elfje, kreeg vandaag een mail met een code voor extra korting. De code is klant20 en is geldig tot en met zondag geloof ik. @futuremama, als ik 'm van de zomer had gehad was ik 'n nu ook al zat geweest hoor Maar omdat ik nog niks van deze lijn had van Noppies, vond ik dit best kunnen voor het najaar
Ja ik ben ook helemaal blij met het jurkje (tot nu toe het enige jurkje voor mn meisje, want ze wilde geen jurkjes aan!). Maar deze wilde niet meer uit dus ik denk dat ik er meer ga aanschaffen, zoo leuk! Ik ben de spijkerbroeken zat! Zo79, ja dan heb je er nog even plezier van! Futuremama die lijkt er best veel op! Ook leuk!
Nou idd vind ik ook hoor... Je wilt gewoon soms wat nieuws en die set is erg leuk vooral met 20 % korting.
Leuk!! Ik heb dat jurkje ook voor mijn oudste, is alleen nog niet gedragen omdat hij nog ietsje te groot is. Zocht er nog een legging bij, heb jij de legging van C&O of een andere?
Ik heb vandaag alleen maar een rode legging gekocht voor bij het setje wat ik van Lynn heb overgenomen van The dutch design Bakery..
Bedankt Zo79! Dat is nog eens leuk 20 % extra korting! Ik heb voor mijn oudste een overslag jurkje van C & O in ongeveer dezelfde kleuren. Daarbij heb ik nu een roze legging van Bakkaboe (nieuwe collectie), is exact dezelfde kleur!!
meiden hoe valt shoesme? las dat kleine maatjes wat kleiner vielen maar vanaf maat 22 goed op maat? Emma heeft nu 23, gewoon 23 bestellen? (ze heeft 22 van braqeez trouwens)
leuk C&O jurkje! mooie mouwtjes hebben die. mamavandane ook leuk! en mandyjans, moet het ook aan zien dat eerste setje dat komt dan nog wel. debby, ik vind die rits juist wel wat hebben, anders was ie saai ik heb schoenen gekocht voor zoon:
ik had woensdag nog wat schoentjes gepast bij Sjaak, oa shoesme's. maar hemel, ik kreeg de helft niet eens aan!! vooral hoge schoenen zijn onmogelijk. Hij krult ook continue zijn tenen op vlgs mij. Kon ook zijn maat niet vinden, plus hij loopt natuurlijk nog maar een paar stapjes los.. Maar goed, het wordt nog wat, schoenen kopen...
@ dj momo is idd moeilijk eerste schoenen kopen wij noemen het hier apenvoetjes als ze zo doen.. Volgens mij doet ieder kind dat wel. Succes!!