@haha... debby het zou wat zijn als iedereen hetzelfde mooi vond....., ik zou ze zelf niet dragen... en zou ze zelf ook niet 123 kopen voor me meisje maar ze heeft ze gekregen ....
wow wat is er weer veel geklets, en leuk geshopt allemaal weer!! Mijn meisje heeft nu net mt 25, van het voorjaar nog mt 24. En wordt in november 3 jaar. Onder driekwart spijkerbroekjes doe ik laarsjes. Hier vandaag een boxzak en voedingskussenhoes geshopt voor de baby.
MIjn dochter heeft nu ook maat 25 van schoen. Ze wordt 2 in november. Bovenkleding 92/98, onderkleding 92.
woww dan is ze echt wel groot amy-lynn word 10 november 3 onder maat 86 boven 92 jurken koop ik wel 98 schoentjes 25
hoi meiden , mag i kmet jullie mee kletsen, ben ook echt een shopoholic dochter wordt 2 oktober 2 jaar. nummer 2 verwachten we 19 jan. ze draagt 25 van schoenmaat, broekjes 86-92 en bovenkant 92 of 98 ligt aan het merk
niet voor alle pakketdiensten, en voor gls spreken de berichten elkaar nogal tegen. volgens gls zelf wel expres pakjes, volgens anderen geen gewone. ach, we zien het wel.
Op Zaterdag wordt er wel bezorgd inderdaad. Alleen zondag en maandag niet. Op maandag wordt wel opnieuw aangeboden als je bv op zaterdag niet thuis was. (bij postnl dan)
ik heb emma dr voetjes opgemeten via een voetmeter van internet net en ze heeft idd maat 23 zoals ik al dacht... ik ga dan maar 23 bestellen denk ik.
Ik vind ze niet zo passen bij de nette kleertjes die je meisje meestal draagt debby, wel bij een spijkerbroek ofzo.
wow! Niet normaal duur zeg! De capuchon is gevoerd met echte bont en de binnenkant van de jas is gevoerd met een gladde polyester en gewatteerd met dons. Dons en echt bont!!! jah dan snap ik wel dat ze er veel voor vragen. Misschien eind vh seizoen met 70% korting hihihi