ja best grappig dat jij je smaak toch weer bijsteld je vond het niets aan en bent toch overstag gegaan ik vind het niet echt vernieuwend z8 maar vind het wel een lieve collectie zou dr ook wel wat van kunnen kopen ik niet met mim-pi het is absoluut niet mijn smaak en koop dus echt niets van deze collectie
Lynn hele leuke set, ik heb het rokje ook met een andere legging erbij.. Voor romy en de baby. Zal zo ff in je album kijken. Mirell leuke hobby idd!! Kan je weer lekker shoppen..
z8 vind ik ook niet echt vernieuwend maar wel ok. Maar ik hoef daar niks van. Mim pi vind ik ook heel jammer deze winter heb nu alleen dat ene jurkje maar verder ga ik dr ook niets van kopen. Volgende zomer schijnt wel weer leuk te worden.
Heb longsleeve en legging terug gebracht en daarvoor in de plaats een simpel blauw en een roze tshirtje (voor onder blazer) en blauwe legging (v&d) Ook nog een denim rokje v&d gekocht Bekijk bijlage 183444
meiden, ik kan vingino tuinbroek overnemen voor 17,50, zover ik kan zien is ie zgan.. wat moet ik doen?? twijfel heel erg... ook qua prijs mn gevoel zegt is cheap dus doen maar mn verstand zegt zou je dat wel doen
meiden ben al helemaal klaar voor de vrijgezellenavond we gaan haar zo ophalen in het ziekenhuis om 5 uur word ze ontslagen van haar opname voor bloedvergiftiging en ze mag mee uit eten van de arts pffff komt alles toch nog goed
goeie deal leuker en denk dat dat andere het ook net niet was maar de 1e en laatste foto was super denk dat het te veel z8 bij elkaar was dan word het ook weer zo boekjes achtig de kunst is het combineren
tja of over een jaar zit ik in MIJN MAN HEEFT EEN HOBBY!!!! staat mijn hele hok vol schilderijtjes:x ik hou niet zo van rommel
patje 17,50 voor een tweedehands vingino gaat wel. Kijk wel uit. Zal wel maat 74 of 80 zijn of niet? Dan gaan ze kruipen en vingino staat er om bekend dat de knieen snel dun worden. Dus vraag of de knieen nog goed zijn!
Vraagje, ben op zoek naar meisjes bolero`s mt 116 of 122... Waar kan ik die krijgen online...? iemand suggesties (graag niet megaduur )
Kleerjes.com ? Boleros kan je overal wel krijgen. Ik koop ze meestal van bakkaboe +f persival maar dat is niet on line
Paars of hard rose... tsja normaal gesproken zou ik ook wel de stad in gaan maarja ben bijna 33 weken zwanger van een tweeling en dat gaat allemaal niet zo heel makkelijk meer...
Ja ik heb er een bij de V&D super dankjewel Als je je aanmeld voor de nieuwsbroef daar krijg je ook nog 10 euro korting als je voor 50 euro besteld Altijd meegenomen.... heb dus 2 jurkjes in mn andje erbij gedaan haha.... Ennuh maillots hebben jullie nog ergens een online website daarvoor...?