Hee jingles, ik wil hem wel overnemen! Zo, was even een paar dagen druk maar zag leuke wintersetjes! En jurk van Emma.. Niet super maar wel leuk hoor! Z8 ook best leuk maar alleen met dat blauw erbij, anders met roze vind ik btje cheap. Keek er vanmiddag in de winkel nog ff naar, vond die met blauw/grijs en kanten randje ook leuk. Was even schoentjes passen met ro (babyproofs) maar ze moest volgens verkoopster toch al 21 hebben en die heb ik al in twee kleuren.zit nog ruim maar 20 zat al wat krapjes. Even groeien dus die voetjes Dus, niks gekocht, zag wel veel leuks hoor, oa van bfc en little feet echt leuke bloemenprintjes ook maar t is even klaar hier. Ik spaar voor catimini Debby, ook leuke pet!
Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie! Heb ik nog dingen gemist? Mirell hoe was je vakantie??
zo goedemorgen glimlach.. Ben je al weg? Tesske fijne vakantie gehad? Ligt er aan wat je er van wilt kopen, de longsleeves vallen bv groot, maar andere dingen juist weer kleiner..
@tesske: fijn dat je terug bent, was het een fijne vakantie? Ik heb zelf de jas en blazer van z8 in maat 92/98 genomen en Danique draagt nu 86 en ze past deze goed, dus als je een jas of blazer neemt moet je een maat groter hebben. De longsleeves en jurkjes/truien/rokjes vallen wel redelijk op maat... @hier: helaas past 1 jurkje van z8 niet (te klein/kort) dus die gaat terug. De rest staan foto's in mijn album.
@tesske: bedankt voor je reactie in mijn album! Ik heb van die jurk/trui maat 86 genomen, en qua mouwen zit ie goed, maar ik vind hem wel een beetje kort aan de onderkant... @debbyok dankjewel voor je berichtje! ik heb de muts bij bo-lifestyle gekocht
jo79: tot nu toe heeft hij hem gewoon opgelaten. Maar hij zit ook wel vrij strak en goed hoor (niet te strak natuurlijk, hij heeft nog groeiruimte) glimlach: oei... is het zo erg tesske hoe was je vakantie? fotos in je album? z8 heb ik geen verstand van. Voor emma heb ik 1 keer een jurkje gehad toen ze maat 80-86 had en toen had ik 86 en die paste goed. Voor sam heb ik een maat 80 jasje terwijl hij 68/74 heeft maar er stond ook bij dat ie klein viel.
lynn dat benetton rokje paars met ruitjes, was die erg duur? Ik heb iets in mijn hoofd maar heb geen zin om helemaal naar alkmaar te rijden als ie duur is...
nee 74 zit goed bij danique, er zit elastiek in, en idd hij is ook niet te kort. Hij is net zo groot als de andere rokjes 86 die ik allemaal heb liggen.
Hey meiden, Zo ik heb weer iets meer tijd.. Eefje is niet helemaal lekker erg benauwd maar een pufje doet wonderen.. Gister ook een bruiloft gehad.. @ Lynn vind je Z8 setje echt super mooi!! Ik ga hier vandaag het blazertje ook halen! @ Glimlach balen dat het shoppen niet lukt meid!! Ik snap dat je er zwaar gefrustreerd van word! @ Mirell dat doet je man goed!! Enne idd helemaal niet erg om dat daarna weer uit te geven Enne hoe was je vrijgezellen avond? @ Mineke leuk geshopt! @ Debby wat staat die petje je ventje Gaaf zeg!! Echt een onwijs wijs bekkie heeft ie al!! @ Teske hoe was je vakantie lekker gehad? @ Hier gister voor Evi geshopt: Zet vanmiddag wel even foto`s in mijn album Maar hier de linkjes: Welcome! | kleertjes.com Welcome! | kleertjes.com Welcome! | kleertjes.com En nog een maillot zelfde als het wieberpatroontje van vestje. Krijg zo nog laarsjes binnen en 2 jurkjes voor Mila..
lynn ja ik vind hem echt leuk! Ik heb nu dit rokje gekocht: Marktplaats.nl > paars rokje maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 met een paarse maillot en shirt en dan evt een grijze bolero ofzo? ff kijken nog...