Lekker geshopt allemaal weer! Hier ben ik me nog steeds aan het inhouden. Heb alleen een rode maillot en een spijkerbroek bij H&M gekocht, verder hou ik het nog rustig. @Lynn, hadden ze bij de V&D in de stad al veel van het Prijzencircus hangen? Volgens mij is dat ene jurkje uit de folder, en het plooirokje waar je het over had ook. Misschien dat ik anders toch eerder ga dan volgende week..
Ze hadden heel veel nieuws binnen gekregen, ik had nog veel meer willen hebben namelijk Dat antraciet jurkje is van de folder ja
Ja want hoho we gaan niet met lege handen weg!!! Wat er ook gebeurd maar ik wil ook geld toe. Hahaaa naast me luiers en 25 euro. GRIN. Maar even serieus. Damn...ken het. Deze functie waar ik op solliciteer is ook 4 dagen. WIL IK NIET! maar ga het gesprek maar aan. En je krijgt nog kdv toeslag als je in het nieuwe jaar, als is het maar 1 dag werkt dus dat is nog een reden dat je beter even kan wachten. Omdat jij tot maart blijft krijg je dus je 3 maandsalarissen omdat je 3 jaar in dienst blijf toch> En ook je handdruk?
slc nee het is anders, ik ben nu nog niet officieel boventallig, pas in december (zit nu nog in een voorfase ervan). Als je weggaat 3 maanden nadat je boventallig bent geworden krijg je een vertrekstimulans van 3 maanden extra boven op de 6 maanden die ik zowieso al krijg. Kinderopvangtoeslag moet ik dan terugbetalen omdat ik in dit jaar dan natuurlijk veel meer heb verdiend dan ik had verwacht (die stomme gouden handdruk telt dan ook mee) dus dan moet ik iets van 3000 euro terugbetalen. En mijn baas wil niet meewerken door het pas volgend jaar uit te betalen. Maar ik ga nog informeren om het in een stamrechtpolis te stoppen Ja die 25 euro had ik ook! En die luiers had ik gratis gekregen... ik had nog niet eens echt geklaagd, ik had gewoon gemaild dat ik het leuk vond dat ik die luiers gratis had gekregen maar dat ik ze niet ging kopen omdat ze allebei doorgelekt waren. En nu kreeg ik een kadobon van 25(!) euro. Bizar maar wel echt goede service!
Dames, advies Ik heb deze jurk: wat voor maillot zou jij er onder doen? heb nu een gestreepte op het oog, met allemaal verschillende kleuren....maar hmmz weet niet joh.
glimlachje: een antraciet met fuchsia gestreepte maillot (bakkaboe heeft ze geloof ik) bijvoorbeeld In ieder geval iets contrasterends zoals antraciet erin...
vestje er over? Zo dingetje als mirell? Zo een hema vestje anders? Dan kleur antraciet. En legging of mailloit ook. Vind een effen jurk meestal lastig.
glimlachje deze? Product Detail | H&M NL ik had trouwens iets raars bij de h&m. Ik had laarsjes gekocht daar met kortingscodes, en die had ik weer teruggestuurd. Maar ze hebben het volle bedrag retour gedaan, dus nu kreeg ik een brief dat ik een tegoed had van 4 euro... Dus nu kost die pet me maar 1,85 incl verzenden. Handig dit
@ Glimlachje leuke jurk.. En idd wat Lynn zegt van Bakkeboe hebben ze een antraciet gestreepte met roze erg leuk!
oh die bolero had ik ook in handen vandaag... jammer genoeg zijn de mouwen van 92 hier echt nog te lang...
lynn ik wil dat vestje ook hebben maar ik heb mezelf beloofd tot volgende week vrijdag geen geld uit te geven. Dus kijken of ie er dan nog is.
@debby: past emma die dan wel (qua mouwen) hier zijn de mouwen echt nog te lang van 92 v&d en de bakkaboe 86 bolero's zijn de mouwen juist net goed/tikkie te kort en dacht dat bij Emma bakkaboe 86 nog heel goed zat bij de mouwen toch?
@glimlachje, ik denk dat die stippenmaillot van H&M van die link van Debby er erg leuk onder staat. Of anders is streepjes ook heel leuk. Ik ben zelf meestal meer van de effen maillots en zou er zelf dus gewoon een effen witte maillot onder doen. Leuk jurkje!
@Lynn, Futuremama, debby en SLC thanks voor de tip.....! ga ik na me vakantie ff bij bakkaboe kijken en deze week ff bij HM. @zo79: ik heb er nu een grijze bonnie doon maillot onder gedaan... maar vind het toch net niet.. misschien ook omdat het een mimpi jurk is en zo ff is... moet wat onrustigs onder..... ben meestal ook van de effe dingen en neutraal... maar soms heeel soms wil ik nog wel eens gek doen hihi.
ja jammer he? Ik baalde ook zag zoveel leuke truitjes maat 92 maar allemaal te lange mouwen helaas...
Leuk geshopt allemaal weer. glimlachje leuke jurk, idd de maillot van h&m is er leuk bij. Debby die bolero heb ik ook op het oog van v&d. Hier een foto van de z8 outfit in mijn album geplaats. Mirell shop ze morgen.. Van de nieuwe name it set nog geen foto's gemaakt.