Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Ja, misschien is de Vingino Maria wel wat voor er op, dank je, ik heb weer iets te combineren! Haha, ik had die maillot afgerekend en bedacht me toen pas dat ik niet echt wist wat erbij moest.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell ga je die g-star jurk aan doen die je in harderwijk bij de blof had gekocht?

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Nou mijn man zegt altijd Kinderkleding is echt duur niet normaal.. Dus k zeg nou dan shop jij de volgende keer kijken of je het goedkoper kan.. Nou laat maar zegt ie dan! Pfoeeehh mannen!

4. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@futuremama : veel gehoorde opmerking hier... net voor de zomer begon had de wibra best een schattig setje, rokje, bolero... dus ik gehaald en vond het eigenlijk wel lief staan.. heb het een keertje aangedaan, komt ie thuis zegt ie... hmmm er is iets met dit setje (wist niet waar ik het gehaald had) het ziet er zo cheap uit......., die dag heb ik hem gezworen zijn mond te houden over de prijsklasse van kleding hihi.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    future o mijn man vind het niet echt duur...
    tenminste hij zegt niks over het geld ofzo. Hij vraagt juist altijd of ik nog wat geld extra nodig heb haha.
    Maar goed dat komt omdat ik vaak koopjes heb hihi. En hij wil absoluut niet dat zijn kids in zeeman kleding rondlopen. Nou heb ik niets tegen zeeman, t is alleen mijn smaak niet, maar hij zou volgens mij de winkel niet eens in durven al kreeg ie er 100 euro voor. Slaat nergens op maar goed.
    Dus als ie al eens wat zegt dan zeg ik: nou dan ga ik van de week wel naar de zeeman! en dan zegt ie niks meer haha.

Hij vond de laarsjes trouwens wel duur, maar dan zegt ie meer zoiets van: goh best wel veel voor kinderschoentjes 90 euro... maar goed de voeten van mijn dochter zijn meer waard dan 90 euro ;)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    jep
    en denk deze erop

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, heb je 'm nog liggen? En zou je 'm kunnen opmeten voor me?

Hier hangt de kast ook niet megavol. Wil binnenkort het zomerspul eruit halen maar moet er dan nog wel een paar setjes bij hebben.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell ja dat vind ik een erg leuke combi!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mirell, erg leuk!!

Ik shop hier ook bijna nooit voor mezelf. Heb nu bedacht dat ik nog setje of 2-3 voor Danique shop. En verder wat basics om de setjes af te maken.
    En ga in oktober met m'n vriendin shoppen, dan moet ik voor mezelf. Moet ook wel, m'n kast is niet winterproof.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    wat zijn die kortingscodes van h&m?

@red ik ga ff meten

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @red 43 cm van nek tot onderaan

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik ga niets zeggen over mijn man en kleding........

als ik niet kan kiezen koopt hij het allebei

maar wij kopen ook veel voor onszelf(althans ik koop genoeg)
    ik ben altijd wel kleding gek geweest

ga over 2 weken met mijn man weer naar haarlem
    dan moet ie winterkledng hebben en we gaan altijd naar de pallmall store dan ben ik wel zo rond de 600 voor hem alleen kwijt
    nieuwe winterjas hoeft hij niet die heeft hij vorig jaar gekocht en die was 350 euro dan moet je er ook 2 jaar mee doen

ik heb 2 wintejassen gekocht vorig jaar die zijn nog heel mooi

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn 1304 en 9514

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, thnx! Ik zal morgen even meten hoe dat hier uitkomt.
    Hoe valt ie qua breedte?
    Als het hier wel gaat passen, kan ik dan eventueel die van jou overnemen?

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @red: ja hoor je kan hem van mij overnemen
    breedte is 28 cm hier sluit ie mooi aan bij mijn danique, het is alleen dat ie te kort is...

@debby: bedankt, zit er een min. bedrag dat je moet shoppen eigenlijk? ik heb alleen 1 maillot in mijn mandje haha

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil voor mezelf wel meer gaan shoppen want vind dat ik niet echt leuke kleding heb.
    Maar ik wil nog steeds afvallen maar ik ben weer eens gestopt ermee. Misschien moet ik maar weer eens beginnen.
    In mijn maat heb je niet echt leuke kleding en anders ben je een vermogen kwijt en dat vind ik zonde als ik toch af wil vallen.

Mijn man shopt ook 2 keer per jaar een paar honderd euro. Hij weet precies welke winkels hij wil en wat hij nodig heeft...

17. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@mIrell... ik ben altijd kleding freak geweest, heb altijd veel voor mezelf gekocht, nu me meisje er is, merk ik dat ik meer met haar bezig ben dan mezelf..., mijn man roept ook heel vaak vind meer de balans tussen het kopen voor jou en meisje... maar goed
    Ik en me man gaan na de vakantie ook voor ons zelf shoppen, beide winterjassen en wat meer winter spul.. heb zelf al een hele gave gezien... 200 euro maar goed winterjassen zijn niet goedkoope... en dan zijn we ook heel wat geld kwijt hoor na zo een dagje shoppen..

@lynn: 1304 en 8920

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ja 7 euro minimaal... maar anders bestel je nog iets mee en dan stuur je dat weer terug.

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, ik ga morgen even meten. Moet wel eerst werken.

20. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hier ook kleding gek, maar op het moment even niet natuurlijk, heb al wel veel leuks gezien, maar wacht tot na de bevalling en als ik mijn gewicht weer terug heb, dus nu alleen voor de beide meisjes shoppen..

Debby shoppen als je nog veel wil afvallen is wel zonde..
    maar toch soms wil je gewoon wat nieuws,

Mirell leuke bolero..

Deel Deze Pagina