help me! Drama!! Ik zoek een vestje. Foto staat in album. Het is de eerste foto met bloussseeee. Kan dit? DesignerKids.nl of weet je wat beters? of gewoon spijker gilet? Vingino? Marktplaats.nl > Vingino spijker gilet - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 98 zit zo weer met de kleur van spijkerbroeken die dan niet passen he...
ik dacht dus aan deze Fijngebreide donkerblauwe spencer (model Nicolette) van Sevenoneseven | Kixx Online kinderkleding & babykleding maar die prijs>!>!?!
slc ik vind die eerste op zich wel stoer maar ik vind hem zo ook wel leuk eigelijk... het was bij mauseland... waarom zitten wij hier nog steeds bij baby en dreumes? Zitten er hier nog veel baby/dreumes mamas dan? (Ok ik heb sam ) Kunnen we niet beter naar clubs verhuizen?
Haha ja we zitten nog steeds bij baby/dreumes, maar ook met wat draagt je... zitten we niet meer zo in de goede afdeling ach ja ik vind het wel grappig!
ik ook. Zo komen wel de meeste mensen erbij Ahhh jowol debby ich snap es (zei ze in haar beste duits) Vind je..het is best een dun stoffie dat blousje. Daarom zit ik er een beetje mee.
ik zoek gewoon dit maar dan blauw! Blue Seven mouwloos gebreid vest zwart - BasicKidsWear.nl - Winter 2011 tot 30% korting, Zomer 2011 tot 60% Vingino - Vingino - Björn Borg - Blue Seven - Blue System - CKS -Cars -Cinque & Bellaire -Claesen's - Dodipetto - Doerak - Geisha - Girls rock
Schrijf niet zo vaak mee (shopstop haha) maar lees nog wel mee... dus even een berichtje om het topic terug te vinden! (Hier nog wel een dreumes trouwens!)
Zo, lekker geshopt allemaal ik heb wel een paar keer ingelogd op kixx maar heb me ingehouden. Misschien ga ik vanavond nog overstag maar wat ik op het oog had is er al niet meer. Ach, komt nog wel meer sale
@ future, is je bestelling nog gelukt? @ zo79 leuk geshopt. @ derby, die jubel jurk is weer een echte Emma jurk, zal haar vast mooi staan. @slc , het bloesje is niet mijn smaak sorry, maar ik vind die eerste gilet het leukst. Wat dacht je van een blondje erover is warm en hip. Hier een blouse van muy Malo gekocht. Met rode ruit, kan met iPad geen links maken,dus foto zodra hij binnen is.
glimlachje ja jottum is belachelijk aan het worden de laatste tijd. Ik ga ook geen 220 euro betalen hoor. Van de zomer waren dit soort jurken geloof ik 189,95 en ze zijn nu voor 65,50 bij olliewood te krijgen in sommige maten. Nou als ie er dan nog is dan koop ik hem wel voor het jaar erop
@65 is dan idd nog wel te doen. en idd. de prijzen van jottum zijn belachelijk...koop het nu zo vaak mogelijk in de sale...jammer dan voor ze. de sale begint vaak al voor een seizoen al volop aan de gang is dus ja...