weinig plassen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Onze zoon is nu dik 1 jaar. Hij is dit weekend ziek geweest luchtweginfectie gehad en koorts. Hij plast de laatse tijd heel erg weinig. Nu drinkt hij ook niet zoveel fles s'moegens en sávonds 200cc water+ neocate en papen tussen de middag bied ik hem wel drinken aan maar dat wilhij niet geen thee, ranja, roosvicee of diksap. Nu was hij vandaag bij de oppas en hij heeft vanmorgen om 10 uur zijn eerste droge luier gehad, dit omdat onze kinderen lang slapen. Ik heb hem om half 1 nog getempt en geen droge luier omgedaan omdat er niks in zat. De oppas wilde hem om half 5 een droge luier geven en toen was zijn luier nog droog. Ik heb hem om half 7 in bad gedaan en toen zat er 1 plasje in. Nu heb ik een drogeluier gewogen en deze woog 41gr en daarna de luier die onze zoon om had, en deze woog 62gr. Ik maak me hier wel een beetje zorgen om. Hij plast de laatste tijd erg weinig. Ik kan een hele dag met 1 luier doen als hij niet heeft gepoept.

Wat denken jullie? Morgen mee naar de huisarts.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja morgen zeker de huisarts bellen als hij geen goed volle luier heeft morgenochtend...niet plassen is altijd een aanwijzing om de dokter te bellen.

3. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Nu hadden we vorige week een belafspraak met de ka en daar hebben we het ook aan gevraagd en die zei van als hij zo weinig drinkt plast hij ook weinig. Maar ik vind dit wel heel erg weinig.

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Is idd erg weinig. Morgen ochtend geen goed plasluier is HA Bellen!
    Als hij dol is op melk..iets meer aanbieden en aanlegen met water.
    Bijvoorbeeld. 120 cc melk en dan 30 erbij in doen tot 150 cc zo krijgen ze toch nog aardig wat voeding binnen. Of extra fruit geven.

Deel Deze Pagina