Tralalala, voor degenen die nog niet genoeg hebben gezien , nog wat dingetjes Hema voor de tweeling . Zo en nu ben ik blut .
@otm, vind die setjes van de hema echt hartstikke cute Jurkje van Doerak ook erg leuk. En alle stippendingetjes vind ik ook heel leuk
BAH krijg inmiddels toch shopdrang, maar helaas is gisteren hier gewoon de 2e verkeersboete op de mat gevallen:x:x:x Niet zo hoog als vorige week ,maar toch weer echt zonde geld
otm, wat heb je een enorm leuke smaak. Ik kan ook niet wachten om weer baby dingetjes te shoppen, maar nog maar een weekje of 15 geduld
Thanks! Setje feetje vind ik zelf ook wel heftig, maar past echt helemaal bij het heftige karakter van de jongste haha! En met dat paars, rood en groen vond ik ook wel super leuk voor de kerst, en denk dat ik nog probeer het paarde shirtje erbij te scoren, en dan het groene met bolero op een spijkerbroek te dragen . Hema vestje kun je aan 2 kanten dragen, dus kan ook nog de een de stipjes aan doen, en de ander de bloemetjes. Het setje met de bloemetjes heb ik ook in stippjes, dus kan ik ook nog onderling combineren, en ik heb dan reserve bijpassende kleertjes hihi... waar je je druk over kan maken .
wonderteam, o ja das frustrerend en zonde van het geld. Is die van jou of van je man? Een vriendin van mij heeft een man die altijd te hard reed, tot ze de volgende afspraak maakte: voor elke boete die hij rijdt ging zij voor het dubbele bedrag shoppen. Is nog maar 1 keer gebeurd daarna.
@TULIP: HAHA DAS EEN GOEIE, maar dat gaat hier niet op aangezien ik elke maand al het dubbele shop dan dat er een mogelijke boete op de mat valt haha! @OTM: lekker toch je over dat soort dingen druk maken
@tullip,haha dat is ook een goede!!! Ze zijn idd van mijn man. Ik heb al gezegd volgende week krijg je geen cadeautje voor je verjaardag haha
@wonderteam... grrr kan daar ook altijd zo kwaad om worden.. T is zo zonde van het geld. Heb toen we net getrouwd waren (alweer 6 jaar geleden) in 1 maand ruim 300 naar het CJIB kunnen brengen... Eerst manlief door rood (130euri) ik bekken, 2 weken later... ook een rood licht van mij op de mat .. weer 130 euri.. en ook nog eentje van 54 euro voor te hard rijden.... en dat in de maand januari . Niet grappig.. @tulip, bedankt voor het compliment! Ik vind dat baby shoppen ook zo geweldig! En nu is het voor het eerst dat we van te voren het geslacht weten... is niet goed voor mn portemonnee haha. Wel denk ik wel es... wat als er toch een jongen bij zit haha.... Nog even geduld voor jou dus , maar alleen het snuffelen is al zoooooo leuk! @boete's x2 shoppen, denk dat ik dat met de telefoonrekening van manlief afspreek, dit zit me net iets te vaak boven zn bundel te bellen . K gooi m binnenkort es in de groep haha.
@ OTM, heel gaaf geshopt! ik vind de set van feetje erg cute en helemaal passend! maar ik hou wel van heftige kleuren. @ Lief!! ja, maar T heeft een normale hoofdomvang. S had erg groot bolletje en zat in de bovenlijn met hoofdomvang. Ik heb er bij haar nooit last van gehad. Ik heb ook geprobeerd via het achterhoofd het shirt aan te trekken, maar kom gewoon niet over het hoofd. Ga toch niet lopen trekken bij zo'n kleintje en heb dit probleem nog nooit gehad. Shirt gaat dus gewoon terug. Dus kan ik morgen helemaal voor naar de stad gaan rijden.. @ wonderteam, shit, die boetes! goede voornemens minder boetes en meer shoppen.
Oh wat zonde idd van die boetes! Hier gaat volgende week de volledige kbs naar de belastingdienst. Teruggave van 2009 blijkt verkeerd ingevuld te zijn en moet ff 800 euro terugbetalen. Echt balen!
@OTM: lekker geshopt heb je. vooral dat hema voor de baby's zijn uberschattig. Jas is van Jottum (zomer)..... @boete's...hier ben ik de scheurneus...denk dat ik dan eerder te horen krijg boete betekent niet shoppen.... maar het is al ff geleden een boete..gauw afkloppen!
@ Tulip, wat gaaf zeg, gefeliciteerd!!!! @ Jingels, leuk!! @ Wonderteam, ik maak wel een foto als het binnen is, kreeg het niet gelinkt. Oei altijd zonde die bekeuringen! @ Mama32, gaaf! Nu dus aan de klus @ Tukker, niet helemaal mijn smaak, maar toch leuk. @ OTM, ja fotooos, leuk geshopt hoor, veel van dat roze noppies hadden mijn meiden vorig jaar ook. Maar 104 is je meisje al zo groot? Enne een opel zafira Leuk je meiden zo!!! @ Lob, welkom ook hier! @ Loesjuh, zo dat is ook balen, een hoop geld in 1x. @ Glimlachje, schattig!
@diddl, ja, heb maar 104 gegokt. Noppies valt meestal niet zo groot, en maat 98 noppies zit nu mooi pas. Jo is echt heel hard aan het groeien op het moment! Heeft ook af en toe last van groeipijn ... zoo zielig! Ik denk dat ze al wel richting 1 meter gaat! Ruim half jaar geleden was ze al 93 cm, en sindsdien is ze wel gegroeid. Ik zal dr vandeweek eens meten! O ja, opel zafina, is te klein . Ik moet 4 autostoeltjes EN een tweelingwagen mee kunnen nemen! Dus 2 rijen stoelen EN een flinke achterbak... T wordt ws. een Chrysler Grand Voyager... maar daar moeten we nog ff verder voor kijken. Voorlopig heeft het geen haast, ik moet er niet aan denken met 4 van die ukkies op pad te gaan haha...
jaja... al het geshop heeft er toch voor gezorgd dat ik niet op me vingers kon blijven zitten. Bij olliewood nog wat jottum besteld:
Hoi meiden, ben ik weer. We hadden hier allemaal de buikgriep incl 40 graden koorts met de kerst dus veel zin in zp had ik niet buiten een snelle reactie in de lounge om. heb even snel bijgelezen, stelletje kletskousen... en zag hele mooie kerstsetjes voorbij zien komen en baal dan ook ontzettend dat wij niet verder zijn gekomen dan de pyjama met kerst...maar morgen maken we het goed. Wij gaan morgen kerst vieren, we hebben gewoon alles in de vriezer gedaan, visite afgebeld en een nieuwe afspraak gemaakt voor morgen Lynn; super leuk geshopt, erg leuke dingen van Loff Debby; leuke jasjes, mooie score voor een prikkie Tulip, GEFELICITEERD! Voel je je goed? mama32, gaaf een nieuwe auto. Dat ik ook leuk om te shoppen! Tukker, leuke dingen bij de hema geshopt, leuk bedrag ook! Vind het jasje erg leuk. Lob, hoi, ik klets ook nog maar net hier. Glimlachje; leuke jasje! OTM; leuke meiden en erg leuk geshopt, vooral de hema sets van de twins helemaal geweldig Wonderteam; balen zeg die boetes, vind het ook zo'n sneu geld:x (de rest niet onthouden, sorry) Vandaag mn kerstfrustraties weggeshopt. Winterjas voor de jongste voor volgend jaar en nog wat feestjurken op de groei van name it, koop ik normaal niet meer vooruit maar dit was zo'n prikkie dat ik het niet kon laten hangen en anders levert MP me het bedrag wel weer op. Zal zo ff proberen een foto te maken (anders morgen) Zag hier al voorjaar in de winkels hangen, ben daar ook nog helemaal niet aan toe. Vind ik de kleuren die ik nu heb zien hangen ook niet mooi. Als dat zo blijft dan shop ik niet veel.
otm, haha zie je al gaan met je kinderboel diddlemouses, dank je wel! pcootje, bedankt. En nee, op het moment niet echt, maar niet bedoeld om te klagen, ik neem het voor lief. Maar ben echt al hondsmoe en ben ook al weer supermisselijk. glimlachje, leuk geshopt hoor.
Bedankt voor het warme welkom . Ik had beloofd te showen wat ik vanmiddag heb gekocht. Babykleding Gymp Baby Jurk 471244333B - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Babykleding Gymp Baby Jurk 470240233R - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Babykleding Gymp Baby Jurk 471245333LGS - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Babykleding Gymp Baby Vest 350206933M - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online En de bijbehorende leggings erbij.... En dan nog dit jurkje, met donkergrijze bolero en legging Babykleding S&D Le Chic Jurk 21127700001 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online === Druk topic, maar wel gezellig zo te lezen. Ik ga het proberen bij te houden.