djmomo savario en savino allebei wel aardig. Een hele donkere spijkerbroek vind ik ook wel eens leuk. Ik zie wel meer aardige maar ja... ik vind 5 vingino waarvan ik er 3 gaaf vind nu wel ff genoeg. Allemaal in maat 80 en hij zit past net van vingino in 74 Ik vind het leukste als die zakken op de achterkant een beetje eigenwijs zijn. Zoals bij de tomasso en de tarso...
Toevallig kijk ik dat ook geloof ik. Hilarisch! Zal zo kijken deb, zit nu mobiel Vanmiddag zijn kast weer georganiseerd. Had nl weer een stapel nieuwe dingen van oma gekregen. Schandalig hoeveel hij al heeft liggen hahahaha
moet ik nog even kijken... o nee die vind ik een beetje gewoontjes... o nee die 2e sabarto vind ik wel leuk... ook vaag... ik heb nu de tussio, de tarso en de thiago en die andere 2... hilarisch die bruid in de limousine trouwens...
ik bedoel deze: volgens mij heet ie anders, want kan hem onder die naam verder nergens vinden! Vingino - Sabarto
ja die is wel leuk. Het model van de savario is denk ik niet zo... beetje te recht ofzo... heb ak gemaild of ik hem nog kan ruilen voor een ander.
hahaha, grappig jij, deb ik heb trouwens de sabarto, en in het echt is hij best leuk! was ook mijn twijfeltje, maar heb hem toch gehouden.
ja... misschien valt de zomercollectie ook wel mee. Als ik in een winkel kijk dan vind ik ze eigelijk bijna allemaal wel mooi... maar online vind ik sommige dingen niet zo... Ik ga denk ik in april eens naar batavia stad, van de volgende kinderbijslag... maar ja sam hoeft ook geen 10 spijkerbroeken natuurlijk. Merk dat ik voor een jongen echt zo veel minder kledingstukken "nodig" heb. Ik wil nog een petticoat voor onder jurken van emma. Dat mis ik nog echt. Pcootje gaat voor me kijken binnenkort bij persival. En anders misschien deze... Welcome! | kleertjes.com of ik vraag of mijn mama er eentje voor me maakt.
Hey meiden, Als 1 van jullie 1 van onderstaande shirtjes tegenkomt in maat 98. Willen jullie mij dan even tippen? Wil hem graag ook een maat groter hebben...
ah mensen kan jullie slecht bijhouden ondanks me vrije dagen. Ik heb 1 dag meegelopen op me nieuwe werk en zie er mega tegenop. Dat was me overdracht en als ik begin is ze weg. Dus kan het zlef uitzoeken. Ben er ook gelijk ziek van. Letterlijk :-s En kleine meid is mega aan het peuterpuberen en mama moet helpen met alles en janken en zeuren. Zucht. Trouwens hummbee heeft nu met code feest10 nog eens 10% extra korting! Geldig tot de 31e
Mirell, ik heb hey ook gezien en dan dat meisje met dat topje en die hakken, die was echt pas 3 ofzo op dat feest.
madeliefke: alleen nog 104 en heb zelf geen ervaring met deze webshop. Sale Mim-Pi 2 | Bellarosa Brocante En deze ook alleen nog in 104 en een stukje duurder. Mim-Pi meisjes t-shirt Showtime - T-shirts - Meisjes - Collectie - Kinderkleding.nl
De hummbee bestelling is binnen. De kenzo-jas is erg mooi,maar niet echt superdikke kwaliteit, dit wordt dus een jas voor erbij.Hij is nu ook echt nog te groot, dus echt voor volgende winter.Foto in album. Ik kijk gewoon weer voor een Catimini winterjas als hoofd-jas zeg maar in augustus, die zijn echt geweldig. Voor de rest nog een trui voor zoon van NZA, erg mooi merk,maar reteduur, moest nu nog 38 euries in de uitverkoop neerleggen. Maar ik zie wel dat het erg goede kwaliteit is. En voor de rest nog een marc `o Polo shirtje voor dochter en een een blousje voor dochter van American outfitters allemaal voor volgend jaar. De porto Azul set is ook binnen, die is echt geweldig. Maat 104-110, maar op het oog valt het eerder als 98-104. Hopelijk kan ze hem van de herfst nog aan.
Debby; heb voor je gekeken, maar ze hadden van persival alleen nog de grotere maten. Die van name it hadden ze niet meer. heb mn oudste (verlate) kerstprinsesje in een album gezet. De jongste volgt later want die ligt nu lekker te knorren.