@ jingels vind het paarse setje wel leuk!! past goed bij je meisje. De jas is idd veel te groot, hopelijk past hij volgend jaar. Ik vind hem wel schattig. de Trui voor je zoon ook leuk!!! @ vingino, zelfs ik heb er al 1 liggen in maat 80. Erg toch!! maar wel een gaaf broekje!! Hij draagt qua broekjes nog 62 en 68. Ik wil nog het broekje van Z8, want die zitten lekker en mooi!! vind nu voor onze boy 1 vingino wel prima!! hij groeit veel te hard. @ debby, heb jij dat ook! dat je veel minder shopt voor Sam. Ik heb voor T echt genoeg!! maar de kast kijkt zo leeg.. dat ik me soms schuldig voel, dat hij minder heeft. Maar het is gewoon ook echt minder een shirt, trui, blousse en broek en je bent klaar!! Dan heb ik nog steeds spullen die ik nog nooit gedragen heb...
@otm, ohh dan komen we aardig in de buurt helaas. Hier in anderhalve week tijd 150 euro @pcootje, ah neeee wat balen zeg zo'n kerst Leuke aankopen zeg en leuke prijsjes! @lob, erg leuke dingen heb je geshopt. Die s&ds le chic jurk is zoooooo leuk,maar ik ga toch nog maar even op mijn handen zitten haha @mirell,ik hoor zoveel mensen over patatje joppie,ik heb het nog nooit geprobeerd jemig dat is idd wel een mega doos haha @slc,oei dat is wel een domper zeg Hopelijk zit je er toch snel lekker op je plek. @jingels, heel leuk en dat kleurtje is ook erg mooi van het porto azul setje @miekje, herkenbaar. Hier shop ik ook veel meer voor Fay dan voor Mason
heb net nog 2 dingen besteld bij amazingkids morgen avond ga ik ophalen nog een jurkje heel simpel model rood van kiezeltje met korte mouw. en een mooi truitje van bomba zal zo ff kijken voor plaatjes
deze 2 dus kan niet wachten tot morgenavond maar mijn man kon het ook afhalen maar mag dan niet geruild worden en ik wil het gewoon ff zien.
joh meiden koop je gewoon ook meer voor is niet zo gek toch! en volgens mij heeft ie meer dan het gemiddelde jongetje
als ik mijn vriendin weleens hoor zeggen o ik moet een was draaien al haar kleertjes liggen in de was. dan kijk ik maar de andere kant op wand dat gebeurd hier zeg maar nog niet in 1 maand
mirell haha hier ook niet... maar gebeurd wel regelmatig dat de kleertjes die ik perse aan wil doen in de was liggen en ik toch moet wassen.
mirell, heel leuk! Vooral dat jurkje. Ik heb bij de hema geshopt vandaag: allemaal voor mijzelf 1+1 gratis. 4 t shirtjes en 2 katoenen rokjes met stiek. Lekker voor in de zomer en als deze zwangerschap goed blijft gaan, ideaal om aan te hebben dan. Leuke band erop en klaar.
Ik heb porto azul binnen en lofff binnen, zo gaaf!!! Alleen het roze vestje van porto azul is veel kleiner dan de rest van de kleding in die maat, dus dat vestje kan ze van de zomer al aan, hoop dat het bij kiezeltje past qua kleur, dat zou leuk zijn! De rest is echt voor volgende winter. Ik heb dat blauwe rokje van lofff ook maar vind hem eigenlijk best leuk dus ik hou hem toch!
Hier ook mn Porto Azul setje binnen. @ Lynn, denk je niet dat het rokje (jij hebt ook 92/98 genomen toch?) volgend jaar nog veel te groot zal zijn voor Danique? Ik heb hem net bij Lisa gepast en zelfs bij haar valt ie nu nog aardig groot, zal volgend jaar wel goed zitten maar dan is ze natuurlijk wel al ruim 4,5 jaar! @ Wonderteam, ik heb hem met dit shirtje genomen: Bekijk bijlage 210651 @ Mirell, leuk!!! @ Ik weet niet meer wie, maar zag dat er nog meer leuke dingen geshopt zijn!!
Ik bij www.stekelsenstaartjes.nl maar daar is ie nu uitverkocht. Bij Rok Imagine fuchsia (Porto Azul) | Meisjes | classicclothesforkids.nl hebben ze hem nog wel Het rokje valt echt groooot! Shirt gewoon, heb daar een 104-110 van genomen en die is nu nog ietsje te groot voor Lisa maar voor volgende winter denk ik precies goed. Rokje is dus 92-98 en nu zelfs nog een beetje groot.
@Diddle: gaaf!!! Ja hier is rokje ook erg groot hoor maar denk dat danique hem qua lengte wel zal passen volgend jaar...hoop het.... En zo niet is het ook niet erg het is goed te combineren met iets anders als ik er dan geen vestje voor heb, want dat donkerblauw komt elk jaar terug, ook in jottum en in benetton gelukkig.
@ Lynn, dat is waar! @ Jo79, Lisa had vorig jaar zomer een rokje van mimpi en dat viel toen netjes op maat.
Hier net bij de lief! Geweest.. Was niks te doen in de stad. Ja, het is hier Petweer. Heb nu trainingvestje van lief genomen! Moest 5 euro bij betalen. Kreeg 50 procent terug en kon dan iets nieuws uitzoeken. Zag niet zoveel leuks meer! @diddl leuk!
Cakewalk heeft ook leuke zomer dingetjes zeg.... Cakewalk Spring / Summer 2012 Mini Tea & Cake - now online at modekids.at Cakewalk Mini Sunny Day Summer 2012 - summer fashion for girls from 1,5 to 4 years Catimini Catimini Sommer 2012 - Spirit Ethnique for girls from 1 to 4 years