rokjes mim-pi ik heb die gewoon op maat vallen heb er ook 2 die echt gewoon nog steeds niet passen zijn maat 92 maar eerder 104 vind mim-pi vervelend met maten
@otm, lekker geshopt! Veel voor weinig is altijd goed @swl, adem in, adem uit. Het komt vast goed! Verstand op 0 zetten en er niet meer aan (proberen te) denken tot je ook echt moet beginnen. Ze zeggen wel eens "men lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest" en dat is echt zo. Het zal straks vast allemaal goed komen. Nu eerst nog even lekker genieten van je vrije tijd. Succes meid. Thanks voor de code van Hummbee, heb meteen even besteld @jingels, leuke spullen! @mirell, leuke dingen besteld! Haha hier ook soms verbazing over de hoeveelheid kleding die sommige mensen maar hebben. Ik heb een kennis die in de zomer 5 shirtjes met korte mouwen voor haar zoon heeft, en dat dan zelfs al veel vindt @tulip, lekker voor jezelf geshopt. Heerlijk! @diddl, superset! Zal Lisa erg leuk staan. Hoe gaat het eigenlijk met Lot? Heb hier vandaag de bestelling van V&D binnengekregen. Jammer genoeg valt het donkerblauwe Benetton shirtje een stuk korter dan de 2 andere (dezelfde maat en soort) shirtjes. Die gaat dus terug. Overslagjurkje is erg leuk, die krijgt ze morgen meteen aan Verder vanmiddag een bestelling bij Hummbee gedaan. Kreeg net al een mailtje dat het verzonden was, dus ben benieuwd! Heb een bikini en shirt voor mijn oudste gekocht en een jurkje, legging en vestje voor mijn jongste. Alles van Noppies overigens.
nee uitverkocht... meiden wat vinden jullie hier nu van? Product Detail | H&M NL en ik durf te wedden dat het een bestseller van hier tot tokio gaat worden... wel een mooi meisje trouwens.
Bij de Hema zag ik vandaag nog wel van die petticoats liggen. Vind de H&M weinig leuks hebben voor dit voorjaar. Inderdaad weer veel Hello Kitty enzo.
zo79> ga even op alternatief therapie voor me werk en morgen snel me zorgverzekering veranderen. Denk dat ik haar vaak nodig zal hebben dit jaar
ik heb nog een shirtje en maillot van jottum gekocht voor volgende winter en een rokje van lofff voor volgende winter Bekijk bijlage 210736 Bekijk bijlage 210737
Glimlach, welke maat heb jij het shirt.. ik heb 92 besteld, had al eerder eens 86 besteld maar niet betaald omdat ik zo twijfel aan de maat.. Valt deze klein?
@Ise: ik heb een 92...me meisje heeft echt een flink bovenlichaam waardoor 86 hier echt al te klein is van jottum. @Lynn.... ja leuk is dat he.. Ik heb hier besloten voor de zomer nog 86 te kopen en de winter toch 92....dus ik mag van mezelf wat dingen vooruit shoppen....
Wonderteam; raar, heb de map nu veranderd in vrienden en heb je uitgenodigd. Hoop dat het dan wel lukt. Zal de jongste er ook even in zetten in kerstkleding. Als er nog meer hetzelfde probleem hadden dan ff pbtje en zet ik je bij de mensen die het wel kunnen zien. Mirell; de rode vind ik leuk. Patatje joppie, getver, mn man was het laatst aan het eten, wow wat stonk dat zeg. Na mn gemopper is ie maar gestopt met eten Tulip, moet kunnen om eens lekker voor je zelf te shoppen. Diddlmouses; gave set, erg mooi! Debby; inderdaad jammer, maar graag gedaan. hello kitty jurk...leuk voor in bed maar daar blijft het wel bij. Lynn77; mooie rok weer Vandaag een heerlijke "kerst" gehad, vrienden zijn net weg. Lekker gekletst, gegeten en vanavond een spel gedaan. lekker relaxed en onze kerst is weer helemaal goed gekomen.
Hey meiden, Wat hebben jullie veel gekletst en zo te zien ook veel geshopt!!! Ik had hele drukke dagen dus heb het hier ff niet bij kunnen houden, maar ik ga vanaaf eens ff bijlezen. Ik dacht dat de meesten van jullie alleen nog voor de zomer zouden shoppen, maar ik zag zo links en rechts ook winter kleertjes voorbij komen . Hoe dan? Anyways, ik heb nog wel wat geshopt, en ook weer wat retour gestuurd. Mijn amazing kids bestelling van voor de kerst was heel goed bevallen. Slechts 1 artikel moest in een grotere maat en dat was geen probleem. Ook wat leuke items besteld via kixx. En verder durf ik niet meer zo goed, want ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zie overal en nergens nog wel wat dingen die "nodig" zijn, maar heb geen zin om overal die verzendkosten te betalen. Is dan ook weer niet de moeite denk ik dan. Ondertussen is binnen een paar weken tijd, onder invloed van de sale, de garderobe flink gegroeid, maar ik blijf het gevoel hebben dat ik essentiele dingen mis. Heul irritant!! Herkenning? Iemand??
@sandaaltje...hier altijd gevoel dat ik wat mis.... hihihi...daarom altijd een reden om te shoppen. Shop je in setjes of koop je losse dingen? gelijk setjes aanschaffen scheelt al veel.. en ook dingen die je onderling kan combineren? btw....wat betreft shoppen voor winter ipv zomer...eigen gemaakte regels zijn er om ze te overtreden Over het dingen kopen bij verschillende websites...vind ik vaak ook heel irritant. Ik heb wat vaste webshops die elk een favoriet merk verkopen en heel soms schiet ik uit naar een webshops voor 1 los artikel..maar dat komt hier maar zelden voor.