weetje dit vind ik dus leuk als eigenwijze kleuter als ze 4 wordt Jurk Favourite donkerblauw Tja zoals jullie al zeiden die prijs...maar als ik minder koop en minder los ga kan het dus weer wel. Deze zomer is het gewoonweg weer te erg.
ja, hij is leuk en nu maar 20,-. ik heb maat 92 genomen omdat Noppies altijd zo klein valt. Hoop dat t goed is .
krijg al shopkriebels straks naar amazingkids toe....... heb nog wat dingen apart laten doen van bomba hoop dat de maten beetje passen en ik ben ook benieuwd hoelang hou ik het vol... alleen kbs en verkoop marktplaats tot aan de kbs april....... maar heb nog leuke items te verkopen op mp van de zomer eerst in januari kijken wat ze nog allemaal past en waar ik op ben uitgekeken.... maar zitten ook nog ongedragen dingen in die ik te groot had gekocht in de uitverkoop
hoe valt kanjers? breed en groot? Heb nu laarzen maat 26 want ze is volgens de schoenenwinkel eind van de maand ws uit. Fijn maar niet heus en natuurlijk zijn er dan geen leuke laarzen meer te vinden. Heb nu deze STUPS Hoge Kinderlaarzen - Zwart - Zalando.nl Zit echt nog wat speling in. Bevalt me wel zo in de sale schoenen te kopen. Heb haar laarzen ook in aug gekocht en ze kon ze in okt eindelijk mooi aan.
Mmm, ben er niet meteen weg van. Kanjers valt volgens mij gemiddeld. Bij Omoda heb je ook nog veel ballerina's van vorig seizoen voor een leuk prijsje
thanx madeliefke! Zilveren Don't Disturb Ballerina's 1032 - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl deze zijn leuk. Ik had de lente versie en ze vallen groot weet ik nog van toen. Die waren dicht kan nu de open versie aanschaffen
en heb nu ook deze: Witte Don't Disturb Ballerina's 6001 - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl en die andere dus. Tja als het gratis verzenden en retouneren is... en nu toch bij ziegns bestellen. Ik heb de winkel om de hoek en kan ze ook terug brengen
in me noppies...leuk zo schoenen kopen En dan kiezen en terug sturen for free en uiteindelijk mooie sale schoenen gevonden
Leuke schoenen sweetlake! Ik heb vorige week brakkies gekocht voor de zomer voor de helft van de prijs deze:Brakkies Ballerina zilver/wit - Stappers-Kinderschoenen Shop