@Geke, leuk, ik zag laatst ook wat dingen van Tuc Tuc op internet, maar ik heb geen idee hoe het valt, dus maar niet gekocht, is wel vrolijk spul namelijk. Heb jij er meer van en hoe valt het? @SLC, ik vind die laatste 2 ballerina's een beetje lompig model zo lijken, sorry dat ik het zeg, misschien moet je ze aan zien.
jo 79 ik heb ook geen idee hoe het valt. zag het voor het eerst. ik heb 86 genomen en kan niet zo gauw misgaan met een kort broekje lijkt me...
Swlc, de ballerina's van Don't Disturb zijn super! Wilde die zilver/blauwe eigenlijk ook, maar heb nu al blauwe gympen, dus zoek nog even verder! Welke heb nu gekozen? Lynn, die Brakkies zijn ook erg leuk! Welke maat heb je nu genomen voor het voorjaar/zomer? Geke, kek broekje!
@madeliefke: ik heb brakkies maat 24 genomen. Ze vallen groot, heb net even gepast en ze heeft echt nog ruimte zat om erin te groeien, ze draagt nu mat 23 van shoesme en haar grootste voetje is 14 cm.
@Lynn, ik heb het jurkje met het lichtgrijze "gilet" voor mijn oudste. Ik heb voor haar maat 122/128 en ik vind hem ietsje aan de korte kant vallen. Hij is nu net aan als jurkje (stuk boven de knie) en gaat dus meer richting tuniek. Als je het als jurkje wilt dragen zou ik dus een maatje groter nemen. En verder kom ik ook alleen in Maaswijk als ik even bij Shoeby wil kijken hoor, misschien 2 keer per jaar ofzo
Oke dankje!!! hoe draag jij hem, met een longsleeve eronder of een vestje eronder? volgens mij zat er ook een shoeby in h'sluis maar heeft die ook een kinderafdeling? ik moet morgen even in h'sluis zijn dus kan wel even kijken daar *sorry shopdrang is nog steeds niet voorbij hoor....*
Ik heb hem ook gekocht, dit jurkje, maatje 98 dus: voor nu want ik heb zoveel gekocht voor volgende winter dat ik het gewoon saai vond! Bekijk bijlage 210912
O ja, inderdaad, er zit ook een Shoeby in Hellevoetsluis! Ze hebben inderdaad ook een kinderafdeling, maar die is niet erg groot. Ze gaan inderdaad vanaf 92, maar ik vind het meestal best klein vallen. Mijn dochter heeft de jurk van Jottum pas 1 keer aangehad (met kerst), ik had er een longsleeve en een maillot onder gedaan (in dezelfde kleur als de jurk) en dat stond prima!
Shoesme valt vaak een halve maat tot een maat kleiner. Clic vaak wat smaller en ietsje kleiner, maar dat hangt een beetje van het model af, je hebt ook ruimere modellen.
Leuk Lynn, heb je nu toch degene met het lichtgrijze gilet gekocht? @Frederike, Clic is inderdaad voor wat smallere voetjes. Ik vind ze verder wel goed op maat vallen.
Ja ik wilde de lichtgrijze ook maar moest even zoeken tot ik hem in maat 98 gevonden had de benetton longsleeve past hier perfect onder(ook die donkere kleur blauw) en ik heb ook vast wel een maillot die erbij past
dankje jo79 en zo79...jammer had leuke shoesme's gezien in maat 25 maar die zijn Bente dan straks te klein...toch maar voor de donkerblauwe clicjes gaan Blauwe Clic Ballerina's Ca-7349 - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl deze zijn helaas te klein, maar vind ze wel heel leuk Roze Shoesme Ballerina's Cr100739 - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl deze vind ik leuk voor Rubin Witte Converse Sneakers Starplayer Kids - Jongens - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
@Lynn, haha zou je denken dat je een bijpassende maillot hebt in je collectie Ik heb hier trouwens het jurkje gedragen met een zwarte longsleeve en maillot. Niet heel diep zwart, maar het was nagenoeg dezelfde kleur. Zag inderdaad pas later op het kaartje staan dat het eigenlijk donkerblauw was haha. @frederike, leuk! Vindt het echt nog lastig om te bepalen welke maat schoenen ze in het voorjaar zullen hebben. Ga eind februari eerst maar eens laten meten denk ik. Vooral mijn jongste is het lastig inschatten. Die zit nu al sinds augustus in maat 23 en heeft nog zat groeiruimte, maar dan zal je net zien dat ze straks ineens twee maten groeit ofzo
Ik heb hem in maatje 74, is wel echt een zomerjurkje. Ook een dunnere stof. Als je hem voor nu wilt, kun je een 74 proberen. Hij valt wat ruimer vind ik.