Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Erg leuke kleding hebben jullie weer geshopt!!

Sweetlake, mijn oudste heeft laarsjes van Kanjers. Die vallen op maat maar wel smal.

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje, wat een hoop geshopt.

Jammer Lynn, dat je de foto's al hebt verwijderd. Vannacht en morgennacht heb je nog tijd op te shoppen.

Hier erg druk!! morgen met een paar mensen uit de straat het nieuwe jaar vieren. s'middags al kinderoud en nieuw. volgende week weer allemaal nieuwjaars feestjes.
    Ik heb nog niets gezien wat ik nu perse wil shoppen! maar heb ook geen geld, dus dat doet me wel weer relativeren. Zit al een halve maand te wachten op geld retour van Esprit webshop, gaat toch om 100 euro..

Wij zijn vakanties aan het kijken..

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    klopt Jottum (en ook benetton) gebruik heel diep blauw, bijna zwart. ik heb daarom ook altijd wel veel daarvan, maillots, shirtjes, vestjes, dus genoeg wat erbij past, elk jaar gebruiken ze diezelfde kleur ook weer dus das wel handig als je vooruit koopt in de sale, je weet dat het altijd wel ergens bij past een jaar later ;)
    Porto azul gebruikt ook die zelfde donkere blauw trouwens weer...

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oh haha had jij de foto's nog niet gezien? Nou ik zet ze wel even in mijn album voor je goed? haha kan je even kijken....
    ja ik ben helemaal los aan het gaan want morgen nacht om 122 uur is het voorbij voor mij :(

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Maar je zei zelf dat je je niet altijd aan je eigen opgestelde regels hield toch Lynn ;)

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    dat klopt maar ik wil wel echt meer gaan sparen, ik heb niet gezegd dat ik helemaal niet meer mag shoppen, maar ik wilde meer gaan sparen....dus vanaf 1 januari wil ik beter nadenken over aankopen....

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Shoeby begint idd bij maat 92/98, maar het valt redelijk klein. Puck is 88 cm en past het prima.

Shoesme valt hier ook zeker een halve maat kleiner.

Zomerschoenen wil ik ook zeker gaan shoppen, maar nu even wachten. Puck zit volgens mij in een groeispurt. De meeste winkels hebben wel wat outlet gedurende het seizoen.

Lynn, mooi jurkje, zo met dat giletje.

Miekje, veel plezier morgen! Wat een leuk ideel kinder-oud-en-nieuw :)

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx madeliefke!!

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    98 van de vend en hema
    en dan zit het mooi
    niet omslaan en niet hoogwater

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ah oke dankje!!

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
  12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Stelletje kletskousen, heb nu geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren *sorry*

Zie dat er weer leuk geshopt is door een een aantal.

Zag een vraag voorbij komen over hoe je dat doet als je kind naar de basisschool gaat. Ik ben daarin een stapje terug gegaan. Heb nu nog een aantal A-merk sets en nu meer B-merken, voornamelijk Persival.
    Ik bracht mn dochter als prinses naar school en kreeg dr als bouwvakker weer terug en dat 2x per dag. Vond dat wel erg zonde van de kleren en ik kan mn dochter ook moeilijk verbieden te spelen op het schoolplein.

Snachts shoppen hahaha dan ben je een echte verslaafde :D

Hier vandaag ballarinas geruild die ik online had besteld en met 2 paar laarzen weer terug gekomen :), heb voor de zekerheid een maat groter genomen, nu willen ze met een extra paar sokken en hopelijk volgend jaar met 1 paar sokken.

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    en nog deze spijkerbroek van retour, 1 van de weinige spijkerbroeken die onze lange stelten tante past.

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Erg mooi!!!

Qua laarzen, lekker stoer, ben zelf alleen niet zo van te grote schoenen dragen.

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ze heeft zoveel laarzen dat ze ze niet zo vaak zal dragen.
    Echt te groot valt ook wel mee, kan mn vinger achter dr hak hebben....volgens winkels normaal, persoonlijk vind ik dat te groot

16. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    o leuke dingen weer geshopt zeg!!

Hier ook weer een bestelling geplaatst bij hummbee, vorige bestelling was goed bevallen, en nu met nog extra 10% dacht ik ach... wat maakt het uit hihi! 2 shirtjes noppies besteld voor de twins, en voor beiden een setje van dirkje. en nog wat aanvulling zomer voor de jongste (noppies). Dus ik zit weer bij de brievenbus haha

17. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja, mn oudste even gemeten vandaag... 97 cm!! Ik dacht al dat ze zo hard was gegroeid! Maar goed dat ik 104 heb geshopt voor de zomer.
    Mn jongste blijft een kleine puk, met haar 80 cm hihi.

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik me net aan het haasten want we zouden bezoek krijgen, belden ze net af, zijn ook geveld door de buikgriep.

Ik hang dus lekker op de bank vanavond, laptop op schoot en met 1 oog meekijken naar het darten op tv.

OTM; dat is dan goed dat je 104 hebt gedaan.
    80 cm voor je jongste joh? haha moet er wel om lachen. Wij hebben reusjes. De jongste was de laatste keer op het cb al 75,5cm en dat is nu een paar maand terug.

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    de rode jurk van kiezeltje was echt afschuwelijk in het echt
    de rest heb ik allemaal gekocht
    de bikini maat 98 van vingino is prima op maat hoor Lynn
    ze is er net mee in bad geweest
    de carbone tuniek is als een wijde jurk met een haltersluiting en de achterkant kan je aantrekken erg lief vind ik m

ja ben blij met mijn aankopen
    ik vind de jurk vingino sarah errug leuk en die zoek ik nu in of 98 of 104
    als iemand m ziet..........

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    vingino jurk jeans sarah blauw - Schweigmann

Deel Deze Pagina