Nou een heel stuk getypt druk ik hem weg pfoeeehhh! @ Geke leuk geshopt erg leuk broekje! @ Lynn gave ballerina`s en de andere setje ook erg mooi! @ Diddlemouse erg gaaf setje van loff.... (ik ga ook even zoeken naar loff hahahah) @ Mirell leuke dingen geshopt vooral het tuniekje van Carbonne! De foto`s zien we over een paar weken wel he als je terug bent uit het zonnige zuiden! @ Pcotje gave laarzen vooral die rode! @ Hier ook flink geshopt Eef is ineens ontzettend de lengte in gegaan niet normaal.. Dus Eef zit nu echt in mt 92 van jurkjes.. Maar ze is zo smal dat het echt moeilijk kleding kopen is.. Gister niog een setje van Noppies gekocht kijken of ik vandaag tijd heb om een foto te maken.. Ook bijna heel billy en lilly leeg gekocht die mensen zien mij graag komen hahahaha.. En voor Mila een super setje van Mijn.. Als het binnen is zal ik foto`s maken en mijn shopzin is nog steeds niet voorbij!! Hahahah maar dat kennen jullie wel!
@future: jaaaa foto's! @shannen: foto's!!! Leuk geshopt! ik heb nog een short van Jottum geshopt Bekijk bijlage 210987
@mirell, leuk dat van amazing kids, vooral die onderste. @diddlmouses, echt super dat porto azul setje!! @debby, heel mooi kindje, bovenkant jurkje mooi en de rest afgrijselijk @sandaaltje,die zwarte van miss sixty is erg leuk. @lynn,haha dat is wel heel ernstig zo midden in de nacht. oh leuk dat jurkje voor deze winter nog. @geke,leukhoor, vooral die rood/witte @slc,leukdie ballerina's @pcootje,haha jou jongste is net zo groot als Fay , alleen heel wat leeftijdverschil Leuk die laarzen vooralde rode.
Futermama, ben benieuwd naar je foto's Wonderteam, haha scheelt een half jaartje. bedankt voor je reacties op mijn foto's, zoals je hebt gezien zien ze er ook wel ouder uit. Heb jouw kids net ook even bekeken. Mooi!!!
otm wat nu op kleertjes.com staat is de feestcollectie en die is altijd duurder... de zomercollectie staat er nog niet.
ja mijn meisje kan ik dus niet even overhalen om te passen die gaat gillen als een speenvarken heb net haar zomerschoentjes even aangedaan wand naar tenerife moet ze wel ballerinas aan nou te klein dus net bij omoda 2 paar gekocht haar open schoentjes die ik op het laatsta van de zomer heb gekocht zitten nog ruim dus dat is mooi
en mijn shopdrang is niet over grrrr ga zo ff naar schagen toe daar zit ook amazingkids maar andere merken dan de webwinkel en daarnaast zit winkel met kiezeltje bomba enz dusss ik moet gewoon ffjes
Tesske, ik vroeg me hetzelfde af, had ook een paar leuke gezien maar heb om die reden nog niet besteld.
Nou lekker dan zowel jurk en shortje van jottum waren dus helemaal niet leverbaar waar ik besteld had niet cool Heb mijn credit card net leeggeshopt bij v&d, shoeby en een hele mooie jas van didi gekocht voor danique, foto's volgen!
Wij zijn nog snel even over gestapt naar een andere zorgverzekering, scheelt ons 100,00 per maand ....leuk shop geld ben nu de andere verzekeringen aan het bekijken auto, huis etc eens zien of dat ook wat goedkoper kan tegen gelijke voorwaarden
pcootje dat is lekker! welke verzekering ben je naar overgestapt? lynn, heel irri.. zit in hetzelfde schuitje he met mijn schoenen!!!
Wij zijn overgestapt van de zilverenkruis naar de Fbto, het leuke van de fbto is dat je modules hebt welke je per maand kunt aan/uitzetten. Hierdoor betaal je alleen in de maanden dat je het nodig bent en de andere maanden betaal je het niet. zijn wel enkele dingen waar je een wachttijd op hebt bijv kronen en bruggen,maar dat zie je vaak vooraf wel aankomen en dan zet je die module vroegtijdig aan.
Is er een kortingscode van shoeby???? @overstappen: wij ook gedaan, we zitten nu collectief bij zilveren kruis en dat gaat ons 35 euro per maand schelen met wat we anders zouden betalen bij ohra collectief
Ik houd me eigenlijk nooit bezig met overstappen. We zijn al jaren verzekerd bij interpolis en dat bevalt me super goed. Ze bemiddelen heel veel voor ons als we lang moeten wachten op onderzoeken m.b.t de longen van Tess en doen nooit moeilijk over rekeningen die ik declareer. Daardoor komt het niet eens in me op om naar een andere verzekering te kijken...
Zo er wordt flink ingeslagen nu er SALE is. Dit heb ik gister besteld bij hummbee. Alles van noppies! Ik ben er blij mee. HEb nu shop verbod gekregen van mijn man.. wil de garderobe nog aanvullen met jurkjes. En wcht nog op een 2e hand vingino..gescoord voor 7,- Bekijk bijlage 211100 Fijne jaarwisseling allemaal!