Lynn tnxx maar SLC was je voor. De site wil alleen de 10% actiecode niet pakken grrrrrr heb al een paar x opnieuw ingelogd en ververst maar hij pakt het niet :x
@Ise...let me know wat je er van vindt.. hahah! en evt. aankopen showen. Ga denk ik dan woensdag anders vrijdag zelf ff een kijkje nemen in Gouda. @mirell....tjah je bent shopaholic of je bent het niet. ach zolang we er geen boterham voor hoeven te laten @lynn...ja snap ik, duurt natuurlijk ook altijd ff... @pcootje..misschien dat het niet kan op de afprijzingen ofzo?
Glimlachje, zou kunnen maar staat niet in de mail die ik heb ontvangen, staat dat je 10% krijgt op je eerste aankoop. heb ze net een mail gestuurd, ben benieuwd wanneer ze die beantwoorden met deze dagen
ja ik snap wat jebedoeld met all incl alleen waren we duurder uit hetzelfde hotel logies dan betaalde we pp 529,00x3=1587 totaal geen kinderkorting namen we all inn werd het 599,00 pp en kinderen 299,00=1497 totaal de meiden van dreizen hebben ook verbaast gekeken ik had het zelf helemaal uitgevogeld en volgens hun was het heeeeeeeeeel vreemd uiteindelijk kregen we ook nog pp 30,00 vroegboekkorting en ik hoefde niet de boekkingskosten van 27,50 te betalen dusss all inclusief en nog geld toe ook! al neem ik alleen het ontbijt en de drankjes overdag als het eten ons niet bevalt zit ik zo ergens anders maar zal voor mij wel meevallen als ze salades hebben is het goed ga vanaf morgen ochtend(vanacht tel ik niet mee!!!) even van de koolhydraten af mijn schoonzus is 1 sept begonnen op 75 kilo en weegt nu nog 61 ik wil ook maar shaken wil ik noooooit meer doen dus dan maar brrodloos en aardappelarm pastaloos iedereen een hele fijne jaarwisseling ga me douchen vanavond feest! hebben een grote groep van rond de 20 pers dus erg gezellig!!!!
in 2012 met kortingscode FACE5 5% korting bij Mäuseland Kinderboutique, kinder- en babymode @Mirell: Have fun and enjoy! @pcootje...gek is dat...ja je kan je reactie dan pas op zijn vroegst maandag verwachten. Ik zou bestellen, dan met overschrijven kiezen en dan wachten op hun reactie, misschien kunnen ze dan alsnog die 10% in mindering brengen en kan je dan alsnog betalen.
glimlach is goed ik laat het je weten en als jij eerder gaat hoor ik het ook graag! Ik zag wit, donkerblauw, fuchsia, bloemen, stippen..
@ise is goed. Dat bloemen komt wel heeeeeeeeeel veel terug deze zomer. kan heel mooi zijn maar hmmm niet altijd. Nou ben heel benieuwd.
Ik zag een rokje met wat grovere bloemen.. maar was afgesloten van de rest van de winkel dus moet echt nog opnieuw gaan kijken
Glimlachje, ik heb het op jouw manier gedaan, als ze dan tijd hebben om de betaling te checken dan hebben ze mijn mail ook gelezen en kunnen beantwoorden lijkt me. Kheb ook nog ff een jurkje van SD le chic besteld voor de jongste. De carbone is voor de oudste.
Haha ik heb mezelf geen regels gesteld voor 2012 dus ik ga gewoon mijn gang hahaha O ja, mijn enige regel was dat ik niet teveel zou kopen. Maar "teveel" is een heel flexibel begrip
Futuremama bedankt voor je reacties in mijn album, ik ben trouwens al 29 hoor.. Tevens wil ik iedereen een fijne jaarwisseling wensen en heel veel liefde, geluk en gezondheid in het jaar 2012!!
tnx voor de berichtjes dames!! @glimlachje: ik heb maatje 86/92 van het rokje @zo79: ja lastig he, ik had toen geloof ik het laatste jurkje daarvan...ik heb ook 2 vestjes uit die collectie die erbij passen. @madeliefke: Danique draagt nog geen ondergoed nu, dat wil ik pas doen als ze echt zindelijk gaat worden/is. Maar ik liep heel toevallig langs deze setjes in de v&d vandaag en vond ze zo schattig dat ik het alvast maar gekocht heb @iedereen een heel fijn en super goed..... Bekijk bijlage 211156
@pcootje,thnx Ze lijken idd een stuk ouder wow dat scheelt veel per maand. @glimlachje, ohhh gaaf jurkje.prachtige kleur! @lynn,leuk geshopt hoor.Ondergoed is ook echt schattig. @miekje,oeh lekker vooruitzicht   Fijne jaarwisseling iedereen!!!!!