Hier ook weer wat geshopt, flink wat shirtjes voor mn oudste. Gaat nu eindelijk van maatje 92 naar 98 toe. Iedereen een fijne en gezellige jaarwisseling!
Voor bakkaboe fans, ze verwachten de 2e week van januari al de eerste zomer kleding.... ik laat bakkaboe schieten dit jaar (Behalve de shirtjes met glitter letters) want alles wat ik tot nu toe gekocht heb was hier een miskoop en voor die prijs koop ik liever andere dingen zoals benetton van betere kwaliteit.
Gelukkig nieuw jaar meiden! Moge 2012 jullie naast al het andere geluk veel shop-plezier brengen Hier vanmiddag een I-pad2 geshopt! Weer eens wat anders dan kleding maar ook errug leuk voor papa en mama
Pcootje, wil je mij toevoegen als vriendje, dan kan ik je aankopen bewonderen Hier een superleuke avond gehad gisteren bij vrienden. Puck is gelukkig een gemakkelijke en goede slaper, dus die is door al het geknal heengetukt. Zelf alleen maar 4 uurtjes geslapen. Lang leve de zwangerschapshormonen, om 7.00 klaarwakker . Puck nu ook net, dus manlief mag lekker uitslapen vandaag. Wij gisteren een nieuwe fotocamera geshopt. Rip uit ons lijf, maar met een tweede op komst en een oude die het maar "zo zo" deed, volgens ons gerechtvaardigd...
Happy new year Blegh hier brak. Fay werd om 0.10 wakker en sliep pas weer om 2.45 eerde lukte niet MAson heeft wel overal doorheen geslapen en werd 6,30 wakker.ik ga straks nog maar even lekker slapen. Madeliefke oh jij ook al een korte nacht. Wat voor camera heb je gekocht?
ja jammer van de nacht. Welk nieuwjaar zei onze dochter :-s hahahahaaaaa na 4 uurtjes is onze ochtend best zuur!
Begin nu ook weer een beetje moe te worden... Wordt wat vandaag hihi Heb de Nikon J1 gekocht, een nieuwe systeemcamera. De eigenschappen van een spiegelreflex in een compactere vorm. We merkten dat we zulke slechte binnenfoto's konden maken van ons beweeglijke meisje. En met een tweede op komst, toch maar in de buidel getast...
@madeliefke: leuke aankoop, ik heb idd ook gehoord over die camera! Een camera is zeker belangrijk en hele goede reden! Ik heb toen danique er net een paar weken was ook nog een digi film camera gekocht die vond ik ook ineens echt onmisbaar! @hier even alle favoriete webshops in mijn laptop geordend op kledingmerk in de favorieten lijst, heb er een uur aan gezeten maar nu is het weer overzichtelijk, ik hd denk ik wel honderd webshops erin staan! nu staan alleen de shops erin waar ik ook daadwerkelijk koop/of waar ik een ruime collectie van een merk heb gevonden. @hier ons madammeke ook dwars door al het geknal heengeslapen en om 7 uur paraat! ik lag er om 1 uur in en heb nog tot kwart voor 2 zitten lezen. dus ook maar een kort nachtje, papa slaapt uit, als danique zo weer naar bed gaat duik ik er ook weer in!
Hmm, Hier helaas ookmindere nacht. Ro was een beetje over dr toeren. Maarja, komt wel weer goed, ze ligt nu lekker te slapen. Lynn, dat is een mooi klusje die webshops ordenen! Hier de hummbee bestelling al binnen. Het Noppies jasje valt me erg tegen dus die gaat terug en ik heb een Little feet jasje besteld hier in de stad. Zo'n lakjasje met rode bloemen van vorige zomer. Veel leuker Rest is wel leuk!
ik heb al wat leuke zomerkleding gezien maar weet niet goed welke maat ik moet pakken. Ze draagt nu maat 80. Maar ze zal nu niet zo hard meer groeien neem ik aan. Kan ik dan maat 86 kopen voor de zomer of beter 92 ?
Ook hier de beste wensen voor iedereen!!!! @ Madeliefke, dat is nog eens een leuke en zeer nuttige aankoop!! @ Glimlachje, hier wel een bakkaboe-fan dus binnenkort maar weer regelmatig gaan kijken. Lotje heeft ook door alles heengeslapen, zelfs toen ze voor dr kamertje een renting af gingen steken Lisa kreeg ik om 8 uur al niet naar bed en die is dus de hele avond opgebleven en daarna bij ons in bed beland. Achja voor die ene x.. Nu zit ze lekker even rustig Jungle Book te kijken.