mirell mim pi is ook elke keer weer anders. Emma heeft een jurkje 86 die is nu al te klein en ook een jurkje 92 wordt aan de korte kant... maar die holland jurk 92 die kan ze denk ik deze zomer nog niet aan... voor mij gevoel is dat meer een 104
@debby: daar wordt je toch simpel van ik vind dat zoooo irritant, met Jottum ook, ene keer heb ik de bolero in 104 nodig en en nu past ze weer longsleeve 92 gewoon...zo kan je het allemaal echt niet inschatten!
Debby, leuk geshopt bij Hummbee, hier tot nu toe ook goede ervaringen mee. De gestreepte Noppies polo ligt hier ook in de kast. Mirell, nice shoes! Pom pom, vind een aantal jurken echt wel erg mooi. Ben alleen bang dat het budgetgezien ws too much is. Hier met: 1 jaar 74/80 1,5 jaar 80/86 2 jaar 86 2,4 jaar 92
@maten : ik word daar ook simpel van, elk kledingstuk valt weer anders...!!! @curve...hier geen touw aan vast te knopen. Nog geen 1 1/2 en al veel in 86. @Pompom...WAUWWW..ben in love. Heel mooi. ga eens ff kijken wat ik ga kopen. Ga wel ff een winkel zoeken waar te koop isom in real life te kopen. Ga hier morgen naar benetton store ben benieuwd naar de voorjaarscoll.
@madeliefke: pom pom gaat niet zo hard, je kunt ze vast wel in de sale nog krijgen, ik heb een hele rits webshops waar ze pom pom verkopen wijde jurken: klopt heel veel modellen zijn ook niet mijn smaak maar er zitten 2 jurken tussen die wel een mooie taille hebben en mooi vallen (zelfde model als de winterjurk die ik van pompom heb) dus die wil ik wel graag hebben!
bloempje, leuk dat je een meisje krijgt en mooie setjes! Mirell: echt leuke schoenen, vooral de paarse, durf het hier helaas ook nog niet om voor de zomer te schatten... als ze wat ouder zijn is dat makkelijker. Debby: Hummbee ging bij mij ook juist prima en ook snel reactie bij retourzending enzo. leuke dingen van Noppies, vooral de shirts. @nieuwe collecties: zie niet veel leuks behalve Kiezeltje ) daar kan ik zo nog 2 of 3 superleuke setjes van shoppen (heb al 2 pre-sale). Zelfde idee als Diddl en Debby over PomPom en Loff. En Jottum mooi maar dat wordt hier niet gedragen, is te chique Oja, zag nog wel paar leuke Cakewalk dingen (o.a. dat jurkje met al die bloemen) maar vind het nu nog te duur. (en jee, wat ben ik merkvast!!) Ach, ik heb toch shopstop dus geeft niks. Ik ga een Iphone kopen einde vd maand, dan moet ik mijn telefoon inleveren bij oude werkgever Zo, even kort bijgebept, ik lees wel maar heb vaak niet genoeg tijd om te reageren...
@ zomer!! Mijn merken moeten nog komen, dus ik wacht nog geduldig af!! ik wacht op muy malo, bengh, bomba, beebielove en br@nd.. Ik heb ook vorig jaar nog het een en het ander gekocht.. mim-pi vind ik tot nu toe wel erg leuk!!!.. Kiezeltje ook! Ik heb ook een leuk rokje van Wild op het oog!! pompom en Loff erg leuk!! voor andere met een klassiekere smaak! Jottum toch wel wat leuke dingen gezien. Maar durf niet ,omdat het toch niet helemaal mijn ding is. Ga dan toch voor de slankere modelletjes. Ik heb nog een jurkje in maat 92 en misschien kan ze die dit jaar ook nog aan!! Ik heb nog een bestelling gedaan bij Z8 voor T voor zomer. een korte broek en polo's. @ jo 79, Ik hoop dat RL op maat valt,want ik heb 9m -74 besteld.
Op deze site staan ook al veel foto's van nieuwe collecties oa jottum Lolly pop kindermode - Eindhoven
is nu ook niet echt schatten he met die schoentjes.. we gaan eind januari op vakantie en de schoenen zitten goed dus waarschijnlijk van het voorjaar zal ik gewoon voor de zomer moeten kopen hoor! durf ook nu nog niet te gokken voor juni ze zit nu in 26 goed maar 1 groeispurt en je zit op 27 28...
DEBBY gaaf dat JPG setje jammer dat de rok niet maat groter is ben bang als het smal valt maar is wel 100% mijn smaak
ik vind deze jottum jurk leuk: Jottum jurk Seline - Mäuseland Kinderboutique, kinder- en babymode als ie er in de sale nog is (40% ofzo of 30+10) dan haal ik hem wel denk ik. Wil er ongeveer 50 euro voor uitgeven.
soms snap ik die jottum prijzen echt niet hoor.... dit is toch geen prijs voor een zomerbolerootje... Jottum cardigan Kevertje - Mäuseland Kinderboutique, kinder- en babymode
ja... die is wel erg mooi Debby! hmm, wie weet voor dr verjaardag. ik denk dat ik geen catimini ga bestellen, of misschien in sale maar dat is zo laat altijd. zag geen spectaculaire dingen... zelfde prijsklasse als dit he, daarom denk ik eraan.
@ debby, dat vind ik wel een erg gave jottum jurk!! Die zou ik hier ook kunnen dragen, lijkt een beetje op de mim-pi lijn van vorig jaar!!
o ik zie net een andere foto van die jurk... vind ik hem toch minder. Moet hem ff in het echt zien dan. (shit dat olliewood weg is...)