haha ik dacht hetzelfde Das nog eens mooi verzamelen met die jonges-mama's hier!!! Ik krijg van Mijn ook een hoop, ben benieuwd hoe daarvan de labels zijn, want van Jil&sil hadden ze altijd hele mooie labels!
@lynn,tnx ik ga vanavond eens kijken op kleertjes.com Spaar je kledinglabels? Hier vanmiddag nog geshopt voor volgend winter: rokje name-it Bekijk bijlage 212084
leuk wonderteam! Ja ik spaar labels maar dan met name 'bijzondere' labels die aparte plaatjes of andere dingen eraan hebben hangen, of grote labels zoals die van vingino. ik heb al 2 dozen vol hihi, maar van de mooiste heb ik maar 1 doosje vol nu.
Finale Sale bij Kleding4Kids met 3 halen = 2 betalen (het goedkoopste artikel is gratis). Gebruik de code: FINALE. En natuurlijk geen porto natuurlijk binnen Nederland!
@Lynn, ah, dat merk ken ik wel, weer wat geleerd . @Wonderteam, leuke geshopt, dat jurkje met die roze bloemen, is dat wit echt wit? Het lijkt door de foto een beetje grauwig, maar dat kan het licht net zijn, hier lijken kleuren op de foto ook niet altijd zoals ze zijn. Anders bestel ik er ook zo eentje, hebben ze ook in grotere maten zag ik.
@Lynn...gaaf dat MIJN! @wonderteam..lekker veel geshopt. Hier vandaag niets geshopt..wacht nog op een belletje dat jottum zomer binnen is. En wil nog benetton shoppen...ga weekend denk ik weer op pad daarvoor. En ga nog pompom shoppen voor de zomer. maar wil het wel in real life zien.
Leuke voornemens Glimlachje Ik ga proberen pom pom in de sale te kopen... En morgen lig ik weer onder de brievenbus want hier komt de bestelling van Mijn al binnen, heb al mail gehad! Hoop dat de bestelling van olliewood ook binnen komt...
@denk dat hier na pompom, jottum en benetton het geld er ook wel ff doorheen is wacht hier ook op de bestelling van Olliewood, kleertjes en ga morgen POMPOM zelf ophalen in Barendrecht, moet toch voor werk in Dordt zijn.
Wacht hier stiekem toch nog op de 50% bij kleertjes van Jottum..zitten nog een aantal dingen in me wenslijst die ik nergens in de goede maat kan vinden... zullen vast morgen ofzo met de 50% komen.
Lynn, ik lig morgen naast je onder de brievenbus. Had vandaag mail dat mn SD en Carbone gaan komen. Grrrr meiden wat doen jullie me aan.... nu moet ik weer aan de cursus zelfbeheersing want mn vingers willen pompom en loff bestellen . Kijken wie er sterker is; ik of mn vingers?!
Ja, treurig hè, ik moet binnenkort maar weer eens wat op MP zetten, kijken wat nog past en wat niet. Maar ja, zowel mijn zus als beste vriendin zijn zwanger en weten allebei niet wat het wordt. Denk dat ik die ook nog wat dingen geef, afwachten maar.