Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandaaltje, haha, zijn wel grote pakken he ;) ennuh heb nog een "bescheiden" voorraad liggen hoor , don't worry :D:D!
    Ach misschien worden het er 15 ;). Hoeft manlief iig komende weken geen luiers meer te halen :)

2. Sandaaltje

Sandaaltje Actief lid

30 sep 2009
    213
    0
    0
    Amsterdam
    hihi...
    Jij zit straks met 4 kindjes in de luiers en ik probeer er met 1 zsm uit te komen.
    Kan het nu dan toch niet laten om ff te melden dat ik zooooo blij was vanavond dat ze op de wc een "hoopje" heeft gedaan.

Ik zal blij zijn als ik mijn voorraad luiers weer bij de Etos mag inleveren...hahaha :D.
    Maar zo'n vaart zal het niet lopen gok ik.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm ik heb 30 pakken gehaald :p

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat is waar. Je kan idd wel heel leuk shoppen hoor voor jongens. Maar ja, persoonlijk hoef ik geen 10 spijkerbroeken voor mijn jochie. Met jurken en rokjes is het toch anders. Dat maakt een outfit gelijk helemaal anders en dan wil je daar ook weer wat leuks bij etc. Bij een spijkerbroek kan bijna alles ;)

5. Sandaaltje

Sandaaltje Actief lid

30 sep 2009
    213
    0
    0
    Amsterdam
    Zo!
    Heb ff allerlei foto's aan mijn albums toegevoegd, pfff wat een werk.
    De foto's zijn vanavond genomen met m'n Iphone en niet altijd ff geweldig. Maar ik zag mijn kans schoon dus twas nu of nooit.

De bestellingen die vandaag binnen gekomen zijn + een aantal van de kleertjes en schoenen aan het lijfje. Enjoy!

Trustuhhh

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou sandaaltje das al een mooi vol albumpje met shop artikelen :D

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

kids20 extra 20 Procent korting VD op kinderkleding

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@lynn, haha oops toch per ongeluk besteld :D
    @jo, ja dat jurkje geeft een beetje vertekend beeld op de foto,maar het is grijs (licht)
    @silvana, wat rommelijk zeg van zo'n webshop
    @leoschepje, leuk dat rokje van BFC
    @mirell,ja dat vond ik idd ook wel een beetje lijken. klinkt zo leuk hé. weer shopsaldo :D
    @geke, Fay vind buiten lopen eng ,maar sinds ze deze aan heeft loopt ze ineens bijna rennend de kamer door. Ze vind het een stuk fijner merk ik :D
    @frederike, leuk geshopt!
    @sandaaltje, nee dat h&mn jurkje is maat 86 dus ik leg hem nog weg.
    @otm, heel leuk geshopt zeg!!! setje van chaos en order is echt super. Misschien een tip? Bij de c1000 zijn alle luiers hier 2 halen 1 betalen. Misschien is dat bij jullie c 1000 ook

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandaaltje, haha ik doe ook al verwoede pogingen de oudste zindelijk te krijgen.. maar die is zo ontzettend eigenwijs pfff. Maar gisteren heeft ze voor het slapen gaan een hele grote plas gedaan op de pot, dus we gaan de goeie kant op. Mn man oefent nu met haar, ik heb er geen geduld meer voor (en kan ook moeilijk bukken haha). Ik ga zo even je aankopen bewonderen!

@debby, zozo 30 pakken haha. Hier zitten ze mij al verontwaardigd aan te kijken als ik 12 pakken kom halen! Maare heb je zoon grote auto, of heb je dan een aanhanger bij je :D haha!

@swl, gave jurk, maar hier worden maar weinig jurken gedragen..

@wonderteam, ik ga gelijk even zoeken of we die hier in de buurt hebben ;). Hebben ze ook de pamper 2 halen 1 betalen? Mijn oudste kan wel tegen kruidvat luiers, maar de jongste krijgt gelijk uitslag.. en moet aan de (veel te dure) pampers..

10. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandaaltje, heb je een verzoekje voor vriendjes gestuurd ;).

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@otm, het was hier alleen op de c1000 eigen merk luiers,maar wel alle varianten daarvan ( ook megapakken) ohh balen zeg als ze uitslag krijgt. Hopelijk hebben de andere 2 dat straks niet.

12. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Lynn dus toch nog wat besteld, heb daar ook nog even gekeken. En denk dat ik nog wel een rokje en 2 vestjes bestel van Pom Pom en Lofff.
    Sandaaltje, ik kan niet bij je in het album kijken, wil je me misschien toevoegen.

Als het goed is komt vandaag Hummbee binnen, ben benieuwd.

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @otm, leuk geshopt voor je meiden!

@sandaaltje, ik kan alleen de foto's van je taart zien ;)

@hier: meteen gebruik gemaakt van de extra 20% korting en een bestelling bij V&D geplaatst. Heb dit shirtje voor mijn oudste (de versie met blauw met witte stippen aan de bovenkant): Frendz T-shirt lange mouw V&D

Dit vestje in het roze voor mijn jongste:

Frendz Sweatvest V&D

En deze tankini voor mijn oudste:

Frendz Tankini V&D

En verder nog wat ondergoed voor de dames. Vind het ondergoed van de V&D zo fijn, dus heb weer even ingeslagen :)

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo: welke ondergoedjes heb jij genomen? ik heb die allemaal blauw/wit met stippen (en soms beetje rood erbij) genomen, zo schattig dat ondergoed!!! Zij hebben als enige leuk, betaalbaar ondergoed vind ik. Hema, prenatal, enz. niks aan.

v&d leuke aankopen! Ik heb een longsleeve blauw met witte stip en een blauwe strik voorop, die is ook leuk!

@mama to be: ben benieuwd of je ook wat gaat shoppen!

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    #2716 Miekje1979, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Het valt klein! Als Ik de volgende keer bestel dan zal ik 98/104 doen! Ik vind het kwalitatief goed.. Molo vind ik slechter geworden en de prints voor meisjes niet leuk meer! Kadvig ken ik niet..

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @lynn, ik heb die roze met hartjes en wit met roze strepen genomen, donkerblauw met witte stipjes en roze, blauw wit gestreept, blauw met wit gestipt met een rood randje en die effen grijs en roze.

Dat shirtje met die strik is inderdaad ook leuk! Zat nog te twijfelen maar ik denk dat die ik nu heb gekocht leuker staat bij mijn oudste. Als de hele nieuwe collectie van de V&D zo leuk is als de dingetjes die ze nu al hebben dan zullen ze aan mij wel weer een aardige afnemer hebben :)

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Luiers c1000 waardeloos. Kruidvat gaat nog! Geef mij maar pompers en activefit zijn de fijnste

18. @sandaaltje, vind de molo shirts ook snel vaal worden hoor. Katvig vind ik ook leuk. Heb er 2 jumpsuits en een romper van. De jumpsuits vallen groot uit (lang en smal) rest vd kleding weet ik niet.

19. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0

Deel Deze Pagina