Ik heb een Pom Pom wikkelvestje en Lofff wikkelvestje besteld en een Pom Pom legging (wit ben benieuwd of die ook zo blijft) en een Knot so Bad bikini. Nu voor Thijs nog even bij z8 kijken.
@leoschelpje: wat heb je leuk geshopt! Alleen het blokblousje van BFC vind ik wat oud aan doend,maar voor de rest heel erg leuk. @mirell: leuke schoentjes, welk merk is die blauwe? En over die lengte, als er geen kleine of grote kindjes waren er ook geen gemiddelden. Hier kloppen de gemiddelen sowieso niet. @debby: van de nieuwe Jottum lijn vind ik de blauwe jurk met witte strikken erg leuk. Geen idee wat íe kost. @otm: leuk leuk leuk, Dirkje blijft mooi. Over kadvig en wild: www.ukkus.nl : die heeft dat soort merken, vriendinnetje van mij koopt er altijd. Maar het moet je kind wel staan vind ik, maarja das met alles natuurlijk Ik had eergisteren bij liefduimpjekinderkleding.nl nog 3 dingen besteld. Leuke Ziezo legging wit met strikjes, voor van de zomer, leggings is eigenlijk het enige waar ik nog weinig van heb. Dus daar kan nog wel wat bij. En voor zoonlief de Blauwe AW-spencer ( heb hem ook in framboos) en een Vinrose blouse, voor aankomend najaar/winter. Ik heb ook nog bij stekels en staartjes wat besteld eergisteren, een vestje van Porto Azul, en 2 overhemden voor mijn zoon van Porto Azul. Ik maak snel even foto´s als alles binnen is.
@ OTM, jahoor jullie mogen dalijk ook weten wat het wordt, hoe kan ik anders al mn aankopen showen Ik heb zelf het gevoel dat het een jongetje is, ben geen moment misselijk geweest dit x en lust ook gewoon chocola, bij mn meiden allebei niet. maar goed, nog 3 weekjes (weeeeeken..) en dan weten we het! @ slc, Ohhh gaaf jurkje zeg, jammer dat ze er al zo snel uit was! maar zo te zien ben je hem al kwijt. Hier sinds kort ook overgestapt op C1000 luiers, tjee wat scheelt dat zeg. En idd nu 1+1 @ Zo79, ohh dat 1e shirtje vin dik echt heeel erg leuk, zo ook eens kijken... @ Leoschelpje, heeeeel leuk allemaal!
@leoschelpje: leukk!!!!!!! @mama to be: leuk besteld, ben benieuwd, welke wikkelvestjes heb je besteld? Ik heb van lofff alle drie de wikkelvestjes, 1 is voor nu en de andere twee (blauw met grijs en roze met grijs) zijn voor volgend jaar. @jngels: ahhh ook lekker geshopt weer, welk vestje van porto azul heb je? @foto's in album van mijn bestellingen Nieuwe set van Mijn/jottum en Lofff en ik heb ook twee setjes erin gezet waar alleen het truitje dus nieuw van is, maar heb alvast een setje samengesteld @Mirell: Mijn kleding (merk Mijn dus) de bolero is idd veeeeeel te groot maar die bewaar ik voor volgend jaar, want vind hem wel mooi, de rest moet wel passen. @Heb zonet nog het rokje en de zwarte gilet van Mijn bij besteld, die zijn bedoelt voor volgend jaar bij de bolero. Kreeg ook mijn Jottum bestelling binnen, helemaal gaaf weer! Heb de winter doos van volgend jaar al aardig gevuld, ik kan haast niet wachten er zitten zulke mooie dingen in! 6 hele sets die allemaal onderling gecombineerd kunnen worden. Handig. @diddle: spannend!!! leuk hoor!
@iedereen bedankt voor de reacties op de foto's @Madeliefke vond het ook een mooi kerst outfitje. Die minnetonka's heb ik toch teruggestuurd uiteindelijk. De pasvorm was niet goed. nu ff kijken of het lukt om bij te lezen!
Ja ik kan het niet laten met alles 50% korting... nu heb ik 6 setjes voor de winter vooruit geshopt en dan probeer ik in de winter wel weer te wachten tot de sale
Ik geef je groot gelijk! ik wil mss nog 1 of 2 dingetjes, en dan is het ook schluss tot de sale in juni/juli hoor! #lastig
Dames. lekker geshopt allemaal joh Lynn: dat setje is ubergaaf, heb het giletje hier ook. @sandaaltje: pompom setje was 70,00. Net al bakkaboe zomer gezien....veel blauw-wit, veel fuchsia roze maar heeeeeeeel weinig echt leuks. beetje kleuren die je kind echt moeten staan...limoengroen, beetje gekke grijze kleur. Verwacht hier vandaag wat pakketjes...ben benieuwd. Ben morgen vrij en ga dan even bij bakkaboe en persival rustig kijken...en goed nadenken bij evt. kopen! heb echt al paar keer gehad dat ik t een miskoop vond....misschien alleen het blauw witte..dat is altijd wel goed. Volgens me man ben ik te verwend.....pff!
@momo: zeker lastig maar ik moet/wil het ook dit jaar zo gaan doen hoor! Ik heb genoeg wat ze aan kan tot de zomersale in mei (vorig jaar begon ie al in de meivakantie notabene) Ik heb ook rokjes en shirtjes van de wintercollectie die ze nog aankan als het mooi weer is omdat ze niet zo seizoensgebonden zijn, dus wil daarmee overbruggen tot de sale er is en dan shop ik nog wel lekker wat pom pom en lofff voor de zomer! En dan in de herfst krijgt ze het spul aan wat ze nog past van nu (rokjes en leggings zal ze best nog wel passen dan) en de 6 nieuwe setjes en dan in de sale koop ik wel wat nieuwe setjes bij! Het is me enorm meegevallen in de maten 92/98 is gewoon nog veel te koop met de sale. Toen ze in 68 74 en 80 zat was het allemaal echt zo weg!!! Maar dat is nu dus niet meer, dus ik kan best tot de 50% wachten nu.
Zie dat er weer erg leuk geshopt is. Haha Lynn, vind het wel grappig om jouw aankopen te lezen....en bedenk me dan hoeveel je zou kopen als je je nu niet had voorgenomen om te gaan sparen Hier carbone en SD binnen, erg leuk! Krijg hier alleen een probleem met mn oudste dr maat. De lengte is ze meestal 122 nodig en om dr buik kan ze het volgens mij met een 104 nog wel doen. Lang leve de knoopsgatelastiek, alhoewel dat vaak wel tenkoste gaat van het model. Wie spaart er nu ook alweer labels en van welke merken??? Glimlachje, waar je heb je bakkaboe gezien?
@glimlachje: oh leuk heb jij hem ook, hoe valt de gilet qua maat? heb jij het rokje ook? hoe valt die in 86/92? Ik wilde hem eigenlijk bewaren tot volgend jaar even kijken of dat gaat lukken dan...' ohhh enne waar blijven de foto's van jouw kroost in al die mooie setjes????
Leoschepje, leuk geshopt! Lynn, haha, het rokje van Mijn heb ik ook besteld nadat ik de foto van future zag . Top helaas nergens meer in 86-92.. Rok is ook minstens voor volgend jaar
sssttttt ik heb alles uitgeven ipv te sparen deze maand maar het is nu wel klaar hoor...nu gaan we sparen
O ja, en dochterlief heeft 2 paar schoenen van oma gekregen voor haar verjaardag, ze moeten nog binnen komen hoor, maar zilveren laarsjes van hip en de witte schoentjes