Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lynn en ik gaan morgen benetton kijken/shoppen. Alleen Lynn gaat niks kopen.. Denkt ze :D.. Jaja :p

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    welk idee:$lelly kellie:$

Amy-lynn had 2 paar brakkies roodblauw wit en de rose
    witte brakkies sandaaltjes /witte all stars /witte huspuppies en blauwe open schoentjes

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    amy-lynn had geen problemen met brakkies
    maar wel met die rode schoenen lagen haar hieltjes helemaal open
    en ik vond ze zoooo gaaf.....zielig he!

maar na die blaren ging het wel weer goed:)

o dit jurkje vond ik ook zelf zoooo gaaf en zelf had ze er een bloedhekel aan gillen altijd als ie aan moest
    was ook beetje erg stug stofje en heel glad van buiten
    lakachtig:D

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

mijn nichtje ook heeft van die spaanse schoentjes met een hakje
    en ook leleijke kellie schoenen

maar ze had ook met nijntje gekregen van mijn vader:$
    toen zei ik dat hoef je NOOOOOIT voor amy-lynn te kopen hoor pap!
    toen zei mijn vader ho even die moest ik van haar moeder kopen hoor!(was verjhaardagskado)
    en schoenen met Dora
    nouuuuuuuuuu dat krijgt Dora-lynn mooi niet hier!(zo noem ik dr als ze dr pyama van dora aan heeeft)

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    maar een bugga boo is ook gewoon een kleine wagen
    dus dan lijkt het ook al snel zo

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

hahaha grappig om te lezen
    maar mijn dame ging toen ook 1 malig een plas en daarna was het gillen en wou ze niet meer
    ik heb toen tegen ook al hier gezegt dat dat vaker zo gaat
    gewoon links laten liggen komt echt zo vanzelf

en beter goed zindelijk dan een kind dat 50 keer ergens in zijn broek plast omdat mama en papa zo graag willen

(op kdv was ook iemand nee hoor ze is al zindelijk alleen dacht de leidster er anders over na 4 keer op 1 dag poep en pies ruimen en geen schone kleertjes genoeg in haar mandje_:)

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hahaha mn man bekijkt net mn nieuwe aankopen en bestellingen, zegt hij; "moeten we nu ook van die maatdingen in de kast hebben zodat ik weet welke kleren voor nu, zomer en volgend winter zijn"
    Heb hem maar geantwoord dat ik de kleren wel klaar blijf hangen :D

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

whahahhahaha en dat geloofd niemand hier hoor!!!

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

Doe ik nog steeds hoor!
    ik maak altijd een setje als ze in bad zit en dre zit meestal bij haar
    zo heb ik ff de tijd om te combineren

soms verander ik m sochtends omdat ik iets anders bedenk

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    Meiden wat is er veeeeeeeeeeeeel en leuk geshopt zeg!

ik heb al 2 nachtjes een loge mijn nichtje dus niet zo veel tijd.
    maar heb weer alles bekeken en errug leuke dingen gezien en daar word je weer hebberig van

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb vaak wel setjes klaarhangen in de kast, moet ook wel want anders krijgen we wel hele rare combinaties.
    Meestal kiest de oudste zelf welke set ze de volgende dag aan wil. Mag ze kiezen uit 2 sets.

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Khad vanavond nog even 2x SD le chic voor de jongste besteld en 1x carbone bolero voor de oudste.....staan in hun albums

13. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Ise en lynn...ik ga ook benetton shoppen vandaag..waar jullie? Ik denk dat ik richting amsterdam ga rijden. Wel eerst ff belle of t in de winkel hangt...

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan naar Zeist.

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Ise ik heb voor Eef mt 86/82 ietwat aan de grote kant de jurkjes (overslag jurk zit wel goed).. Het harembroekje heb ik ook in my 86/92 en in de zomer stroop ik de onderkant iets op staat lekker eigenwijs denk ik..

@ Otm het is je gegunt meid!!! Nogmaals veel plezier ermee!

@ Lynn en Ise ik ben benieuwd wat jullie gaan shoppen bij Benneton ik ben bang dat wij er heel erg hebberig van worden..

@ Dj momo erg leuk geshopt voor je ventje! Jongenskleding lijkt mij toch ook wel erg leuk.. Misschien ooit!

@ Madeliefke welliswaar andere topic maar wat een super kamertje zeg!! Echt gaaf!

Ik hoop dit weekend een foto te maken van Mila haar kamer hij is af maar we hebben even problemen met het bed.. Hans maakt hem zelf en nou kwamen ze hout leveren en dat hout was helemaal verrot dus hans gaat het vanmiddag halen..

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    SHOPSE vandaag Lynn en Ise!

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lynn en Ise, shopze vandaag!!

Shannen, wat een leuke setjes van Noppies. Echt helemaal super!

OTM, denk dat we zo'n beetje tegelijkertijd gaan bevallen ;). Krijg je een ks of wordt het een natuurlijke bevalling?

DJmomo, leuke Vingíno's, denk wel dat dat echt het merk is bij jongens, al vind ik Z8 ook echt lekker stoer!

Billy&Lilly valt als de grootste combimaat. Dus 86/92 valt als een 92. Je kunt ze ook mailen over maatadvies.

Zindelijkheid, hier een luie mama ;). Als het mooi weer wordt, kijken we wel weer verder. Puck geeft het prima aan als ze gepoept heeft, maar verder toont ze minimale belangstellig, tel daarbij op een mama die nog er ook nog niet zo mee bezig is en je komt op een leeg potje te zitten :D

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @OTM: ja pittige tante hier ook....ben benieuwd of je dadelijk 4 pittige tantes hebt, of dat de tweeling juist wat relaxter is van karakter..

@Mirewll:eek:h bij jou is dat dus ook zo gegaan...nou ja ik heb geduld hoor, ik vind stiekem de luiers wel handig haha, van mij hoeft ze echt niet 123 zindelijk te zijn...

@tnx future :)

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ zindelijkheid ik heb het bij Mila van de zomer ook geprobeerd en toen was ze zo goed als zindelijk.. Naar een camping geweest en toen kreeg ze moeite met poepen en dat heeft ze tot nu nog steeds we moeten haar op de 1 of andere manier dwingen op haar in praten en dan gaat het goed verder helemaal zindelijk.. nu s`nachts nog maar daar wacht ik nog even mee..

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madeliefke, ik vind Vingino ook echt een jongensmerk, hoewel ze voor de meisjes ook leuke spulletjes hebben. Z8 vond ik tot nu toe alleen afgelopen zomercollectie heel leuk. Heb ik dan ook bijna helemaal hahahaha. Verder hier voornamelijk veel babyGap en Tommy Hilfiger. Ohja, en Nameit, blijft toch ook wel leuk voor de jongens. Af en toe verdwaalt er nog een Noppies tussendoor, en in de grotere maten heb ik ook wat tumble n dry (doorgevertjes neef).

Ise en Lynn, veel plezier! kijk ook even wat ze voor de boys hebben, wil je? ;)

Deel Deze Pagina