Ik zal proberen me gillende keukenmeid de kleren aan te laten trekken..showt wat mooier dan op de vloer of tafel..maar durf het niet te beloven..Wat is het toch een temperament volle dame...herkennen jullie dat? @Lynn...ik heb een aantal vaste websites voor de favo merken en merk dat dingen in de sale altijd nog wel ergens te krijgen zijn dus koop ook niet heel veel buiten de sale om. ze heeft nu van oma 3 setjes bakkaboe gekregen, als het goed is kan ik morgen jottum ophalen, heb nog wat dingetjes in me curver box liggen...en de rest volgt dan wel in de sale. Ik moet wel zeggen dat ik zelf dingen probeer te kopen die ook al goed in voorjaar en misschien najaar kunnen met een bolero en legging..ben niet zo van de hoogzomer dingen.
Lynn; ik vind het ook wel prettig hoor om voor veilige kleuren te gaan. Merk ook dat ik veel in dezelfde kleuren blijf hangen. Soms koop ik een andere kleur en dan blijft het in de kast liggen. Jammer dat je broekje niet de goede maat is! Haha toeval idd dat ze nu opeens op het potje gaat, zie je dat het vanzelf komt. Bakkaboe & persival; ik vind het wel fijne merken. Door de hoeveelheid wordt het hier niet zo heel vaak gedragen en gewassen. Persival zn maten vallen wel erg raar. R moet dan ook verplicht passen in de winkel anders kan ik weer gaan ruilen. Shirts heeft ze soms 134 al en in broeken past ze als het moet nog 98 soms. Tis telkens weer een verrassing welke maat ik moet hebben. De prijzen vind ik in ieder geval erg leuk, helemaal in de sale, dan lach je je helemaal kapot. Vind het voor mn schoolgaande prinsesse-bouwvakker mooi genoeg, doet niet zo'n pijn in mn knip als ze is blijven hangen op de glijbaan en thuiskomt met een mooie winkelhaak dr in. Glimlachje, dat temparement herken ik wel van een paar jaar terug, nu gelukkig niet meer zo. Ik heb intussen mn H&M in mn albums staan. Ik sprak vanmiddag een ondernemer over de crisis in kledingland, hij zei dat kleertjes er niet zo heel goed voor staat. Ik hoop dat hij ongelijk heeft want vind het wel een leuke webshop. Wel iets om even in de gaten te houden. Als het goed is krijg ik morgen kleertjes en kktk binnen.
@Diddle: haha je moest ons zien graaien in de sokken bak en toen wisten we nog niet eens dat die sokken 50 cent waren, we dachten 2 euro want dat stond erop. @glimlachje: toen danique in 68/74 en 80 en 86 zat was alles vrij snel uitverkocht in de sale. Nu ik 92 en 98 moet shoppen is alles er nog vollop, dat bedoelde ik dus dat het nu makkelijker voor me is om tot de sale te wachten omdat ik nu gezien heb dat het er dan nog wel is in de goede maat... @temperament: het valt hier nog mee, ze vind passen tot nu toe nog niet echt heel erg...maar moet het niet in de winkel ofzo doen, maar gewoon thuis op de commode en ik doe het altijd vordat ze in bad gaat, dan is ze het meest meegaand @pcootje: ja grappig he, als je het loslaat, komt het naar je toe....filosofisch he zo op de vrijdag avond! Ik ga even in je album spieken
ja dat herken ik... hier gaat ze echt niet passen voor de lol hoor! mooi niet gilt de hele straat bij elkaar
@Pcootje, ik kan niet in je album kijken, wij zijn nog geen vriendjes, ik heb je een verzoekje gestuurd. Gaat het met kleertjes.com niet goed?
Lynn, ik vind juist dat 92 / 98 al zo snel uitverkocht is.. zie voor Sjaak vaak alleen dingen in 68/74/80... Past ie gewoon al niet meer *snik.
Baby ... Bovenste pagina, rechter setje.. dat bontje hebben we kado gekregen, hoe zou ik dit kunnen combineren??????? Dacht al aan wikkeljurkje billy en lilly, maar ik vind het toch moeilijk hoor
Nu wel, heb je geaccepteerd. Weet niet of het waar is van kleertjes, maar dat werd me vanmiddag wel gezegd. Schijnt dat er meerdere webshops op de kiep zitten net als olliewood had.
@pcootje: had het er nog vandaag over met Ise: het is niet makkelijk hoor een webshop houden, het levert echt niet veel op!
@pcootje...heb dat gerucht al een hele tijd geleden gehoord...maar goed de ondernemers zien hun eigen hagje de grond in duiken door webshops als kleertjes....dus of t helemaal waar is wat ze zeggen...ik weet het niet! @lynn..dat is ook wel zo..maar anderzijds ondernemers met panden hebben het met de ontwikkelingen van webshops dus ook niet makkelijk. Eerlijk gezegd bestel ik eerder online dan dat ik in de winkel shop...behalve de merken die niet online te krijgen als benetton.
Kheb zelf een webshop maar dan op heel ander vlak. Het nadeel van de kledingshops is dat ze alles vooraf moeten inkopen, daar gaan dan hele bedragen in om.....en iedere shopper weet dat de sale wel gaat komen en koopt bijna niets voor de volle mep.
Ja, ik las vorig jaar wel een heel stuk in de krant over de vorige eigenaresse van Kleertjes.com, die dat heeft opgezet en hoe het gegroeid is, volgens mij was zij (vrouwelijke) ondernemer van het jaar ofzo. Ze is uiteindelijk zelf er mee gestopt en het is toen weer door iemand anders overgenomen. Eerlijk gezegd vond ik het 2 jaar terug een fijnere webwinkel, overzichtelijker. Nu hebben ze gewoon zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
@jo79: klopt zij heeft een paar keer gewonnen met de toenmalige webshop. Ik vond hem toen ook fijner. Kleertjes.com zit in de stad waar ik ben opgegroeid, mijn moeder woont er nog. @glimlachje: ja klopt een stenen winkel is net zo moeilijk runnen momenteel hoor! en idd wb sale: daar wacht iedereen nu op en alles inkopen is kostbaar, zeker!
Glimlachje, er blijft altijd een groep klanten die alleen in de winkel wil kopen, is voor hen vertrouwd, geen verzendkosten en sneller qua service bij klachten. Ise; geaccepteerd Jo, als je een hele goed shop hebt dan draai je of door om zelf de vruchten te plukken of verkoop je op het hoogtepunt Lynn; tnx voor je reacties