Lynn, hij is echt superleuk!! Zie wel dat ik beter ook een 92 had kunnen nemen. 98 is echt nog ruim. Het staat Danique superleuk. Maakt het setje meteen wat pittiger
Nou toen we vanochtend deze laarzen aandeden zei ze steeds: nieuwe laarzen nieuwe laarzen! maar toen ik met het broekje aankwam zei ze: nieuwe broek nieuwe broek, dus ze weet het wel haha! @de rest tnx meiden! @Madeliefke: ja denk ook dat jij meer aan 92 hebt hoor...
vorig jaar pre sail kocht ik voor kerst al haar mim-pi zomerjurken die pas in februari geleverd werden
Lynn leuk die broek! stoer hoor! hier een hema petticoat zwart gekocht die kon ik niet voorbij lopen en bij ter stal 2 maillots voor 3 euro zwart en zwart/grijs gestreept dus weer in de bak...
Gaat iemand hier in de sale schoentjes vooruit kopen voor volgend najaar? Heb op zich een aantal merken waarvan ik weet dat ze die mooi past en ook wel een paar modellen gezien die ik mooi vind. Vind het alleen lastig inschatten met de maat. Tot nu is het altijd goed gegaan. Nu draagt ze maat 23 v.a. sep/okt ik denk tot jan/feb dan maat 24 t/m mei/juni dan maat 25 t/m aug/sep en dan dus voor volgend najaar maat 26 Klopt deze redenatie een beetje?
@madeliefke: ik zou het niet doen, vanaf 24/25 gaan ze namelijk veel langer met een maat doen dan nu. Ik doe het niet in ieder geval...vind het risico te groot, omdat ik dus echt geen idee heb wanneer ze langer met een maat gaat doen. Dan kan nu al (23) maar ook pas met 24 of met 25... En volgend jaar zullen er vast weer andere leuke modellen zijn hoor!
Vind ik ook moeilijk hoor schoentjes vooruit kopen.. Mila heeft namelijk kleine voetjes mt 23 enn Eef heeft ook mt 23.. Vind het met schoenen altijd link!
Ik heb dus in de sale voor 24 euro deze hele set besteld (zonder muts dan) van pomdelux (50% korting) Bekijk bijlage 202552
Lynn ik ben dr ook niet helemaal kapot van maar wil eigenlijk mijn mening geven als danique het aan heeft ik heb pomdeluxe nooit echt heel gaaf gevonden beetje te tuttig setje van vanmiddag wat voorbij kwam vond ik wel weer leuk
geeft niet meiden, ik vind dit wel bij Danique passen, dus ze zal het binnenkort vast aan hebben kun je kijken Mirell
lynn hij is gaaf! wij gaan vrijdag zonder kids shoppen in alkmaar! o ik heb er zo zin in. Alkmaar is echt shopwalhalla voor mij!
@debby: oohhh leuk!! Wat zit daar allemaal? @Miekje: ik ga het combineren met een gilet of zoiets hoor