Voel me al wat dagen niet lekker en verkouden...en werd wakker van me kleine en kon daarna geen slaap meer vatten omdat ik me beroerd voelde.
Ja ben echt wel gaar...ook omdat de kleine al mijn energie opslurpt....maar zolang ik niet het idee heb dat ik kan slapen ga ik dan liever niet in bed liggen...want dan ga ik malen en daar wordt ik niet vrolijk van
normaal gaat me lappie ook mee naar bed maar manlief ligt te slapen en moet er morgen vroeg uit om te werken dus daarom maar bankhangen....
@lynn: wat heb je leuk geshopt met Ise, ik vind het allemaal leuk. Ben heel benieuwd naar de collectie in RL. Over lelli kelli,: ik zie ze op het schoolplein ook vaak, ik vind het echt ordinair. @miekje: leuke geshopt!!! Ik vind het Wild shirtje helemaal niet gek, leuke kleur ook. En voor je zoon ook goed geslaagd, ik heb ook nog één en ander van z8 liggen voor deze zomer. @mirell: ik heb nog geen eind foto van je keuken gezien M´n Porto Azul vestje is binenn, samen met POrtoAzul blouse voor zoonlief. Het is echt mooi. Moet morgen nog werken, dus ik hoop morgenavond fototje te plaatsen.
Haha dat deed ik eerder ook, werd mn man ook crazy van. lag hij te knorren en ik te tikken Is het trouwens gelukt om je shopdrang af te koelen met je bak ijs???
hahahaha ja en mijn man is al een lichte slaper dus dat werkt echt niet. Ja..heb me in kunnen houden. Wil nu graag zomer shoppen en er is nog niet veel online van de leuke merken.
haha nee dat werkt ook niet Ik heb ook nog geen zomer geshopt, blijf maar hangen in doordraag en winter. *ahum, vergeet gewoon mn zomer jurken van SD* iets teveel geshopt Vanmiddag wel met een sale zomerjurkje in mn handen gestaan bij de H&M, maar toch maar weer terug gehangen
@dat scheelt weer Ik ga me bedje op zoeken en een poging tot slapen doen. Fijne avond en nacht toegewenst.
Heel leuk geshopt en ook voor je zoontje erg leuke dingen. Ise leuk geshopt, helemaal dat witte rokje erg gaaf.. Glimlach je ik ben ook benieuwd naar de foto'ls, Zal hier van de week ook eens kijken als de nieuwe collectie al binnen is. Lynn leuk geshopt, vooral de eerste set is echt mijn smaak, de rest zal danique vast mooi staan. En die sokken wat goedkoop zeg.. ik hoop niet dat kleertjes.com ermee stopt zou jammer zijn. hier niet geshopt, vandaag wezen zwemmen met meisjes. Morgen even de stad in.
glimlachje ik weet niet of hij daadwerkelijk vanaf 104 begint. Sommige webshops kopen bepaalde merken alleen in vanaf 104 maar dan begint het wel vanaf 92...