Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.073
    3.863
    113
    Nee, ik heb er vorig jaar ook eentje voor heel weinig uit Hongkong gekocht, geloof maar 13 Euro incl. verzendkosten. Zal vast een kopie geweest zijn, maar wel een goede. Deze past ze komende zomer ook nog wel, als ze een jaar eenmaal een jaar of 3 zijn, groeien ze zo hard niet meer.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Is het wel een goede kwaliteit dan?

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
  5. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    zo, heb weer een hoop gezien, leuke dingen Debby van de rommelmarkt.

HP laarsjes ook leuk! en erg lief van je man Lynn!

Kate Mack niet mijn ding...

Miekje, waar zag je Bomba?

Hier bij Tuunte geweest (bakkaboe). Er hing erg weinig nieuwe collectie nog, maar ik heb het jumpsuitje dat Glimlachje heeft gescoord maar dan in lichter blauw. met een witte bolero. Morgen ff foto maken, het ligt nu boven. Heb hem in 86, nu lees ik net Debby dat het groot valt.. morgen maar even vergelijken met andere dingen. Maar mijn meisje is aan de grote kant dus denk dat t wel goed komt.

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Leuk Geke, ben benieuwd naar de foto!

Gaaf horloge Lynn, heb zelf sinds het mob telefoontijdperk er geen meer om gehad. Maar vind ze vaak wel erg mooi!

Wonderteam, succes met de verkoop!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Debby: Gaaf zeg die mim-pi jurk die had ik ook wel willen hebben voor die prijs.;)

Lynn: erg gaaf stelletje, die laarsjes zijn echt Hip:D. En super lief van je man om een horloge te kopen.

Ik heb hier vanmiddag staan kwijlen bij de s&d le chic collectie!!
    Wat is die stippenjurk leuk zeg die wit met grijze stippen en voor jongens ook gaaf zo'n blouse en dan zou ik er nog een polo over willen. En dan voor mijn oudste rokje dat stippenrokje, zag het helemaal voor me. Maar niet gedaan hoor, ik vind die prijzen echt veelste duur. Ik had net even bij kleertjes.com gekeken en voor drie kinderen zou ik dan 368 euro kwijt zijn.:$

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.073
    3.863
    113
    Ja de kwaliteit was ook prima, netjes afgewerkt.

@Lynn, leuke laarsjes en mooi horloge, lief van je man.
    Ik had een horloge gehad van mijn man toen ik van de oudste bevallen was, alleen zit er een barst in het glas, eens even kijken of ik dat glasplaatje kan laten vervangen. En tevens mijn trouwring ietsje op laten rekken, want die zit net iets te strak en daardoor draag ik hem al maanden niet meer (5,5 jaar getrouwd nu).
    @Debby, leuk geshopt voor weinig!

@Hema, hier hadden ze bijna niets meer, of de verkeerde maat of lelijke dingen, beetje jammer.
    @Miekje, oh, wat een leuk overslagjurkje, helaas veel te klein voor haar.

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    dankje madeliefke! en leuk ook dat je zo goed geslaagd bent bij de HEMA!

diadeem, ja heftig is dat die prijzen. dat Bakkaboe setje wat ik nu heb heb ik ook in de plaats van een Bomba setje gekocht wat ik op het oog had... dat had dezelfde kleuren. verder wel anders hoor maar dan vond ik dit wel leuk!

Heb trouwens ook mijn mp weer aangevuld met wat Cakewalk en Little Feet maat 80 wordt hier krap. (voor de liefhebber)

10. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    dat heb ik nou ook altijd bij de HEMA. zelfs sokken en ondergoed altijd de maten die ik moet hebben uitverkocht! ga bijna altijd na 10 min gefrustreerd weer naar buiten.

oja, wel behalve de laatste keer want toen vond ik het vestje wat online was uitverkocht :)

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kate mack is normaal gesproken ook niet zo mijn ding, maar deze vind ik wel erg leuk!

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@tesske, heel leuk!!!

Waar komt Kate mack kleding oorspronkelijk vandaan?

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Ik ga het ook echt nog niet kopen, misschien in de opruiming maar denk dat het er dan niet meer is dus hoop ook op look al like. Ik wacht eerst wel af wat er van persival allemaal komt, vind het daar zomers altijd veel leuker dan in de winter, maar dat zal wel aan mij liggen.

14. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    o, die is inderdaad leuk Tesske!

ik had dus vorig jaar een zwembroekje gekocht voor Ro omdat ik het zo schattig vond. Maar ik doe haar dat niet aan... ze heeft wel een paar keer in een zwemluier gezwommen maar ik vind toch een zwembroekje voor zo'n klein kindje niet nodig. Misschien dit jaar wel, nu loopt ze... es kijken of er wat leuks is straks weer van Claesen's.

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Tesske die is inderdaad super leuk, tot welke maat gaat Kate Mack eigenlijk??

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn:

ik denk dat je trouwens een 3 moet hebben.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diadeem tot 6x geloof ik dat zou 122 moeten zijn maar ik denk een maatje kleiner

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    thanks dan kan de jongste het nog aan gelukkig.:D

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1