Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx weer meiden!!

Ik mocht lekker uitslapen vandaag dus ben net mijn bedje uit!

@glimlachje: veel plezier met shoppen!

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@geke...leuk die kleur variant..zou hier niet zo leuk staan..gelukkig heeft oma donkerblauw genomen.
    Welke maat heeft je dochtertje nu en welke maat heb je genomen..

Oma heeft 86 gekocht en dochtertje draagt echt al veelal 86 dus hoop dat he tvan de zomer dan nog past.

3. Glimlachje

Ik heb me te koop album wat aangevuld.

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ja, bij jou is donkerblauw beter, hier deze blauw.

Bedankt allemaal! Ik heb 86, dochter draagt 80 en 86 nu. Ik denk dat ze grootste deel vd zomer 86 zal dragen. Einde zomer wordt ze 2 en zal ze wel naar 92 gaan.

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    bakkaboe/ persival hangt hier nog nog maar heel minimaal in de winkel, vanaf nu kwam er iedere donderdag iets binnen werd me gisteren gezegd.... jullie snappen vast wel wat ik de vrijdagen ga doen:)

Ik heb helaas de SD jas retour gemeld en ook het vingino bolerootje want ook die zat nu al krap bij de oudste...stelletje reuzen ook;)

Wij gaan zo naar oma dus even de meiden op sjiek.

Fijne zondag allemaal

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje!! Ik heb ook de nep kate mack (badpak)!! Erg blij mee. De 2T draagt ze hier nog. Van de zomer denk ik te klein. Dus ook ik ga weer voor Ebay. Ben m'n mimpi badpak kwijt!! Kan hem nergens vinden, dus wrsch laten liggen in zwembad .dus foetsie...

@ geke, bomba op de site van bomba zelf!!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @pcootje: wel foto's maken van de sjieke dames he?

@Miekje: oh balen van je mimpi badpak!

@hier lekker lopen opruimen en soppen (heb weer zo'n bui) en Danique ligt gewoon overal dwars doorheen te slapen, heb zelfs in haar slaapkamer gestofzuigd en gedweild en ze werd er niet eens wakker van. Wilde het eigenlijk vanmiddag doen als ze wakker was en mijn man dan beneden met haar zit, maar nu hoeft dat niet, heb alles al gedaan! Zo nog even de ramen wassen, das het enige nog...

8. Glimlachje

@lynn...hahah hier ook al sinds vanmorgen een schoonmaak woede...ben maar niet naar de winkels gegaan..Heb de kast van uk weer opnieuw geordend en alles zowel boven als beneden gesopt gedweild enz.

9. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ lynn, ik ben niet zo van het poetsen!! besteed het graag uit..
    Wij hebben gelukkig een poets.. echt geen zin om naast werk nog grondig te poetsen.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ehm :)

Ik hou van een net opgeruimd huis maar ik ben echt niet grondig in mijn poetswerk hoor....maar goed mijn huis is wel toonbaar en de belangrijke zaken (vloer, badkamer, wc, tafel, keuken) zijn wel schoon en opgeruimd. Maar ik heb bijv luxaflex en daar zit stof op wat ik er niet meer af krijg...tja en ben te beroerd om daar dan 3 uur op te gaan staan boenen, dus dat bijv. is niet schoon. Net als achter koelkast etc. dat maak ik maar 1 x per half jaar ofzo schoon dus daar zal nu ook wel het e.e.a. aan stof achter zitten...

@glimlachje: oh wel heerlijk gevoel he als je de kast zo hebt opgeruimd?
    Ik heb 2 weken vakantie gehad en geen ruk uitgevoerd om vervolgens op de laatste dag ineens te gaan schoonmaken en opruimen hahahaha

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Lekker gekletst weer. Zag oa verhalen over bikini's. Kan ik niet echt over mee praten.

Nog niets gehoord van die webshop. Irritant. Heb geen hoop meer op de goede maat. Benieuwd naar oplossing van verzendkosten. Ach, mss houd ik hem ook wel. Plaats zat in de kast, en op zich issie wel leuk.

12. Glimlachje

@lynn...

Jij hebt toch dit rokje? welke maat heb je besteld en hoe valt deze?

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik hou ook van opgeruimd! Dat doe ik wel hoor!! dadelijk denk je dat ik een smeerpoets ben. Maar kan me er vaak niet toe zetten om te gaan poetsen. Verzin altijd wel iets leukers. Wij hebben dus een poets voor de badkamer,ramen en grondige werk. Ik doe wel zuigen en dwijlen hoor. Met een grote smeerkees.. Maar vind het altijd ondankbaar werk. Want het komt helaas altijd terug.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    glimlachje die is van vorig jaar toch? Volgens mij heb ik die ook.
    Valt zoals jottum meestal valt. Aan de kleine kant maar geen hele maat kleiner. Ik heb een 98. Van het truitje wat erbij hoort (tenminste die ik er bij heb ;)) heb ik een 104. En die valt dus als 92.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mwa hier kan het wel eens rommelig zijn. Tot ik het compleet zat ben en alles opruim.

Ik ben ook geen poetsvrouw. En ik heb geen poets maar ik heb een man. Dat werkt ook goed. En ik werk niet eens :D Ach ja, beter verwend dan verwaarloosd toch ;) (ik heb bijvoorbeeld nog nooit de wc's schoon gemaakt hier.... doet reno altijd)

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zie hier allerlei bikinis voorij komen....daar heb ik het nog niet aan toe hoor :)

Lynn, op sjiek was minder sjiek dan ik wou. R had bedacht dat ze beiden maar de nieuwe zwarte jurk aan gingen doen....maar die hadden we voor Y gister net geruild in een grotere maat ;) ze verzuipt nu een beetje in dr jurk....maar R was superblij met dr jurk en dr zusje met dezelfde kleren, en ach naar oma toe moet dat kunnen;)
    Heb even een fotootje in mn album gezet voor je.....inclusief Y met dr 1ste staartje, ehhh zeg maar antenne :D

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Poetsen... ik loop niet de hele dag met een poetslap in het rond, maar wordt wel knettergek van de schonezooi (speelgoed expolosies) die hier soms ontstaat.
    Ben blij dat morgen R weer naar school is dan blijft het hier toch allemaal weer wat netter in de kamer.
    Ik heb gelukkig ook een man die niet te beroerd is de stofzuiger te pakken of de was op te hangen.
    Rond deze tijd van het jaar is dat niet zo nodig, maar vanaf maart krijg ik het weer drukker( als het goed is) en dan heb ik tot oktober ongeveer zoveel andere dingen die erbij komen dat ik niet altijd nog zin heb in mn huishouden, dna blijft het ook wel eens een dagje liggen....poetser heb ik niet en wil ik ook niet

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

19. Glimlachje

@debby..nee rokje is van huidige wintercollectie. Kan m nu ergens voor 70% krijgen maar maat 98...twijfel twijfel

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: ja klopt dat rokje heb ik en hij valt redelijk ruim, ik heb maat 92 maar die is dus echt nog te groot voor Danique nu, die krijgt ze volgende winter aan.

@pcootje: ik ga even kijken :D

Deel Deze Pagina