kixx lief lifestyle divali... die verkoopt s&d le chic enzo chrissies (verkoopt jottum en lot&binc) room seven room seven outlet mexx rij dan nog even langs bergen (vlakbij) daar zit olliewood camelot (verkoopt vingino) dus alles bij de hand... o en 2 hatshoes en een kixx outlet en hatshoe outlet in 1 dus genoeg denk ik zo meeste merken die ik leuk vind iig...
@lynn: bekend rokje MIjn dochter heeft hem ook. Ik combineer hem met een zeegroene blouse en dito maillot. Je kan eindeloos combineren met pompdelux , vind ik. Vanavond ga ik ook even loeren of er nog wat tussen zit, desnoods voor volgend jaar. Ben heel benieuwd hoe het Danique staat.
@lynn, rokje is erg leuk en manlief zag hem net en zei gelijk die wil ik ook voor Fay haha. (manlief houd hier ook van shoppen ) helaas kom ik de site maar niet op. terwijl ik nu wel 2 dingen in mijn winkelmandje heb
Ik geloof dat ik mazzel heb gehad met bestellen, ik ben zomaar bij pomdelux gaan kijken en zag de sale en ik geloof dat Mirell een uurtje later postte dat ze de nieuwsbrief van de sale binnen had gekregen. Toen heeft iedereen die nieuwsbrief natuurlijk gehad en daarom is het daar nu zo druk! Maar toen ik bestelde was het nog wel prima te doen eigenlijk... balen zeg!
Haha, dames, zou het grote shopfestijn toch los zijn gebarsten? Lang leve december Heb hier net voor mezelf wat leuks gekocht. Bij VenteExclusive nu desigual. Dus flink ingeslagen voor na de zwangerschap
En een winterjas. Ben heel benieuwd of het ook goed past. Blijft altijd een risico bij internet shoppen...
@wonderteam , ik vind de set voor je zoon leuk! De rest is niet zo mijn ding sorry. Geen pomdeluxe fan...
@madelief , leuk! Draag ook veel desiqual en king Louie. Vooral de laatste kun je na de zwangerschap nog goed aan. Ik heb bij esprit een blazer voor mezelf geshopt. Ik ging maandag naar stad, zelfs ik heb niks geshopt. Ja, Sint cadeau,s voor suus. Eerst in reguliere speelgoedwinkels kon ik niet slagen. Later in nijmegen naar de houtspeelgoedwinkel en daar helemaal geslaagd. Super leuk boek met magneten. Kunnen ze zelf verhaal verzinnen. Spel van hama. Van hama boterhammen voor in haar keukentje die ze kan beleggen. Ze is dol op rollenspellen.