Balen zeg Debby, Madeliefke en Glimlachje... @madeliefke, ik had vorige week een retour aangemeld en een week later kreeg ik bericht dat het verwerkt was en gestort op mijn rekening, dus hier ging het gewoon goed. Heb je het wel naar het Nederlandse adres retour gestuurd? @tesske: ze zijn wel leuk hoor die nachthemdjurkjes van cleasens! @pcootje: ben je al aan je werk toegekomen?
Ik heb eindelijk tijd om wat fotootjes te plaatsen. Ik had afgelopen week een doorgebrande stofzuiger, een lekke dakkapel en een man met een ontstoken polskapsel, dus het was erg gezellig hier Ik heb besteld bij liefduimpjekinderkleding, kleertjes.com en bij stekelsenstaartjes. Vestje donkerblauw Porto Azul, legging Ziezoo, overhemd links Vinrose en overhemd Porto Azu.l
Lynn; ja tis me gelukt om dat te doen wat ik vandaag klaar wou hebben, maar tging niet van harte. Jingels, leuke aankopen
Nee, ik heb nu dus 2 kledingstukken van ze die niet passen, maar die zijn bij elkaar 13 Euro, ik durf het niet aan om ze te retourneren, zet ze gewoon weer op MP of geef ze wel weg. Vond die communicatie ook zo waardeloos, dat ik het niet terug durf te sturen. @Jingels, wat heb je een leuke spullen gekocht!
2 Broeken van SD le chiq voor zoonlief en sandaaltjes voor mijn dochter voor aankomende zomer: Alle kleding is voor aankomende herfst/winter, muv de legging , die krijgt ze van de lente/zomer aan.
@ jo79: waardeloos is dat he? Ik mis van Stekels en staartjes ook nog een LoffF shirtje, het vest en overhemd kreeg ik vrijwel direct, na 2 dagen ofzo. Heb ze gemailt, kan zijn dat het morgen nog komt.
jingels> leuk zeg! Mooi vestje met die knopen. Vind je sandalen ook sweet! Die heb ik nog niet gevonden voor hier. Logsleeve mijn is mooi door de mouwen!! madeliefke> ook geen ervaring mee. Zo wacht ik hier op een retour bestellen ziegns...vorige x de winkel gedaan en nu per post. Ben benieuwd.....
Ik kreeg net een mailtje van kleertjes.com dat de garantietermijn van mijn shirtjes in verlopen (met 2 weken) en dat ze mijn klacht niet in behandeling kunnen nemen. Nou lekker dan. Ik heb de shirtjes vooruit gekocht een seizoen. Dan weet je dus dat je geen service krijgt als je kleertjes een seizoen vooruit koopt. Uit coulance willen ze me een waardebon van 20% van de aankoopprijs geven. Nou die 3,10 mogen ze dan ook houden. Sorry hoor, emma heeft die shirtjes 3 of 4 keer aangehad.
ik heb ff gekeken wanneer z8 50% summersale had. Dat was 28-7 Dus ik verwacht eind van deze maand wel 50% dan hou ik het ff in de gaten. Ik wil deze: Hopkins Aqua - Gevoerde vesten en deze: Ravy Marine - Winterjassen bestellen voor volgend jaar maar ik vind het nu nog te duur.