FF op MP geshopt: Vingino 3/4 broek voor 8,- vingino korte broek voor 7,- en op de site van H&M rompertjes 3 voor 10,- en 3 leggings voor 10,- Kinderen | DEZE WEEK | Baby Basics - 3 voor 10,- | H&M NL zomerbroekje jeans Product Detail | H&M NL zomerbroekje roze Product Detail | H&M NL longsleeve Product Detail | H&M NL rompertjes Product Detail | H&M NL
zo meiden, mijn goede voornemen: vanaf nu alleen nog maar voor mezelf shoppen! heb al 3 paar schoenen/laarzen op het oog!
Ik heb bij piraten en prinsessen gekeken. Hier komt toch bomba.. Tot nu toe paar dingen gezien. Rokje met bloemen met shirt bomba! Ik denk dat ik 1 set ga kopen. Bengh komt ook met nieuwe collectie.
Ja, ik wil ook graag een bloemenrokje. Ik denk die gele met dat papegaaienshirtje erbij! Gele rokje hebben ze hier alleen niet, maar die komt vast ergens anders nog wel...
@sandaaltje: haha jij bent echt zo'n verzamelaarster of niet Volgens mij ligt jouw hele huis vol met dingen haha. @Silvana: lekker geshopt! @Bomba: ik heb 1 hemdje gezien die ik wel leuk vind maar wacht wel tot de sale, Bomba en Bengh is gewoon niet zo mijn ding he...haha Ik heb besloten voortaan altijd op safe te spelen want ik heb zoveel dingen gekocht die ik later weer verkocht omdat ik het toch niet helemaal mijn ding vond...nee doe ik niet meer, ik ga niet meer outside my box denken hahaha...lekker saai dus!
Die gele wordt denk ik hot item! Geel wordt hip deze zomer. Ik vind het rokje alleen erg duur! Ik ga denk is voor die groen/grijze met aqua shirt.
Jij draagt toch al meer kleur bij D! Roze en rood staan haar goed! Ik merk dat mijn meisje niet veel zwart heeft! Maar ze heeft kleur nodig anders kijkt ze pips. Grijs draag ik wel steeds meer.
@miekje: klopt ik heb wel iets meer kleur maar merk dat ik sommige dingen/modellen haar toch dan weer iets minder vind staan (kleur of niet) dus ik bedoel dat ik haar toch meer in haar 'stijl' ga kleden voortaan... p.s. heb je mijn pb gehad?
Whahahahahahaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaaaahahahahahahahahahahahahahahahhahahhhhahahahahahahahah Nee hor, that's not me! Ik koop met beleid. Bij mij thuis vind je weinig tot niets wat geen functie heeft of doel dient. Kun je ook handlezen?
Bomba....leuk merk zeg....jammer er zijn alleen grote maten en wat een prijzen zeg! mag aannemen dat de kwaliteit dan wel super is hahaha.
Ja, dat zag ik! Heel gaaf! Papegaaien worden blijkbaar ook hot deze zomer!! Heb jij het gele rokje al ergens gezien dan? En wat kost ie?
Wow, dat vind ik echt duur voor een zomerrokje! Vind hem alleen nu ik hem daar op de foto heb gezien wel nog mooier!! Hopen maar dat de zomer laat begint en dat er dan al veel korting is!
Bomba is inderdaad erg leuk de nieuwe collectie!! Ik wacht ook op de sale haha. Als iedereen dat doet verkopen ze dus niks, misschien leren ze daar van zodat ze dan de volgende keer de prijzen wat omlaag doen
Zo ik jump er hier even in. Ik heb hele drukke dagen gehad en er is hier prive iets heel vervelends gebeurd. Jullie hebben uiteraard veel Veel gekletst en ik moet zo naar de huisarts en oogarts dus heb geen tijd 25 pagina's bij te lezen. Hier gisteren gekeken of de nieuwe bakkaboe collectie er al lag ,maar er hing amper wat Gisteren heb ik het Benneton short van Lynn binnen gekregen en hij helemaal super!! thnx Lynn
Waaaaaaaaaahhhhh wAt kletsen jullie veel! Kan het niet bijhouden!! Heb het erg druk met de verbouwing dus ben er wat minder!! @ wonderteam iets ernstigs?? ING sterkte meid! @ Lynn ben benieuwd naar b&l setje! Vind bomba ook erg leuk! Misschien ook leuk voor de verjaardAg van mijn meiden!