Bomba, helemaal mijn smaak, alleen is mijn portemonnaie het daar niet mee eens Wonderteam, sterkte! Short staat leuk bij Fay! (had al in je album gespiekt ) Hier is het bij een grote kleding winkel waar ze alle grote kledingmerken (Miekje weet wel welke ik bedoel ) verkopen stapelkorting dus daar ga ik straks eens kijken of ik ook wat Muy Malo en Bengh kan scoren voor een zacht prijsje. Ook had ik hele gave laarsjes gezien voor Puck maar die waren de laatste keer nog 130 euro. Maar met 70% wordt het toch een stuk aantrekkelijker
Goedemorgen...... kletskousen! Wonderteam; sterkte! Zomercollectie met dierenprints etc. Vind het bij een ander erg leuk maar voor mezelf en mn kids zal ik het niet snel kopen. Ben meer van de effen kleuren en dan vooral wit,zwart,grijs,roze,paars,rood,donkerblauw en soms nog donkerbruin. Gisteren was R in een nieuwe blauwe Persival set naar school, ze vond denk ik de kleur niet echt leuk want ze kwam donkerbruin en zwart van de modder weer terug. Ze was languit gevallen in het modderige gras. Ze was zoooooo verdrietig en boos, maar dan op papa want hij had volgens haar niet goed opgelet Tis vast meer de schrik geweest en het natte koude gevoel, want ze komt met regelmaat als bouwvakker weer thuis van school dus bang voor smerigheid is ze echt niet. Bakkaboe/Persival, weten jullie dat er in Steenwijk een Outlet zit van Bertus. Voor mij te ver weg, maar mocht iemand er in de buurt wonen is het misschien de moeite om eens heen te rijden. Verkoop, er komt straks iemand een bananedoos vol kleding ophalen. Dat ruimt lekker op en geeft mij weer wat shopgeld Nu nog wachten tot de nieuwe collectie hier hangt of online nog leuke aanbiedingen komen.
@jo79: ik heb gepast, en het valt goed op maat. Het is nu nog wel wat te groot, maar van de herfst/winter is de lengte prima. En het is zo mooi getailleerd. Voor lange,smalle jongens, is dat toch wel erg mooi. Maar alleen in de sale hoor, als ik het aan het begin van het seizoen moet kopen.... Maar ze zijn wel prachtig gevoerd, dus hhet geld wel waard. @slc: Mijn is goede kwaliteit, dochter heeft toevallig vandaag een shirtje aan uit de collectie van vorig jaar, en het blijft wel heel mooi. Details mouw is idd erg mooi. @debbie: heb de brakkies bij Kleertjes gekocht, was een beetje gokken met de maat ,maar ja, ze waren nu 30 euro en dat vond ik niet duur.
thnx voor je berichtje, dan moet er ook heen!! Heb geen tijd. Kom vrijdag wel weer in de buurt. Ga dan zwemmen!! met mijn meisje en een vriendin met dochter!!
jingels doe je ze dan ook bij andere kleuren kleertjes aan? Misschien dat ik ze ook wel bestel. Heb nog een kortingscode voor 10% en ik krijg nog een waardebon van 3,10
@wonderteam: sterkte!! @hier: geloof dat Danique gegroeid is, ik had haar net haar benetton jas even aan van de herfst en die is me toch ineens kort geworden! Haha ga haar straks even opmeten! @heb vandaag nieuwe vestje van loffF aan gedaan, wat een leuk vestje zeg. Heb de roze/grijs en de blauwe/grijs voor volgend jaar gekocht. Ook leuk!
Thnx iedereen voor de schoonmaaktips nog, mijn badkamer is toe aan een hele grondige beurt aangezien de wasmachine er nog staat. Alles eruit en helemaal schoon. Madeliefke, ik kom niet uit de buurt maar is het ook online?
Hey meiden, het gaat om Van Tilburg, een grote kledingwinkel in het dorpje Nistelrode. Tussen Nijmegen en Den Bosch. Daar hebben ze echt een goede afdeling met kinderkleding. Babykleding hebben ze niet zoveel. Online hebben ze geen stapelkorting, alleen in de winkel zelf.
@debby: het is kobalt blauw, beetje glimmend met offwhite. Ik vind dat het bij veel kleding kan, ok als je kind helemaal in het rood is die dag,nee dan staat het niet. Maar over het algemeen...kan prima. Ik heb voor mijn dochter een kobalt -blokjes jurk van LoffF, kobalt TDDB-set, een aantal tshirtjes met hoofdmoot kobalt, en een capri kobalt, weet even neit van welk merk, en daar passen die schoentjes dus sowieso prima bij. Voor de rest heb ik ook nog een warm gele room seven jurk met kobalt accenten, kunnen ze ook prima bij. Ik heb ook nog een paar off-white Jochie ballerina´s voor haar gekocht van de zomer in de stad , ook maat 27, dus die kunnen dan mooi bij de andere setjes. Ik heb bijv. ook nog een rode TDDB -set, wat spijker setjes en nog wat rokjes van BF. Ze heeft nu maat 26, dus ik hoop dat ze ze in april aan kan. Maat 26 kopen, durfde ik niet aan.
Helpp!!! Ik heb op hummbee.com leuke dingetjes van dirkje gezien.. Helaas gaat t maar tot maatje 80. Mila was in december 76,5 cm. Denken jullie dat maatje 80 van dirkje in de zomer goed zal zitten of zou ik dan al 86 nodig hebben? Hoe gaat t retour zebden bij hummbee? Gaat dat soepel? En krijg je ook geld teruggestort?
Ik heb bij de hema even een nieuw spijkerbroekje gehaald! Moet zeggen dat die wel erg fijn zijn, omdat er elastiek boven in de band zit!! Heb vandaag een Noppies spijkerbroek aan, veel te stug!! wrsch ga ik die maar verkopen. o,ja ook nog een super leuke zwembroek voor T gekocht bij de Hema!! blauw met sterren. voor S badpak van de H&M donkerblauw met wit en roze stip... echt heel leuk!! Ondergoed voor S van de Kruidvat. roze met wit. Vind veel ondergoed zo druk... Ik wil ook spagettibandjes bij de hempjes...
@mama32: denk dat het te klein wordt, ik had vorig jaar zomer veel van Dirkje en dat vond ik klein vallen @miekje: leuk, foto's!
Hier de kast opgeruimd.. zomerkleding uitgezocht!! Dit is zeker te klein dit jaar. Dus voor mensen die meisjeskleding nodig heeft maat 80 en 86 zie advertentie MP. Merken lief lifestyle, oilily, Jottum en Bakkaboe. Marktplaats.nl > Lief lifestyle jurkje!! Maat 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
Even een vraagje aan de dames die het gebloemde rokje (of tuniekje) van MIJN hebben (Futuremama of Lynn?). Ik heb n.a.v. de prachtige foto van Futuremama het rokje besteld en heb er een antracietkleurige longsleeve bij genomen. Nu ik het in huis heb weet in niet zo goed of ik antraciet er echt wel bij vind staan. Ik kan niet goed zeggen welke kleur de bloemen op de rok hebben... Is het nou bruin / zwart / antraciet / grijs??? Wat vinden jullie, kan er een antracietkleurige longsleeve op? Of beter zwart of bruin? Alvast bedankt!
Ik had nog een tegoed bon bij divali en heb dit rokje nog gekocht, ik weet nog dat ik het vorig jaar zomer in de sale nergens meer kon krijgen, nu dus toch nog gevonden en gelukkig valt het rokje hartstikke mooi op maat, het is maar 92 en S&D valt meestal ruim maar deze dus helemaal niet! Bekijk bijlage 213687
@elfje: Antraciet kan er juist heel mooi bij, kijk maar in mijn album ze heeft bij mij ook een antraciet kleurige broek erbij aan.
@ Lynn: Dat staat inderdaad erg mooi!! Misschien ben ik gewoon een beetje kleurenblind, haha... Is het tuniekje bij jou in het echt ook wel wat cremekleuriger dan het op de foto lijkt? Ik had het rokje echt bijna wit verwacht, zeg maar. Maar het is echt wel creme / ecru kleurig. Ook mooi hoor, maar leek gewoon anders op de foto's.