Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Hoe valt het rokje van mijn?

2. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    @ Ise: rokje valt hier goed op maat!

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Ise ik heb een rokje van MIJN voor Mila en die heb ik in mt 86/92 genomen en daar kan ze denk ik volgend jaar ook nog wel mee doen! Welke heb je op het oog?

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Meiden, dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn aankopen. Ben er zelf ook helemaal weg van. Vind het alleen jammer dat er in de winter zo weinig kleur te krijgen is. Dus vandaar dat ik toch wel bij Mim pi uitkom op het moment en ik moet zeggen dat de kwaliteit van de shirts toch wel erg goed is!

Jingles, Puck is nu net naar schoenmaat 24 en ik heb maat 26 genomen. Ze moet ze vanaf sept/okt aankunnen. Dus dan kan tot die tijd in maat 24/25. Hoop dat ik goed gegokt heb. Waren nl erg dure laarsjes...

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    madeliefke is die kwaliteit wel goed?
    Ik heb hier een sterrenjurkje van de afgelopen winter. Niet in de droger geweest. Er is eigelijk niks mis mee maar ik vind de stof niet meer super mooi. En dat valt me tegen van mim pi.

Kleur... daar hou ik ook van. Stomme winter ;)
    Nee ik vind zomerkleding sowieso leuker.

Ik heb nog een paar dingen om mijn wanted lijstje haha.
    Een setje van z8 voor de zomer en die schoentjes van jingels maar daar twijfel ik nog over.
    Ik heb net nog mijn babycook verkocht en als het goed is krijg ik nog geld terug van hummbees dus dan zou ik dat kunnen shoppen. Maar ja, verder niks meer gehoord... (had een mail gestuurd naar hummbees om te vragen of ze mijn mail wilden bevestigen). Het gaat wel om 40 euro...

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Deze shirts zijn van wat dikkere kwaliteit met stretch erin. Moodstreet heeft dat vaak ook en Fiorucci. Maar ik heb ook wel eens een 100% katoen shirtje van Mim pi gehad en dat was ook een stuk dunner en van minder kwaliteit.

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ mirell, wat ga je shoppen????

Ik ga voor bomba! 1 set voor de gewone prijs en wacht verder op korting.1 foto van bengh gezien, maar dat is niet wat ik tot nu toe leuk vind. Ze krijgen veel pastel tinten, dan haak ik af met mijn bleekscheet. Ik wil kleur in de zomer!! Ik heb bij kixx al leuke dingen gezien van bomba.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja zo dacht ik ook al...
    maar heb zoveel dingen nog wat ze vorig jaar nog niet aankon
    ben me net rotgeschrokken hoeveel ze nog heeft:)
    maar ik ga inderdaad even kijken naar bomba vorig jaar!

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    haha ik vind winter juist veel makkelijker shoppen dan zomer kleding! Ik ben gewoon meer een saaie kleuren type en daarom is de winter altijd makkelijker shoppen voor mij dan de zomer!

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

ik ga ff kijken bij kixx;)

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    o wat gaaaafe dingen

ben bang dat ik zo overstag ga

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, leuk rokje!!!

@ Madeliefke, leuk geshopt!!
    Ben zelf ook niet zo van de mimpi jassen maar het zal jou meisje vast prachtig staan.

Hier nieuwe Bardossa laarsjes voor Lot besteld, gewoon dezelfde die ze al had maar dan een maatje groter (Joehoe voetjes groeien ook eindelijk ;))

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Helaas andaag nog een keer klote nieuws gekregen. Mijn man is zijn baan kwijt :( Geen werk meer....... Nou dat wordt even een shop-stop.

@futuremama, nee gelukkig niks ernstigs ,maar helaas wel vervelend
    @lynn, heel leuk rokje!
    @madeliefke, erg leuk geshopt! Vind de mim-pi jas geweldig.

14. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wat een leuke dingen zie ik weer voorbij komen!
    Vandaag (tegen beter weten in...) maar even wezen shoppen haha.
    Weer kruidvat luiers ingeslagen.. kasten puilen uit, maar goed. Voorlopig liggen er 6 pakken maat 1, 6 pakken maat 2, 15 pakken maat 5 van de kruidvat haha. O ja en voor de jongste nog een pak of 12 maat 4+ en 5 van pampers.. Ennuh ik geloof 60 pakjes billendoekjes hahaha.. hoezo nesteldrang :).

Maarrrr.... heb ook een bij brouwers mode gekeken voor de zomercollectie van bakkaboe / persival.. FOUT!
    Heb al weer het nodige binnengesleept haha. Ze hadden zulke leuke dingen! Lekker veel kleur!

1e foto: vestje D-zine met shirtje voor de oudste (ze hebben trouwens nu een collectie die verdacht veel op bomba en BF lijkt!! Zelfs de labels lijken erop!
    2e foto: Shirtje met 2 leggings voor de oudste

Had ook nog leuke roze bolero gezien en een witte maar die was er al niet meer in de goeie maat. Heb van alles 104/110 genomen en zit al prima! Leggings zijn wel heel erg verfrommeld, maar staat niet raar ofzo.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nee ik ga nog niet overstag

ik ga geeeen 79,00 voor 1 rokje uitgeven

16. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een name-it broek maat 98 gekocht voor aar 13 euro, en voor de tweeling een setje van name-it (oude collectie) maat 62 voor minder dan de helft :)!

O ja ennuh, vandaag een andere auto geshopt :)!
    En Crysler Grand Voyager 3,3 liter V6 met ruimte voor 4 kinderen en duowagen :)!:D:D. Loopt wel 1:een emmer maar dan heb je ook wat :$:p. Hij is grijs, helemaal geblindeerd glas haha, voor me net zoon gooische mama in die bak :cool:.

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

jeetje meid dat is wel heel erg vervelend gatsie!!

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Wonderteam, ohh balen zeg. Hopelijk vind hij snel een andere baan. Sterkte!

@ OTM, leuk geshopt! Grote meid dan al. Lisa draagt merendeel nog 92/98 van persival.
    En een nieuwe auto, wow, gaaf hoor!!!

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @wonderteam: ah nee meid he gats!!!1

20. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, en het setje van C&O is ook binnen, ik kon het echt niet laten...

@wonderteam... neej, wat vreselijk zeg! Pff en dat in deze tijd :(. Wat voor branche werkt hij? Knuffel voor jullie!

@diddl, ja 92/98 durf ik echt niet meer te gokken. Heb dr vorige week gemeten en ze was al 97/98 cm, en deze week werd ze weer huilend wakker van de groeipijn in dr knieen.. arme ziel.. Ze heeft een lang bovenlijf, broeken draagt ze 92/98 en 98 zit nog iets aan de lange kant. Maar bovenlijf heeft ze echt wel de 104/110 nodig hoor!

@mirell, neeej 79 euro voor een rokje zou ik ook echt niet doen...(met 50% zelfs niet eens :)).

@lynn, ik koop ook liever zomerkleding... vind winter zooi saai haha. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen ;). Wintercollectie loop ik ook straaaaal voorbij nu, ik wil KLEUR!!!

@madeliefke, ook weer leuk geshopt zeg! Mimpi jas is ook niet helemaal mijn ding, maar vind het vaak wel erg leuk staan als ik er kids in zie lopen!

Deel Deze Pagina