@diadeem thnx @miekje, ook thnx en voor de rest hoef je geen sorry te zeggen. Het is maar goed dat niet heel Nederland dezelfde smaak heeft toch?
@madeliefke...gaaf he wat je geshopt hebt. Vind Desigual vaak ook heel gaaf... @Pompedelux shoppers..... leuk geshopt...vind t alleen voor hier altijd net niet leuk genoeg...mis iets bij pompedelux.... @lynn...volgens mij slaag jij altijd heel goed bij de zara....leuke aankopen... @debby....denk dat ik voor januari maar eens richting alkmaar ga dan he.... nog ff laatste keer (voorlopig) losgaan
@madeliefke: wow lekker gekleurd zeg! @wonderteam: lekker geshopt ook!! Dat onderste rokje vond ik ook leuk maar heb die van name it al en dat is ook zo'n soort rokje dus laat het daar bij. @Hier idd slaag ik altijd wel bij zara. Ik heb zonet het grijze broekje binnen gekregen. Verder niks geshopt moest werken.
@LYnn, whahaa je bent net mijn man Fay had vandaag datrokhe van name-it aan en zegt mijn man net: het is net zo'n soort rokje als je gisteren besteld hebt Haha.
@wonderteam: haha ook grappig! Ach ja normaal maakt het me ook niet veel uit en koop ik het gerust allemaal maar ja heb al iets van 20 rokjes hier dus vind het wel welletjes haha
Kreeg net mail van kleertjes.com dat ze ook 30% op schoenen hebben. En ik had nog een tegoed van 25 euro dus ik heb dezelfde laarsjes besteld als Lynn voor Danique heeft. Vandaag een dure dag zo...
@wonderteam, ik heb vanmorgen (gisteravond kwam ik er echt niet door) dezelfde kleding voor zoonlief besteld bij POMPdeLux!
Puck draagt nu maat 23 en volgens de verkopers van de schoenen winkel past het nog wel eventjes, maar heb nu maat24 genomen. Dan kan ze die vanaf februari ongeveer aan. Dan vind ik het nog best laarsjes weer
S heeft de hele zomer en herfst met 23 gedaan. Heeft nu maat 24. Hoop daar ook de winter mee te kunnen doen.
@wonderteam: Die blouse heb ik ook voor mijn zoon, daar ben je echt niet aan bekocht. HIj is super mooi, ook na het wassen behoudt hij z´n kwaliteit. Rokje van Pompdelux, heeft mijn dochter ook, heel pittig is íe. Ik ga zo ook nog even neuzen, gisteren niet aan toe gekomen.
Hee meiden, Vraagje.. heeft iemand van jullie deze jurk toevallig? En welke kleur maillot/legging dragen jullie hieronder? Little Feet jurkje (K173-W12/D60B1/iceblue) | Kixx Online kinderkleding & babykleding