Shop-a-holic topic deel 6

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Zo! meteen 4! ;)
    Dank je, maar ik denk dat brouwers hier ze ook wel krijgt, dus wacht het ff af.. :)

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Verlof is deze week ingegaan, heerlijk. Babywasjes draaien en even een beetje rustiger aan doen. Lijf wil duidelijk minder... Erg stijf en pijnlijk in de avond. Ik waggel vrolijk in de rondte zeg maar :)

Onze data zullen wel ongeveer gelijk uitkomen idd. Leuk hoor!

Hoe is het met jou? Voel je je goed?

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Pucksonline=prima

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    glimlachje welke jumpsuit??? Ik wil ook een jumpsuit... ga morgen naar brouwers mode...

wonderteam: wat een rotnieuws... helaas weet ik hoe het is...

ise jij ook al onzekerheid jag!

otm leuk geshopt! Jij bent gewoon verplicht om veel te shoppen met 4 kids straks... of je moet alles doorschuiven???

Hier nog een setje voor sam geshopt. Had weer wat verkocht op mp dus het mocht...

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    heb trouwens een mail gekregen van hummbees dat ze nooit problemen heb met retouren... slechts met 1 klant ;) (heb je niet genoemd hoor in de mail) nou dan zal ik er maar op vertrouwen ;)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik heb trouwens 80 genomen. Volgens de cb curve is sam eind augustus ongeveer 80/81 cm. Dus ik neem aan dat hij de hele zomer wel met 80 kan.
    Hij zal nu wel rond de 74 cm zitten. Maar 74 zit gewoon helemaal prima. Sommige dingen 68 kan zelfs nog. 80 is echt nog te groot.
    Het is toch vanaf 75 cm maat 80 dan? Of doe ik het verkeerd? Nou ja dan zal sam wel smal zijn ofzo...

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    superleuk setje! ik heb die broek ook!
    en hier is het vaak: paar cm van de maat af, dan in die maat. dus bij 78/79cm ging hij naar maat 80.

tulip nog gezien hier? heeft die al een echo gehad? ben zo benieuwd!

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

MMm, dus jij krijgt wel contact met ze.... Zal morgen nog eens een herhaalmailtje sturen :(

Leuke spulletjes van Z8 voor Sam!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Debby, leuk, waar heb je dat setje gekocht? Ik zag die broek wel eens ergens, maar toen was zijn maat uitverkocht.
    @Wonderteam, wat ontzettend balen van je man's werk, hopelijk heeft hij snel een nieuwe baan!
    @OTM, wat leuk geshopt, ik ga morgen ook eens kijken bij Jola.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ze zeiden wel dat er bij 1 klant de retour niet was aangekomen. Maar dat ze een hele grote webshop zijn met een eigen retourafdeling.

Maar ik denk dat ze nog niks ontvangen hebben van je dan :(

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jo79 via www.z8-baby.nl
    bij aanbiedingen. shirtje was 9,95 en broek 12,95
    Die broek was er ook in het wit maar niet in de maat die ik moest hebben. En ik vond blauw juist wel leuk bij dit shirtje.

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wonderteam: Wat vervelend zeg hopelijk vind hij gauw een nieuwe baan.
    Ise: spannend hoor met het werk en ook met de darmen van je zoon, sterkte!!

Oztm: Wat leuk geslaagd, dat shirt met ketting vind ik echt gaaf. Hier wel veel bakkeboe al maar nog niet zoveel persival vond ik zelf. Wel heel veel shirt, vestjes maar nog geen jurken of rokjes en koop liever gelijk een setje.

13. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@debby...zie mijn album ;) daar staat de jumpsuit in.

wat gaaf die kleertjes voor Sam...

@ise...tjah dat is dan weer het voordeel van een grote stad ipv dit stomme gehucht waar ik woon. Voor alles moet ik het dorp uit bah!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    glimlachje ik vind hem vet!
    Maar 86 is te klein voor emma. Of ik moet haar meeslepen om te passen... Maar denk dat ze tussen de 88 en 90 cm is nu dus vrees dat ik er niet meer mee wegkom...

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    krijg nou 2 keer een bevestiging van z8... en dat ik 1 keer nog moet overmaken... ik zal ze maar eens een mailtje sturen. Hoef hem niet 2 keer te ontvangen...

16. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madeliefke, fijn te horen dat je nog lekker in de rondte waggelt haha, ik waggel met je mee... mn buik is nu al zo groot als met de meiden bij 40 weken.. kun je nagaan.. Lichamelijk is het niet echt grappig meer, maar ik kan me er nog moeilijk bij neerleggen dus doe eigenlijk teveel op een dag. Ik dacht, ach dat doe ik wel even.. nou dat valt vies tegen met 2 van die rondlopende ukkies! Deze zwangerschap is echt niet te vergelijken met die van een 1-ling. We zijn er super blij mee, maar ik ben blij als ik over een aantal weken mn eigen lijf weer terug heb. En dan vind ik het ook wel mooi geweest ;).

@jingels, bedankt! Ik ga er nog es een nachtje over slapen ;). Eigenlijk wel weer genoeg geshopt maar vind het zo zielig voor de jongste, die heeft deze winter maar 2 nieuwe setjes gehad, de rest allemaal doorgeschoven...

@debby, leuk geshopt! Z8 voor de meisjes ben ik een beetje op uitgekeken... maar voor jongens vind ik het nog steeds wel erg leuk! Ik denk idd dat je met 80 wel goed zit hoor!

@retouren hummbee, geen ervaring. Alles wat ik besteld had was naar wens :).

17. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@debby..me moeder heeft 86 gehaald en ga het weekend er hen en dan kan ik passen. Ik weet ook niet of het gaat passen van de zomer...en benieuwd.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, dat staat inderdaad leuk denk ik, wit staat ook leuk, maar is zo snel vies.
    Helaas was alles in zijn maat al uitverkocht.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm z8 voor meisjes heb ik nooit wat gevonden. Heb 1 keer een jurkje gehad.
    Maar voor jongens heb ik sowieso een andere smaak dan voor meiden.
    Van de h&m heb ik bijvoorbeeld best wel wat dingen gehaald voor sam. Terwijl ik voor emma echt slechts 1 keer iets van de h&m heb gehad en het altijd een flutwinkel vond ;)

20. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diadeem, dank je! Ja ik koop ook het liefste setjes, maar onderkleding vind ik echt een ramp om te shoppen... Dus daar moet ik echt tegenaanlopen. Vestje met shirtje (ketting) kan leuk op een spijkerbroek, of iets van witte broek die ik vast wel kan scoren komende maanden.. Blauw / witte shirtje met blauwe legging kan ook wel leuk op een wit rokje, of evt spijkerrokje.. dus denk dat dat wel goed komt! Maar snap je wel hoor, maar voor dit geld kon ik het echt niet laten hangen haha. Die kleren riepen gewoon: koop mij, koop mij haha

Deel Deze Pagina