hmmm dat is raar... kijk ik bij h&m onder mijn account is mijn saldo -22,20... terwijl ik dacht dat ik nog 40 euro moest betalen via mijn maandfactuur (vind ik handiger dan de hele tijd geld overmaken ) Ze maken er een potje van daar... nou ga eens kijken wat ik gratis kan shoppen dan
@debby, haha, ik ben ook geen h&m fan. Kom er eigenlijk nooit (of ik moet met iemand aan het shoppen zijn die er wil winkelen haha). Maar ik kan me voorstellen dat het voor jongens heel anders shoppen is! Als ik een jongen zou hebben, zou ik denk ik veel noppies, z8, en lief kopen. Of gewoon hema. Maar voor meisjes is er zoveel meer te krijgen... haha. Soms iets te veel .
ik zie het al... dan bestel je met korting. Stuur je iets retour doen ze het hele bedrag retour incl korting. Hoe dom kunnen ze zijn daar?
@iedereen: sterkte meiden met de zieke kindjes/problemen met werk, enz....rottijden dit zeg... @debby: heel gaaf setje van z8! @madeliefke en OTM: straks lekker verlof, ff genieten! @danique hier opgemeten vandaag ze is 90 cm. Ik had haar benetton jas aangedaan en die was me ineens kort geworden!!!
@lynn, zo 90 cm al! Gaat hard zeg! Helaas is mijn verlof al verplicht begonnen.. ben met 20 wk al halve dagen gaan werken, en zit vanaf de 27 weken al thuis . Ennuh echt genieten is er niet bij haha, ik probeer elke dag weer door te komen. Het voelt echt als overleven op het moment, en ff kiezen op elkaar zodat de meisjes nog wat weekjes kunnen blijven zitten.
@SANDAALTJE: TNX!! Ik heb genoeg wat erbij kan, blauwe shirtjes en leggings en vestjes en ook witte shirtjes en vestjes...of misschien iets bruins ofzo erbij @OTM: ach jee meis dat wel heel rot...nou sterkte dan maar, hoop dat al je geshopte spul je dan toch even wat vrolijkheid kan bieden....nog eventjes volhouden....nog eventjes!
zo heb van mijn gratis tegoed bij h&m gelijk geshopt... brand altijd in mijn zak he dora pyama: niet mijn ding maar ik had het Emma beloofd. Haar vriendinnetje had ook een dora pyama en ze wilde het ook zo graag. Ach een pyama mag zoals zij het wilt. badpak: wel aardig. Moest nog iets bestellen om aan het minimum bedrag te komen (ze zeggen altijd 7 euro maar het is 12,50 ofzo :S) Denk dat ik hem misschien wel terug stuur. Ben bang dat iedereen die straks heeft... maar ja ze heeft er wel 1 nodig voor ouder en kind zwemmen (voor vakantie wil ik wat leukers) Ach totaal zou dit me 1,80 kosten... maak me niet druk Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL
@lynn, thanks Ach t wisselt erg... enerzijds ben ik zo blij dat de meisjes het goed doen, en er nog geen aanleiding is om te denken dat ze er nu al aan komen, anderzijds is het niet alleen lichamelijk maar ook mentaal erg zwaar. Ik kan amper nog normaal voor de meiden zorgen.. huishouden doet mn man voor 80%. Daar kan ik soms wel van janken.. Mn hoofd wil zo graag, maar mn lijf zit zooooooo in de weg. En weet je wat het is... je wet niet hoelang het nog duren gaat.. ALs ik nu bedenk dat het in het (voor de kindjes meest gunstige geval) nog wel een week of 7/8 kan duren... pfff dan denk ik echt, spuit mij maar plat de komende weken haha. Maar moet wel zeggen dat ik van het shoppen erg blij wordt haha. En verder rommel ik hier wat aan. Gelukkig slaap ik nog goed, en dat ga ik zo ook maar lekker doen . Zorgen dat ik zo goed mogelijk uitgerust ben voor alle hectiek die komen gaat .
met 2 is het natuurlijk veel zwaarder. Is het nu heel anders om te voelen zo een tweelingzwangerschap? Voel je ze echt afzonderlijk van elkaar bewegen? Lijkt me echt bizar. Tweelingen komen meestal eerder toch? Of valt dat wel mee? Zijn ze eigelijk 1 of 2 eiig?
@debby, ach voor een dora pyjama zeg ik : niet gek! Die zou hier ook nog wel mogen haha . Gelukkig heeft mn dochter nog niet het besef dat er dora pyjama's bestaan dus dat houden we maar even zo haha! Badpakje is ook erg leuk! @all, ik ga dr weer vandoor... wij drietjes gaan n tukkie doen . Morgen pittig dagje, beiden meiden thuis en geen hulp... brr kan wel janken als ik er nu aan denk.. Maar goed, ff doorbijten .
haha dat dacht ik ook. Als er dan een dora pyama moet komen dan goed hihi. Niet zo een klein doraatje in een hoekje ofzo
@debby, t is echt niet te vergelijken met n 1-ling. Je voelt de hele dag wat bewegen.. en met 4 armen en 4 benen in je buik (lees nu al tegen mn ribben en tegen mn blaas..) en dan 2 hoofdjes en 2 keer een billenpartij.. ach er ligt altijd wel eentje op een manier dat je denkt: ehhhh, zou je even anders willen gaan liggen? Ga maar eens na dat ze ongeveer 40 cm per stuk zij nu (dus 80 cm kind opgefrommeld in je buik) en ze zijn nu zo rond de 1200-1500 gram per stuk... Ehh al met al voelt het behoorlijk VOL haha! Ze dachten 2 eiig, maar omdat ze het moeilijk konden zien, en het 2 meisjes zijn, zou het ook wel 1 eiig kunnen zijn... we will see.. Ben wel enorm benieuwd naar de meisjes!! Lijken ze op elkaar, of op een van de andere meiden, of de een op de oudste en de ander op de jongste.. zullen ze ook zoon bos haar hebben? enzovoort hihi. We weten dat het meisjes zijn, maar hoe ze zijn is nog echt een raadsel!
@sandaaltje, helaas geen emmer water hoor , maar een emmer benzine haha. Het gaspendaal voelt echt als de rits van mn portemonnee haha. Maar goed, manlief wilde ook es een "vette bak" en ach... met 4 kinderen en duowagen.. heb je niet veel keus. Gelukkig kunnen we het nog leie (nog wel haha)
http://www.carforums.net/reviews/makes/pictures/Chrysler12.jpg mmm hij lijkt verdacht veel op de auto op deze foto! Heb je een indruk haha