Oh, ik dacht al dat het aan mijn computer lag, ZP bleef helemaal hangen. Vandaag van Wild nog kleertjes ontvangen, bij elkaar 14 Euro voor 2 longshirts en 1 legging, alleen 1 shirt was al eens gedragen. Vind het wel leuk voor de afwisseling. Verder nog een rokje van Persival (soort petticoat) in de aanbieding gekocht bij Jola, de nieuwe collectie, waar ik eigenlijk voor kwam, was er nog niet. Foto is niet zo duidelijk, hij is lichtroze met orchideeën.
Hier: Welkom bij Chanellefilou 2 buy 4 you Vond het een beetje vaag winkeltje, geen verzendbevestiging etc., maar voor dat geld, heb ik het er maar op gewaagd en dat ging allemaal goed. Ze verkoopt zowel tweedehands als nieuw. Die legging en dat violenshirt is nieuw. Maatgeving is wel vaag, die legging is 104 en past prima en die shirts passen ook goed, maar zijn 110-116.
Leuk Jo!! @ Ise ik heb een mt 86/92 genomen en die zit niet strak aan de onderkant.. Kan hem van de zomer omhoog doen kan ze hem ook nog aan.. Ben benieuwd hoe die J staat.. Foto
Ondanks dat ik me gisteren voorgenomen had niets meer te shoppen, toch weer voor de bijl gegaan bij Billy en Lilly Heb allebei de setjes gekocht van de foto
Ja dat had ik in het begin ook maar ik draag hem gewoon laag.. Misschien bestel ik hem ook nog in het donkerblauw vind het echt super..
Zou nog wel meer willen bestellen, maar wacht nu op de 40%. Bij de twee setjes durfde ik het niet aan om te wachten omdat ik bang was dat de goede maat dan weg zou zijn.... Was nu 75 euro incl verzenden kwijt. Dat valt toch best mee voor twee setjes incl legging? PS Jo, de kleertjes van WILD zijn helemaal top!!
Leuk zeg al dat spul van billy en lilly Jo: leuk tule rokje, hier ook gekocht voor allebei mijn dochters alleen dan in het knalroze ik bewaar ze voor de zomer! Die blauwe vond ik ook leuk alleen was hier al op in hun maat. Hier vandaag bij Scapino terug geweest! Mijn zoon had een misdruk in zijn skijas zitten, had hem al 3 weken aan en gisteren zag ik het ineens. Ze waren super aardig en krijg gelijk een nieuwe, ander model wat duurder was en hoefde niks bij te betalen dus koop zeker weer daar skikleding.
Thnx voor jullie lieve reacties Mijn man werkt in een logistieke/transport functie, dus hopelijk vind hij daar weer snel wat in binnen een nieuw bedrijf. Voor nu is de WW vast aangevraagd. Ik heb hier immense shopdrang, maar ik moet toch nu maar even wachten zegt mijn verstand haha. @otm, erg leuk geshopt Vestje van D-zine is ook super! Oh dat is super zeg dat je man een nieuwe baan heeft gevonden met zoveel pluspunten Hopelijk hier straks ook haha. Zo te lezen heb jij ook een superwerkgever! Ja pittig zeg zo'n 2-ling in je buik. Mijn collega is nu 39 wkn zwanger van een 2-ling. Ze is er helemaal klaar mee. Maar ze zitten schijnbaar nog goed. @ise,oh jemig die onzekerheid is ook killing zeg.,oh coeliakie Heftig zeg Hoe toevallig. Fay is hier net gisteren op getest doormiddel van bloedprikken. Vlg week voorlopige uitslag en dan horen we verder. Is er bij jullie ook eerst bloed geprikt? @madeliefke,oh lekker verlof. Geniet ervan! Leuk die setjes! zal puck vast super staan. @lynn,oh lang is ze ineens zeg @debby, haha dora pymama moet kunnen hé Leuk badpak ook. @jingels,leuk geshopt van Noppies. @jo, heelleuk die kleertjes en het setje wat je dochter aan heeft staat ook erg mooi. @diadeem,oh super geregeld van Scapino!
Oooo, heb net ook even een kijkje genomen op billy en lilly.. wat een leuke kleertjes en helemaal mijn kleur blauw! Wat super gaaf! Denk dat ik toch ook nog overstag ga haha.... Hoe valt B&L? Beetje vergelijkbaar met C&O? Scheelt dat als ik 98/104 betsel er altijd wel een van de meiden in groeit, maar ik zou nu graag wat voor mijn jongste bestellen.. die is dus 80 cm en 1,5 jr oud. Kan ik dan het beste 86/92 doen? En voor de oudste evt 98/104?
bij mij zit hij wel aangesloten onder aan de benen, vanaf de knie!! doe er kniekousen overheen van de persival die Lynn ook heeft met die bolletjes.