Nou Pompdelux hoeven jullie niet meer naar toe hoor... daar ben ik al geweest. Beetje veel gekocht, maarja SALE = sale ( alsof dat een vrijbrief is, maar goed) Ik heb alles in 104 en 122-128 gekocht. Als het binnen is,maak ik een foto. Duurt alleen 2 weken, helaas.
Ik moet gaan shoppen voor onze klein worstenbroodje. Hij weegt echt super zwaar 7,5 kg. Net cb vergeleken. T weegt met 3,5 maand net zoveel als suus met 8 maanden. Die woog toen ze 2 was 12,1 kg. Ben benieuwd of hij vingino wel aan kan,omdat hij een kleine dikkerd is. Hij is in 2 wkn maar liefst 2,5 cm gegroeid.
@tnx Glimlachje...lief van je! Ik heb inmiddels dat zara bontje maar gekocht... @Mirell: je kent pons toch, wij maken er weer een super creatie van! En dat het niet ieder zijn smaak is is ook geen probleem toch!
@madeliefke, leuk die laarsjes @mispoes, haha wat grappig zeg. Leuk Ik vond die baggybroek ook leuk ,maar die was helaas niet meer in zijn maat. @jingels, oh wat leuk zeg en fijn te lezen dat de kwaliteit ook erg mooi blijft Is de levertijd nu inmiddels al 2 weken? @mirell, ik moet zeggen dat ik het wel met je eens ben. Het rokje viel mij eerst niet zo op ,omdat ik het allemaal ook iets somber vond ogen. Het is dat mijn man het rokje zeg en ik hem toen aanklikte. Toen ik hem dichterbij zag had ik door dat het een ballonrok was en dacht ik leuk haha. Ik ben benieuwd hoe je het eindresultaat straks vind. @miekje, haha herkenbaar, Mason was met 3 maand ook 7 kilo en Fay is nu 14 maand en net 9 kilo haha. Kun je wel weer lekker shoppen
Heb nu de gestreepte tuniek van z8 op het oog...blauw-grijs of roze-blauw.... Weet niet hoe die vallen.....
glimlachje> mijn nichtje van 1 had hem aan. Vond hem lang vallen en vond die brede rand onderaan NIET mooi! Het is een meisje met echte vetjes en gestreept maakt dik zeg ik. hahaha Nee vond het geen leuk tuniekje.
@SLC...hmm.. ik zag m bij Ise in dr album...vond m zo wel leuk staan... In de winkel had ik m al in me handen gehad en vond m toen ook niet zo leuk!
Hallo ik heb even een vraag, wil voor mijn zoontje een shirt van name it kopen. Maar valt name it groot of klein. Hij heeft nu maat 80 aan. Moet ik het shirt dan ook in 80 bestellen of toch een maatje groter
het is een gewoon een te lange trui. Die lobbert bij de benen vond ik. Wij kunnen met zo een trui een riem aandoen. Bij de kleintjes niet.
@EyesOnly, ik vind Name It voor meisjes groot vallen, maar voor jongens durf ik het niet te zeggen! @Glimlachje, ik vind dat jurkje/tuniekje ook zo leuk, maar heb geen idee hoe het gaat staan, dus ik durf het ook niet aan. @Sweetlake, weet je al wat meer over je sollicitatie?
heb dit op t oog Doerak - Jurk July - Hippe Kippe met giletje erop. Leuk dingetje voor volgend jaar herfst.
ik vind name it meestal normaal vallen. Soms aan de kleine kant, soms aan de grote kant. Heb je echt wat aan he!?
Dames, Normaal gesproken lees ik alleen mee, maar ik vind het toch ff leuk om te laten weten dat Kixx-online.nl nu 40% korting heeft. Dus net ff wat Vingino en CKS spijkerbroeken besteld! Wat mij betreft wordt de sale vanaf 40% pas gezellig . x
vergeet niet dat kixx een extra code heeft voor 10%! Oja dames ik heb hem!!!! een nieuwe baan. Zal hier uiteindelijk minder te vinden zijn want het is een baan van 4 dagen 6 uur op de dag.